• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.346 acteurs
  • 200.459 gebruikers
  • 9.467.281 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Shit. Je hebt me door. (als bezorgde ouder aan de kant)

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Volgens dit topic geven we met z'n allen al bakken geld uit aan de bios en volgens dit topic ook nog eens aan de DVD-boer. Dan kunnen daar makkelijk een paar tientjes per jaar voor MM bij, lijkt me.

Locutus

• 606 berichten
  • 5921 stemmen

Is dit geld niet gewoon te verkrijgen door een banner van één of ander bedrijf te plaatsen? Pathé ofzo ik noem maar wat. Of pleeg ik nu heiligschennis?

Quentin

• 10218 berichten
  • 8594 stemmen

Ik betaal liever een tientje per jaar dan dat ik zo'n vreselijke banner hierboven heb staan.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Locutus schreef:

Is dit geld niet gewoon te verkrijgen door een banner van één of ander bedrijf te plaatsen? Pathé ofzo ik noem maar wat. Of pleeg ik nu heiligschennis?

Heiligschennis? Vloeken in de kerk!

Locutus

• 606 berichten
  • 5921 stemmen

Hehe sorry, maar ik zou me er niet zo aan storen. En als Jordy het goed aanpakt, valt er vast heel wat te verdienen, kan ie weer meer prijsvragen uitschrijven enzo

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Banners leveren niets op, want niemand klikt er op. Bovendien heb ik ook een hekel aan die dingen. We hebben al de linkjes bij de films, en die leveren (zoals ik al meldde) inderdaad wel wat op. Maar nog niet genoeg.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Jordy schreef:

We hebben al de linkjes bij de films, en die leveren (zoals ik al meldde) inderdaad wel wat op. Maar nog niet genoeg.

Dus met z'n allen voortaan wat vaker die linkjes aanklikken

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Heb ik nog nooit gedaan Zal eens kijken wat ze opleveren.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Die uitleenservice vind ik echt cool, spijtig dat het enkel in Nederland werkt blijkbaar. Ik leen niet zo erg veel dvd's, maar ik kan me voorstellen dat het wel een comfortabele oplossing is.

(zo, nu heb je weeral extra geld verdiend )

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Dustyfan schreef:

Dus met z'n allen voortaan wat vaker die linkjes aanklikken

Ook hiervoor geldt dat ik liever tien euro per jaar betaal dan dat ik op links moet klikken.

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Om misverstanden te voorkomen; MovieMeter ontvangt 0,00 euro als je enkel op die links klikt. Pas als je bij de betreffende sites wat bestelt ontvangen wij provisie.

neo

• 15442 berichten
  • 10076 stemmen

Ik heb trouwens weer opgemerkt dat ik Nostalghia ineens op 5 sterren had staan en die nog nooit heb gezien. Zo ook weer een paar andere vreemde stemmen. En waarschijnlijk toch weer door een stemtabel

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yak schreef:

Ook hiervoor geldt dat ik liever tien euro per jaar betaal dan dat ik op links moet klikken.

Maar als je dan tóch iets op de FRS-site wilt bestellen...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Maar hoe kunnen ze dan weten dat ik via MM kom. Stel dat ik de link op MM gebruik. Ik beslis niet meteen om te kopen, want ik wil wel eventjes de prijzen vergekijken. De volgende dag bestel ik op FRS, maar ik ben dan wel rechtstreeks naar hun site gegaan. Dan verdien je er toch niets aan?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee, je moet via de MovieMeter-link naar de FRS site.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nadeel van de dedicated server-oplossing die ik eerder noemde is btw. wel dat er een hoop extra werk mijn kant opkomt, wat betreft het in de lucht houden van die server Bij zo'n oplossing huur je namelijk een server bij een bedrijf, waar je zelf verantwoordelijk bent voor de inhoud. Je kunt dan vaak wel kiezen voor een oplossing waarbij het beheer voor je gedaan wordt, maar dat is weer een stuk duurder...

ik moet nog maar even nadenken over een oplossing

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Dat is inderdaad wel een belangrijk puntje.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Beetje een twijfelgevalletje, want ik heb best wat Linux-kennis (die nodig is om zo'n server te draaien). Maar om dagen bezig te zijn met het configureren van een server en niet op vakantie te kunnen enzo zie ik niet zo zitten.

Die 100 euro was btw wat laag, ook voor een "unmanaged" server. Bij een "managed" oplossing zal je denk ik ergens rond de 160 euro per maand uitkomen, wat toch echt wat te veel is ben ik bang.

Dus we moeten het nog maar even met het huidige verhaal doen, ik zal op m'n gemak eens rondkijken en vragen.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2433 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Jammer dat ik dat niet eerder wist. Ik heb inmiddels toch wel voor een fors bedrag besteld bij FRS. Ik de toekomst zal ik het wel via MM doen dan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Mooi, bedankt. Misschien moet ik iedereen eens een PM sturen met deze mededeling

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3690 stemmen

Probeer dan ook eens te regelen dat je iedere keer geld vangt als iemand in een fililaal van de FRS een DVD koopt en aan de verkoper verteld dat hij/zij door MM naar de FRS bent gegaan !

Zou wel handig zijn voor mij, aangezien ik veel vaker naar de FRS ga, dan dat ik via hun internetsite bestel

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik bestel nooit iets op de site van FRS, maar ik heb wel al een aantal DVD's voor weinig geld gekocht na een tipje hiero.

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Kun je geen link naar play.com regelen, Jordy?

Dan kun je tenminste ook wat aan mij verdienen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Was dat maar zo!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Natuurlijk houden we MM in de lucht. Ik bestel soms ook wel 's wat bij FRS (goedkope DVD's ofzo), zal dat voortaan via MM doen.

Even een paar dingen die zo snel in me opkomen (bij wijze van brainstorm):

-leveren banners echt zo weinig op? ik vind het ook lelijk (zeker in de strakke layout), maar als het echt niet anders kan... misschien kunnen er 1 of 2 naast de banners van 2fast en firefox?

-wellicht is het een idee mensen die een klein bedrag per jaar betalen meer functionaliteit te bieden. 'gewone' users kunnen wel gewoon posten enzo, maar 'donateurs' kunnen net wat meer. beetje vergelijkbaar met hattrick, waar je als 'supporter' ook net wat meer kan, terwijl het als 'niet-supporter' ook leuk blijft. misschien dat dit meer oplevert dan wanneer je mensen om een vrijwillige bijdrage vraagt?

Ik schiet maar gewoon wat pijlen af, misschien hebben andere mensen nog goede ideeën?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Hoeveel provisie krijgt MM eigenlijk als ik bv. voor 25 euro bestel?

sydney

• 2223 berichten
  • 0 stemmen

herman78 schreef:

-leveren banners echt zo weinig op? ik vind het ook lelijk (zeker in de strakke layout), maar als het echt niet anders kan... misschien kunnen er 1 of 2 naast de banners van 2fast en firefox?

Bij banners heb je het probleem dat mensen bannerblind zijn geworden door de jaren heen. Banners leveren tegenwoordig relatief het minste op. Tekstlinks zijn daarentegen een betere optie. Tekstlinks van Testnet of Netdirect bijvoorbeeld, kunnen relatief veel opleveren.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

herman78 schreef:

Hoeveel provisie krijgt MM eigenlijk

Een procent of 3 á 4.

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

Jordy schreef:

Bij een "managed" oplossing zal je denk ik ergens rond de 160 euro per maand uitkomen, wat toch echt wat te veel is ben ik bang.

Zet een donatielink op de site met een rekeningnummer erbij en je haalt dit bedrag maandelijks binnen. € 160,00 per maand is per jaar een kleine tweeduizend euro. Er hoeven maar 200 users van de 11.000 een tientje over te maken en je bent weer een jaar lang uit de brand. Dat moet toch lukken? Of denk ik hier te makkelijk over. Tenslotte hebben we er allemaal profijt van als de site weer wat sneller wordt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.