• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.323 acteurs
  • 200.457 gebruikers
  • 9.467.265 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Hoe is de performance? bij mij nu zeer acceptabel. Morgen eens kijken hoe het tussen 8 en 9 gaat.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Jordy schreef:

die heb ik dus juist weggehaald zojuist

O, is dat ook wildcard. Ik dacht dat dat alleen met een asterisk werkte.

Jordy schreef:

Hoe is de performance? bij mij nu zeer acceptabel. Morgen eens kijken hoe het tussen 8 en 9 gaat.

Acceptabel.

Quentin

• 10218 berichten
  • 8594 stemmen

Net ging het heel traag, nu gaat het wel weer, maar echt goed is het niet te noemen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Anatolia schreef:

Ik dacht dat dat alleen met een asterisk werkte.

Zo werkte dat ook, onder water. Door een asterisk achter elke zoekopdracht te zetten werd het resultaat bereikt dat wanneer je op "fellowsh" zocht, je ook "fellowship" kreeg.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Quido schreef:

Waarom krijg je dat nu niet meer af ? Net of er in 30 minuten zoveel nieuwe posts bijkomen ? Vooral 's avonds rond 'filmtijd' valt het reuze mee meestal.

Aangezien het aantal berichten echt enorm drastisch is toegenomen. Niet meer te volgen. Lijkt me volkomen logisch. Heb lange tijd mezelf voorgesteld om tijdens reklameblokken van het forum af te blijven. Maar dan heb ik alsnog te weinig tijd voor de films.

Het gaat inderdaad langzamer dan normaal, maar dat was bekend.

Ook een reden waarom het voor mij iig haast niet meer denkbaar is. (en ik heb enorm langzaam internet, heb ik zo 't idee.)

Hoogstens 20 minuten. Ik denk dat je té veel leest

Ik lees wat ik wil lezen. Best veel ja. Dat was vroeger mogelijk, nu niet meer, helaas.

Waarom onnodig ?

Ze verwijnen erg snel, maar dat is eigenlijk geen antwoord op jouw vraag. Ik kan 't niet echt uitleggen. Meer het feit dat ik het zelf niet echt meer nodig heb.

Gewoon selectiever te werk gaan.

Dat kan natuurlijk, maar dat gaat érg moeilijk als de film lijsten alleen al meer dan 5 pagina's zijn na een dagje werk.

Wat is U-96 toch een zeikerd.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je kritiek lijkt meer op "er wordt hier steeds meer gepost, bijna niet meer bij te houden" dan "ik kan niet uit de voeten met de updates pagina"

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Jordy schreef:

Je kritiek lijkt meer op "er wordt hier steeds meer gepost, bijna niet meer bij te houden" dan "ik kan niet uit de voeten met de updates pagina"

Ja, daar lijkt het eigenlijk wel op.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Dus vanaf nu niet meer posten. Of alleen bij hoge nood.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Anatolia schreef:

Dus vanaf nu niet meer posten. Of alleen bij hoge nood.

Je bent mijn baas niet.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Begrijp ik best, hebben er meer gehad in het verleden. Het is natuurlijk prima te voorkomen dat de site verder groeit, maar tja, dat is nou eenmaal wat ik leuk/interessant/leerzaam vind, het runnen van een zo groot mogelijke site (die toch leuk blijft).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

(= reactie op verwijderd bericht )

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Jordy schreef:

Begrijp ik best, hebben er meer gehad in het verleden. Het is natuurlijk prima te voorkomen dat de site verder groeit, maar tja, dat is nou eenmaal wat ik leuk/interessant/leerzaam vind, het runnen van een zo groot mogelijke site (die toch leuk blijft).

(Sorry, had m'n bericht al weggehaald.)

Ik ben dan weliswaar kort lid van deze site, maar hoe groter de site wordt, hoe minder de users elkaar 'kennen' zegmaar. Beetje duffe omschrijving, maar je begrijpt wel wat ik bedoel ?

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

U-96 schreef:

(quote)

Je bent mijn baas niet.

Als dit een serieuze geprikkelde reactie is: mijn bericht was niet serieus bedoeld.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Anatolia schreef:

Als dit een serieuze geprikkelde reactie is: mijn bericht was niet serieus bedoeld.

Nee, was geen serieus geprikkelde reaktie.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Wrijf het er even in...

Dat was echt niet de bedoeling hoor . Trouwens, mochten er oudgedienden de oude updates niet meer hebben dan is het hun eigen schuld. Toen was er tijd genoeg om je daar voor aan te melden.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Oude updates zijn overrated .

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

kos schreef:

Oude updates zijn overrated .

Heb het laatst nog even gebruikt bij een MMer. Ik mis 't echt...

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Jordy schreef:

Zeer sterk verbeterd ten opzichte van eerder op de avond.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

U-96 schreef:

Heb het laatst nog even gebruikt bij een MMer. Ik mis 't echt...

Ik totaal niet, vind de nieuwe updates fijner.

starbright boy (moderator films)

• 22644 berichten
  • 5260 stemmen

Ik ook. Ik zou de oude updates niet meer terughoeven. Al zou ik ze terugkrijgen, ik zou ze niet eens gebruiken.

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik kan nog steeds niet zonder de oude updates, en dat meen ik serieus. MuMe is nu redelijk dunbevolkt, dus daar is het met de nieuwe updates wel te overzien. Maar ik vind het heerlijk om op MM in één oogopslag alle nieuw geposte berichten te kunnen lezen.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Wat is eigenlijk het probleem: dat als je alle updates bekijkt, je te veel tijd nodig hebt? Lijkt me logisch, daarvoor dienen toch die 'nieuwe updates', waar je enkel de films bijzet die je graag wilt volgen? En dan moet je toch bij de andere films niet meer zijn? Als je dan ook nog in de gaten houdt welke nieuwe films er op de site zijn gezet, dan mis je toch helemaal niets, of zie ik dat verkeerd?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Sinds een tijdje firefox maar nu krijg ik MM wel vreemd binnen. Alles is ineens cursief. iemand een idee welke instelling ik moet veranderen?

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Vraagje over de oude updates dus: eerst kreeg je de uitgeklapte films en forumdiscussies te zien waar je minstens een reactie had gepost, maar sinds het bericht over spoilers bovenaan staat, zijn alle films dichtgeklapt.

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

starbright boy (moderator films)

• 22644 berichten
  • 5260 stemmen

Freud schreef:

Wat is eigenlijk het probleem: dat als je alle updates bekijkt, je te veel tijd nodig hebt? Lijkt me logisch, daarvoor dienen toch die 'nieuwe updates', waar je enkel de films bijzet die je graag wilt volgen? En dan moet je toch bij de andere films niet meer zijn? Als je dan ook nog in de gaten houdt welke nieuwe films er op de site zijn gezet, dan mis je toch helemaal niets, of zie ik dat verkeerd?

Oude en nieuwe updates staan in deze discussie voor iets anders. Vroeger liet de updatepagina alle updates onder elkaar zien. Dus de hele berichten. Dat is dus oud. Nieuw is de gewone updates zoals vrijwel iedereen ze nu heeft.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Pff, zeg Dat was dan wel voor mijn tijd.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Nee hoor. Ik heb dat ook meegemaakt en jij bent hier al langer dan ik.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Yak schreef:

Vraagje over de oude updates dus: eerst kreeg je de uitgeklapte films en forumdiscussies te zien waar je minstens een reactie had gepost, maar sinds het bericht over spoilers bovenaan staat, zijn alle films dichtgeklapt.

Da's toch logisch? De updates doen net alsof je op geen een film gestemd hebt en nergens een bericht bij geplaatst hebt. Daarom is alles ingeklapt en zie je geen spoilers meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.