• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.323 acteurs
  • 200.457 gebruikers
  • 9.467.265 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Nah miin tientje heb je iig binnen!!!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Count me in

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

Mij natuurlijk ook, nog 197. We kunnen misschien ook een apart forum maken waar mensen die willen doneren hun naam bij zetten, of loop ik nu te hard van stapel, ik wil Jordy natuurlijk niet beledigen ofzo.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Wacht inderdaad nog maar even

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Hannibal schreef:

We kunnen misschien ook een apart forum maken waar mensen die willen doneren hun naam bij zetten

Dat topic bestaat al: http://www.moviemeter.nl/?foru...

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

De film Frakchi staat twee keer op de site. Hier staat de goede, deze kan weg, lijkt me.

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

OK weggehaald. Bedankt voor de tip.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De uitgebreid zoeken mogelijkheid gaat tijdelijk even uit, even kijken of dat de performance van de site ten goede komt

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Jordy schreef:

De uitgebreid zoeken mogelijkheid gaat tijdelijk even uit, even kijken of dat de performance van de site ten goede komt

Sinds ik dit bericht las is het (bij mij iig) aanzienlijk minder langzaam.

Quentin

• 10218 berichten
  • 8594 stemmen

veel sneller dan vanmiddag (toen was het heel traag) maja het is tenslotte wel laat.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

Site valt vaak weg vanavond......

starbright boy (moderator films)

• 22644 berichten
  • 5260 stemmen

Geen last van.

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Geen last van.

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Geen last van. Provider bellen Henk !

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

chello....

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Bij de Top 10 van 2004 staat trouwens al een hele tijd dat je het kan invoeren tot maandag 9 januari.

Maar ik kom er net achter dat het morgen 9 januari en maandag 10 januari (joh!) is.

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Tot en met 9 januari, tot maandag 10 januari.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Allereerst, ik wil echt niet zeiken of ontevreden zijn ofzo, maar ik wil dit toch wel even kwijt...

Ik heb de laatste maanden steeds meer lastigheden gekregen met het nieuwe updates-systeem. Het kan kloppen dat ik het weleens eerder heb gevraagd in dit topic, maar ik vraag het bij deze maar nog een keer. Wat lezen jullie allemaal van de updates? (voor degenen met het nieuwe systeem)

Bij mij is het dagelijkse routine: Alle forum-discussies, en van de filmupdates lees ik alleen de films die ik gezien heb, die ik ken, die ik wil zien, wat een interessante titel heeft en ik let ook weleens op de laatste poster. Eigenlijk heb ik nooit problemen hiermee gehad.

Maar het is mij de laatste weken opgevallen dat in (ongeveer) 2 maanden tijd het aantal updates met zo'n (schat ik) 250% is toegenomen. Dit is echt énorm lastig en irritant als je graag alle interessante dingen wilt lezen. Nog zo'n 2 maanden geleden had ik weleens de gewoonte om tussen de reklameblokken van films even snel de updates door te nemen, en ik kreeg het altijd af, maar nu is dat niet eens meer denkbaar, want in mijn ogen is het aantal nieuwe berichten echt énorm toegenomen. Met name in de kerstvakantie.

Nou is MovieMeter bij mij ook enorm langzaam. Het laden duurt enorm lang, en hierdoor kost het lezen van de updates ook zoveel tijd.

Als ik bijvoorbeeld een dagje weg ben, of mijn internetverbinding ligt er een hele tijd uit, en ik wil bij weer de updates lezen, dan begroot ik daar meestal zo'n 2 uur voor (inclusief posten e.d.) Vooral nu ik ook op mijn stageplek echt geen tijd meer heb op te MMen, ben ik genoodzaakt elke dag bij thuiskomt hier enorm veel tijd aan te besteden. Ik doe het echt niet geforceerd ofzo, maar ik vind deze site gewoon erg interessant, en wil ook graag lezen wat ik interessant vind.

Wie heeft ook dit probleem? Ik weet vrijwel zeker dat ik niet de enige ben.

Ook als ik bijvoorbeeld updates aan het lezen ben, en ik krijg opeens een schreeuw naar boven dat ik bijvoorbeeld boodschappen moet doen, dan verwijnen sowieso die gele icoontjes, maar hier heb ik eerlijk gezegd geen last van. Ik vind ze eigenlijk ook best onnodig af en toe.

Nou heb ik een paar dagen geleden definitief besloten om de filmupdates voortaan maar niet te lezen. Als ik op de site kom, typ ik meteen de link in naar het forum. Ik vind het aan de ene kant wel weer een wat mindere last, maar aan de andere kant vind ik het echt zoooo ontzettend ontzettend jammer, want films is toch hét onderwerp waar het om draait op deze site. Ik mis hierdoor echt ontzettend veel.

Aangezien het backen bij de updates bij mij ook ontzettend veel tijd kost, heb ik een handig idee bedacht bij het lezen van de Forum-updates: Alle nummers opschrijven en aan de hand daarvan van topic naar topic gaan. Dit bespaart in ieder geval enorm veel tijd.

En Jordy, ik bedoel hier absoluut niks negatiefs mee, want ik weet hoeveel tijd, moeite en geld er door jou in deze site wordt gestoken. Ook weet ik dat het met die updates niet anders kan wegens de enorme belasting op de server.

Maar mocht het ooit zover komen dat je de Oude Updates kunt kopen, dan doe ik dat.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ai, ik had een vraagje over de oude updates, maar laat ik die uitstellen tot deze vraag bekoeld is.

U-96 schreef:

Maar mocht het ooit zover komen dat je de Oude Updates kunt kopen, dan doe ik dat.

Ongelooflijk, dit dacht ik dus tien seconden geleden bijna letterlijk. In mijn versie was het: "misschien kan Jordy de oude updates gaan verkopen om extra inkomsten te genereren."

neo

• 15442 berichten
  • 10076 stemmen

U-96 schreef:

Als ik bijvoorbeeld een dagje weg ben, of mijn internetverbinding ligt er een hele tijd uit, en ik wil bij weer de updates lezen, dan begroot ik daar meestal zo'n 2 uur voor (inclusief posten e.d.)

Ik zelf ga meestal op de gok en even snel overal langs. Dat het voor jou een probleem is ligt toch echt aan jou manier van updates checken. Stel ik ben een dag weg, dan ga ik bv de updates even snel na, post wellicht wat en kost hooguit 15 minuten. Later zie ik dan wel weer ergens iets wat ik daarvoor een keer gemist had.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De oude updates is één van de belangrijkste redenen waarom de site slecht loopt, die komt dus NOOIT meer terug voor meer mensen dan nu het geval is. Ik zie ook niet in waarom het checken van je updates met de oude updates zoveel sneller zou gaan? Ik denk dat je gewoon selectiever te werk moet gaan als het je veel tijd kost. Interessante discussies naar "mijn updates" kopieren, en alleen dat nog maar checken.

Je doet trouwens alsof het een straf is het lijkt me toch juist LEUK om lekker door de nieuwe berichten te spitten? Het zal de komende jaren alleen maar nóg onmogelijker worden om álles bij te houden, daar wordt de site te groot voor. Heb in het verleden wel eens (nog veel grotere) sites als Fok! bezocht, en daar was mijn ritueel ook: "mijn updates" even langs gaan, even kijken wat er momenteel (het laatste uur) allemaal voor leuks speelt, en alles wat ik dan mis: jammer dan, daar heb ik geen tijd voor.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Goede keus trouwens om bij de oude updates alle spoilers onzichtbaar te maken! Zo gaat het echt veel sneller en de oude updates heersen nog steeds.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

Precies, Jordy.

Ik ben zelf zo'n minuut bezig met updates bekijken. Al ben ik 24 uur niet langs geweest dan kost het me 2 minuten. Ligt er maar net aan hoe selectief je bent en waar je je prioriteiten legt

De 1 bij moviemeter de andere bij andere sites, sport (heel belangrijk ) of andere bezigheden (waar je wel of geen computer bij nodig hebt).

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

Ik zit soms te wachten op nieuwe updates, omdat ik alles gelezen heb. Zit ik te roepen tegen het beeldscherm "PLAATS NOU EENS WAT; DAN KAN IK WEER LEZEN" (hoezo verslaafd...)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

BoordAppel schreef:

de oude updates heersen nog steeds.

Wrijf het er even in...

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

U-96 schreef:

Wat lezen jullie allemaal van de updates? (voor degenen met het nieuwe systeem)

Alleen wat me interesseert, dus lang niet alles. Zoewel bij forum als bij film.

Nog zo'n 2 maanden geleden had ik weleens de gewoonte om tussen de reklameblokken van films even snel de updates door te nemen, en ik kreeg het altijd af, maar nu is dat niet eens meer denkbaar, want in mijn ogen is het aantal nieuwe berichten echt énorm toegenomen.
Waarom krijg je dat nu niet meer af ? Net of er in 30 minuten zoveel nieuwe posts bijkomen ? Vooral 's avonds rond 'filmtijd' valt het reuze mee meestal.

Nou is MovieMeter bij mij ook enorm langzaam.
Het gaat inderdaad langzamer dan normaal, maar dat was bekend.

Als ik bijvoorbeeld een dagje weg ben, of mijn internetverbinding ligt er een hele tijd uit, en ik wil bij weer de updates lezen, dan begroot ik daar meestal zo'n 2 uur voor (inclusief posten e.d.)
Hoogstens 20 minuten. Ik denk dat je té veel leest

dan verwijnen sowieso die gele icoontjes, maar hier heb ik eerlijk gezegd geen last van. Ik vind ze eigenlijk ook best onnodig af en toe.
Waarom onnodig ?

Nou heb ik een paar dagen geleden definitief besloten om de filmupdates voortaan maar niet te lezen.
Gewoon selectiever te werk gaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb een (hopelijk tijdelijke) aanpassing moeten doen in het zoeken van films, waar ook nog een "vertragende factor" te vinden was.

"fellowsh" levert nu niet meer "fellowship" als resultaat, m.a.w. er wordt alleen op hele woorden gezocht. Op de nieuwe site zal ik hier een goede oplossing voor proberen te verzinnen. Misschien net als op imdb: als je daar "fellows" intypt krijg je fellowship niet als resultaat. Pas wanneer je op "fellowsh" zoekt, en er geen resultaten zijn, gaat hij een uitgebreide search doen (automatisch) zodat toch Fellowship of the Ring nog tevoorschijn komt.

Even kijken hoe groot de positieve invloed van deze aanpassing is.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jordy schreef:

Even kijken hoe groot de positieve invloed van deze aanpassing is.

"groot", is mijn eerste voorlopige conclusie!

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Misschien is wildcard een idee?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

die heb ik dus juist weggehaald zojuist

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.