- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
stinissen (crew films & series)
-
- 23817 berichten
- 77580 stemmen
Land of the Dead door mijn toegevoegd is op eens van de site???
-
- 23817 berichten
- 77580 stemmen
Nadat de poster is vervangen??
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Huh? Ik heb er net nog een berichtje gepost en nu is ie weg, idd.
kappeuter (crew films)
-
- 74742 berichten
- 5988 stemmen
Er was een storing tijdens het doorvoeren van een correctie. Aangezien de film net is toegevoegd (?) zal er geen backup van zijn.
Svp even opnieuw toevoegen. Excuses voor het ongemak.
-
- 23817 berichten
- 77580 stemmen
Film stond er al even, hoor.
Ik heb al een PM naar Jordy gestuurd ook al omdat de credits van het toevoegen van ondergetekende waren... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
http://moviemeter.nl/?film=27617
svp even corrigeren
morpheus
-
- 1034 berichten
- 675 stemmen
Elke keer als ik een toegevoegde film wil verbeteren krijg ik het volgende scherm. Zowel in Firefox 1.0 of IE 6.

Als ik echter een op een nog te verbeteren toegevoegde film klik en ik druk meteen op versturen zonder iets te verbeteren dan krijg ik wel succesvol het volgende scherm met daarin het bericht dat de verbetering naar de moderator gestuurd is.
Suggesties?
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Als je de poster verbetert is hij misschien te groot (25 kb max.)
kappeuter (crew films)
-
- 74742 berichten
- 5988 stemmen
Ja dat is zeer waarschijnlijk de reden.
morpheus
-
- 1034 berichten
- 675 stemmen
Dat kan heel goed kloppen, ik ga het proberen. Hartelijk dank voor het advies!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
MovieMeter, de site met de duidelijke foutmeldingen 
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Ik kreeg net de volgende foutmelding bij www.moviemeter.nl/?updates=stemmen:

Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Nadat ik bij Valhalla via Corrigeren als alternatieve titel Walhalla heb ingevoerd, is de film verdwenen van de site.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Klopt, tijdens het corrigeren van de poster is de film "verdwenen". Jordy zet hem vandaag nog terug.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Ik zie hem in ieder geval gewoon staan.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
De correctie ? (want de film is verdwenen)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dan gaat die mogelijkheid maar weer uit
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Zoals jullie waarschijnlijk merken begint de site langzamerhand weer (te) traag te worden, de site begint inmiddels zo groot te worden dat hij eigenlijk niet meer met enkele andere sites op één server kan.
De oplossing: een dedicated server. Waarschijnlijk zo'n 100 euro per maand. De helft hiervan moet wel via de sponsor-inkomsten binnen kunnen komen, misschien ga ik binnenkort weer verzoeken of we de andere helft (van de kosten voor komend jaar) misschien samen kunnen ophoesten. Het is nu nét iets minder dan een jaar geleden dat we in de buidel hebben getast (ik heb toen beloofd dat we daarmee een jaar gered zouden zijn), en bovendien vind ik dit een bijzonder ongelukkig moment om mensen om donaties voor een website te vragen, dus ik hoop dat we het nog een maand of wat vol kunnen houden.
Ik wilde oorspronkelijk op een andere server gaan wanneer de nieuwe site klaar is (mei/juni) maar dat zullen we wel niet redden.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Dus €600,- per jaar, gedeeld door een veel groter aantal users dan een jaar geleden.... peanuts, lijkt me 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Inderdaad, makkie ...
€ 600 gedeeld door 11219 users is zo'n € 0,05 per user per jaar 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Of iets waarschijnlijker:
Zo'n 400 actieve, regelmatig aanwezige users, waarvan ik schat dat zo'n 3/4 mee zou willen doen, dan hebben we het over €2,- per user per jaar....
Daar pel ik geen pinda minder om, in ieder geval.
Ondertussen ga ik vast op zoek naar Jordy's rekeningnummer, dat ik nog ergens moet hebben 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Zo'n 400 actieve, regelmatig aanwezige users, waarvan ik schat dat zo'n 3/4 mee zou willen doen, dan hebben we het over €2,- per user per jaar....
Moet haalbaar zijn, dacht ik. Ik ben in ieder geval van de partij 
-
- 23817 berichten
- 77580 stemmen
Inderdaad, makkie ...
€ 600 gedeeld door 11219 users is zo'n € 0,05 per user per jaar 
Was het maar zo makelijk ik denk dat we ongeveer op een kleine 100 man uitkomen en die moeten (mogen) toch wel 10 euro per persoon schenken en daar ben ik de eerste van dus ik zou zeggen beste Jordy geef maar vast je bank gegevens zodat we nog lang van een snelle site kunnen genieten.
-stinissen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zal het laten weten wanneer het eventueel nodig is, bedankt. Een stuk of elfduizend PM-etjes kunnen er wel eens verstuurd gaan worden 
starbright boy (moderator films)
-
- 22644 berichten
- 5260 stemmen
Uiteraard geen probleem. Met een bijdrage af en toe is dit zelfs nog (als je kosten deelt door tijd + plezier) een ultragoedkope vrijetijdbesteding.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Moet je nagaan wat je kwijt bent als je lid bent van een voetbalvereniging bijvoorbeeld. Hier hoeven we geen voetbalschoenen te kopen 
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
En ook niet op zaterdagochtend met slecht weer het veld op 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.