- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Sinds een tijdje firefox maar nu krijg ik MM wel vreemd binnen. Alles is ineens cursief. iemand een idee welke instelling ik moet veranderen?
Anyone please?
Begint irritant te worden nl.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
firefox verwijderen!!!
Ik merk weinig verschil met IE.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ctrl+T maakt het verschil voor mij.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
You can't be serious.
kappeuter (crew films)
-
- 74742 berichten
- 5988 stemmen
Zie firefox forum topic voor overzicht voordelen van Firefox boven IE.
Heb je al bij fonts&colors (optons) gekeken Emdee. Staat daar per ongeluk iets verkeerd ingesteld?
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Daar kun je toch niet instellen of je de letters cursief wil of iets dergelijks?
Ik denk dat je je beeldscherm gewoon even moet rechtzetten.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Kan niets vinden kapp.
En om t nog leuker te maken:
Ik ben nu ff via IE op de site en de letters staan nog steeds cursief. 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Dan is het een windowsprobleem, Virus ?
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Computertemperatuur is gewoon 37 graden,
hij ziet er niet bleekjes uit,
en is gister nog naar de Norton dokter geweest.
Maar zal hitmanpro er straks even op los laten.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
You can't be serious.
Tja sorry dan ben ik denk de eerste die problemen heeft met FF.
Vaak vastloper. Tevens gaan flash sites en firefox niet samen. En telebankieren werkt gewoon helemaal niet !!! En op een of andere manier komt er steeds bij mij een popup van een of andere bedrijf. Dus ik heb alles eraf gesloopt en gewoon verder met IE. Nooit meer problemen.
Maar ik kan mij vergissen. En by the way het is maar een browser en het is nou niet echt een upgrade voor je comp.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nieuwe virusscan en hitmanpro op de PC losgelaten, en nog steeds hetzelfde probleem. 
En Zavo, heb t gecheckt, maar mijn monitor staat ook waterpas. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
maar sinds het bericht over spoilers bovenaan staat, zijn alle films dichtgeklapt.
Allemaal UITgeklopt bedoel je hoop ik? Dat is nl. inderdaad een andere aanpassing van me, sommige mensen hadden de boel nog op de optie "klap alles in waar ik nooit iets gepost heb", wat helemaal erg zwaar was.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Alle berichten bij films zijn ingeklapt (dicht, niet zichtbaar), de berichten bij het forum staan opengeklapt naargelang ik er iets in gepost heb.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een (hopelijk tijdelijke) aanpassing moeten doen in het zoeken van films, waar ook nog een "vertragende factor" te vinden was.
"fellowsh" levert nu niet meer "fellowship" als resultaat, m.a.w. er wordt alleen op hele woorden gezocht.
Het zgn 'wildcard-zoeken werkt nog steeds met aanvulling van de zoekterm aan het begin van een zoekwoord.
Zo levert bijvoorbeeld "onde" als zoekterm resultaten op als "monde" en "donde", misschien is het voor de snelheid beter als die optie er ook tijdelijk af gaat?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
misschien is het voor de snelheid beter als die optie er ook tijdelijk af gaat?
Zal ik even naar kijken, bedankt
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Even nog wat noodgrepen aangebracht, even kijken hoe het gaat de komende minuten...
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Het zag er even ernstig uit... maar het gaat voorlopig weer lekker.
Well done, doctor!
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
De zoekoptie is zeker zo'n noodgreep? als ik murder zoek, krijg ik een hoop zwarte letters in beeld.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
verholpen, daar stond idd nog wat testdata 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Benieuwd naar jullie bevinden het komende half uur! alvast bedankt
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
zo dan?
Ja, nu is het zoals je zei dat het zou moeten. Performance van de site is ook prima.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
bij Films > Algemeen > top 20 ...:
zou het niks zijn om voor de liefhebbers een top 20 in plaats van top 10 te maken .. of eventueel datje kan kiezen tussen een top 10 of een top 20 wat je in je profiel heb staan.
ik heb en dat zullen zeker meer mensen hebben het gevoel dat ik meer films in mijn top wil doen ...
dit geldt zeker voor mensen die al heel veel films hebben gezien
misschien een idee ?
kappeuter (crew films)
-
- 74742 berichten
- 5988 stemmen
Dit hoeft niet in een apart topic. Bericht verplaatst naar 'opmerkingen site' topic.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2151 stemmen
Vind ik een slecht idee. Je kan als 't ware ook je 5- sterren-lijst als Top20,30 whatever gebruiken.
kappeuter (crew films)
-
- 74742 berichten
- 5988 stemmen
Bij 20 titels vind ik het bijna ondoenlijk om een volgorde aan te geven. Ik heb bij mijn top 10 al moeite om na de top 5 een rangschikking te bepalen.
Ik denk ook dat veel mensen niet aan 20 titels komen voor een top lijst.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.