• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.395 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.347 acteurs
  • 200.462 gebruikers
  • 9.467.590 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Dustyfan schreef:

Ach, ik zal hier wel alleen in staan, het zij zo...

Neehoor.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ik ben ook helemaal geen voorstander van avators hoor, maar het is de beweging dat die dame doet dat ik leuk vind.

flipsen

• 1696 berichten
  • 482 stemmen

Ik heb iets vreemds ontdekt op de site. Als je bij een film of forum klikt op "plaats bericht", dan kom je op een pagina waar je je berichtje kan typen. Je kunt dan met de muis tekst selecteren en dan worden de knoppen "vet", "cursief", "spoiler", etc geactiveerd en kun je ze gebruiken om niet die tags zelf te gaan typen.

Als je daarentegen in je berichtje de tekst selecteerd met sneltoetsen op het toetsenbord, (control+shift+pijltjes) dan worden die knoppen niet geactiveerd en als je ze met de muis selecteerd dus wel. Ligt dit aan mij? of is dit een miniscuul bugje in de site? (verder niet erg hoor

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Geen van beiden. Dat scriptje werkt blijkbaar op een muisselectie.

Paultjuh

• 14 berichten
  • 410 stemmen

Volgens mij zit er een of ander foutje in het script, misschien zijn jullie er zelf al achter. Maar films als The Pianist en 21 Grams zijn niet in de Top 250 opgenomen, terwijl ze een gemiddelde hebben dat doet vermoeden dat ze er beiden echt wel in thuishoren..

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Boven de top 250 zie je een uitleg van de lijst.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Is het mogelijk dat ik mijn laatste 50 toevoegingen kan zien?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Nee.

mabo

• 57 berichten
  • 491 stemmen

kan iemand mij vertellen hoe ik spoiler tags in een bericht plaats. als ik een bericht type dan kan ik de betreffende knoppen niet indrukken

mabo

• 57 berichten
  • 491 stemmen

excuus, heb het antwoord op de vorige pagina gevonden. Tekst selecteren dus...

sunnyboy

• 3 berichten
  • 2 stemmen

Ik heb onder mijn films een submap gemaakt maar deze naamloos gemaakt, het probleem is dat ik deze nu niet meer kan openen.

Moet ik nu alle films weer opnieuw in een nieuwe map maken of is er een mogelijkheid om deze map weer te bewerken zodat ik deze weer kan gebruikenen...???

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

sunnyboy schreef:

Ik heb onder mijn films een submap gemaakt maar deze naamloos gemaakt, het probleem is dat ik deze nu niet meer kan openen.

Moet ik nu alle films weer opnieuw in een nieuwe map maken of is er een mogelijkheid om deze map weer te bewerken zodat ik deze weer kan gebruikenen...???

Ik zal 'm even een naam geven (en zorgen dat dat niet meer kan, naamloze mappen maken)

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Het is me al twee keer overkomen: als ik vrij lang (een dag of 10?) deze site niet heb bezocht, en vervolgens terugkom, dan gaat Firefox 'flippen': in de adresbalk verschijnt .../?dologout en de statusbalk linksonder schiet heel snel heen en weer tussen meerdere 'statussen'. Hoe dan ook, het lukt me dan niet om de site te bezoeken.

Met IE krijg ik alleen een melding in de trant van 'je bent niet langer ingelogd'. Dan kan ik me opnieuw inloggen. Daarna gaat alles prima, ook Firefox logt me dan weer automatisch in.

Maar ligt dat 'geflip' aan mijn instellingen? Of is het een bug? Of een feature? (soort van straf..)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Een bug waarvan ik tot voor kort dacht dat het juist aan IE lag. Ik zal zorgen dat dat op de nieuwe versie van de site beter geregeld is.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Koekebakker schreef:

Het is me al twee keer overkomen: als ik vrij lang (een dag of 10?) deze site niet heb bezocht, en vervolgens terugkom, dan gaat Firefox 'flippen': in de adresbalk verschijnt .../?dologout

O gelukkig, dacht dat het weer aan mij zou liggen.

Mij is dit nooit met IE overkomen. Gisteren heb ik Firefox gedownload en toen gebeurde het. Het hield pas op toen ik mijn cookies verwijderde.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

sneak peak #1

(afbeelding)

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3690 stemmen

Mooi !

stinissen (crew films & series)

• 23818 berichten
  • 77580 stemmen

Klasse kerel

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Ziet er strak uit... mooi. En dan die spellingcorrector, goed idee zeg

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Het is de bedoeling dat je daar vrijwel niets van merkt, overigens

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

als je gewoon geen spelfouten maakt bij het toevoegen merk je HEEEElemaal niets van deze aanpassing

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Jordy schreef:

sneak peak

zei ik dat?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Is dat die hoge berg in de Rockies?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik ga maar geen gemakkelijke opmerkingen maken over wie er het meest nut van de veranderingen gaat hebben.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Bij Updates Filmdiscussies staan allemaal films waar ene Rifle iets bijgeschreven zou hebben. Maar als ik op de films klik, zie ik helemaal geen nieuwe berichten?

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Gebeurt wel vaker.

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

Óf die persoon heeft ze zelf verwijderd, óf iemand anders heeft het gedaan, want heb die berichten een paar minuten geleden wel nog gelezen...

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

O ok. Ik vond het verdacht dat hij dan echt ál zijn berichten verwijderd had.

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Er wordt wel eens een user gebanned...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.