- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Bugje. Na bannen wordt er blijkbaar niet opnieuw gecheckt wie (na het verwijderen) de laatste persoon is bij het topic/ de film.
kos
-
- 46817 berichten
- 8941 stemmen
Sjonge, dat dit nu pas opvalt, het bannen gaat dan wel erg geruisloos 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Waar gaan al die mensen dan naartoe??
Wow, heb in die 10 maanden dat ik nou lid ben eigenlijk nooit nagedacht over een eventueel einde...
Een leven ná MovieMeter... Onmenselijk.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Gewoon goed luisteren en doen wat ze zeggen, dan mag je wel blijven 
kappeuter (crew films)
-
- 74742 berichten
- 5988 stemmen
Bernhards account hebben we niet opgeheven hoor.
vdc
-
- 825 berichten
- 620 stemmen
(sorry, dit zal waarschijnlijk de 14e keer zijn dat ik deze verdediging uit de kast haal
)
Bij films waar vaak gediscussieerd wordt, zit je inderdaad met dit probleem. Misschien moet, zoals bij IMDB, een verdere indeling in sub-thema’s overwogen worden. Het is begrijpelijk dat een user zich niet doorheen honderden reacties wil worstelen, vooraleer zelf commentaar te geven. En zo wordt vaak eenzelfde reactie tientallen keren herhaald (met daaropvolgend tientallen keren eenzelfde tegenreactie). Anderzijds is het interessant, dat iemand die bepaalde informatie opzoekt (vb. uitleg van een plot), op die manier alle overtollige informatie over de film eruit kan filteren.
Maar ja, een dergelijke ingreep zal waarschijnlijk niet zo simpel zijn.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja dat idee heb ik ook al een tijdje, maar ik denk dat dat meer iets is voor het geval het (nog) veel drukker zal worden op de site. Nu is het maar bij een paar films het geval, dat er echt heel erg veel berichten staan...
neo
-
- 15442 berichten
- 10076 stemmen
Sydney bij Payback:
Als mensen om 23.10 gaan kijken zoals aangekondigd in het tv overzicht, dan heb je al een uur gemist van de film. Kan iemand deze lijst nog eens reviewen? Er staan veel fouten in. Als iemand vertrouwt op de tijden die in deze lijst staan dan is hij/zij mooi zielig.
Dit heb ik de laatste tijd ook redelijk vaak gemerkt.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Ik zal voor de verandering eens iets noemen wat weg kan, ipv iets dat er bij moet.
Ik zie niet in waarom er bij een film moet staan wie hem heeft toegevoegd. Ik zou zeggen: weg ermee.
neo
-
- 15442 berichten
- 10076 stemmen
Maar is dat nou echt dat noodzakelijke waar je je enorm aan stoort? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zie niet in waarom er bij een film moet staan wie hem heeft toegevoegd.
Dat motiveert mensen om films toe te voegen, mensen vinden het leuk om credits te krijgen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Doe dat dan even via een PM naar Henk ipv zo openbaar...
stinissen (crew films & series)
-
- 23818 berichten
- 77580 stemmen
.[/quote]
Doe dat dan even via een PM naar Henk ipv zo openbaar...[/quote]
?????
stinissen (crew films & series)
-
- 23818 berichten
- 77580 stemmen
Sydney bij Payback:
Zal de tv pagina ook op de dag van uitzending even checken.
neo
-
- 15442 berichten
- 10076 stemmen
Ok een tip let vooral op de bbc tijden. Nou weet ik dat die vaak niet helemaal correct zijn van de tijd toen ik nog die data deed 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Kan het zijn dat de site een beetje traag is?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Heb ik al langer last van. De ene keer gaat het snel en de andere keer gaat het allemaal wat traag. (nu gaat ie weer 'gewoon' snel)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Als het in het 'spitsuur' is, op weekdagen tussen 18.30 en 20.30, dan gaat het bij mij opmerkelijk trager dan anders. Ik tracht zoveel mogelijk te vermijden om op die uren de site op te komen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Opvallend, ik merk niet zoveel verschil.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het is wel enkel op MM, anders zou ik denken dat er bij de provider op dat uur enorm veel verkeer was, maar ik heb het helemaal niet op andere sites. Niet dat ik er last van heb hoor. 
zeus
-
- 1201 berichten
- 2896 stemmen
Heb ik ook last van, alleen tijdens het "spitsuur". Dan duurt het laden van een pagina wat langer.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik tracht zoveel mogelijk te vermijden om op die uren de site op te komen.
Pffff, dat hou ik niet vol hoor.
Wouter
-
- 18752 berichten
- 3104 stemmen
Dat motiveert mensen om films toe te voegen, mensen vinden het leuk om credits te krijgen.
Mij weerhoudt het eerder.
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13077 stemmen
Dat het je onverschillig laat kan ik nog best begrijpen, maar weerhouden ?
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3255 stemmen
Zou het bij de nieuwe site misschien mogelijk kunnen zijn dat je in je stemmen lijst ook de datum ziet wanneer je deze stem uitgebracht hebt?
Onderhond
-
- 87698 berichten
- 13077 stemmen
Beetje raar, maar die bedenking maakte ik me ook laatst. Moet makkelijk bij te houden zijn (voor zover dat al niet gebeurt).
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Zou het bij de nieuwe site misschien mogelijk kunnen zijn dat je in je stemmen lijst ook de datum ziet wanneer je deze stem uitgebracht hebt?
Zo ja: zou deze vernieuwing niet te laat komen voor de stemmen die je al uitgebracht hebt? Of valt dat nog te traceren?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.