• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.386 films
  • 12.570 series
  • 34.804 seizoenen
  • 656.346 acteurs
  • 200.461 gebruikers
  • 9.467.392 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Onderhond schreef:

Dat het je onverschillig laat kan ik nog best begrijpen, maar weerhouden ?

Ik vind het juist wel leuk om te zien wie met een bepaalde film op de proppen is gekomen. En voor het argument dat je 'credit' krijgt wanneer je een film hebt toegevoegd ben ik eerlijk gezegd ook wel gevoelig. Je moet er toch wel even wat tijd in steken, en dan vind ik het wel goed dat de naam van degene die die moeite heeft genomen bij de film te zien is.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Bij bv. de updates zie je de tijdstippen ook al, van stemmen, dat wordt dus inderdaad (sinds ongeveer) juni 2002) bijgehouden, het tijdstip van een stem. Zal even kijken of daar een goede/logische plek voor te vinden is.

starbright boy (moderator films)

• 22647 berichten
  • 5260 stemmen

Ik ook, misschien ben ik kinderachtig maar ik vind het wel leuk om films toe te voegen en mijn naam erbij zien te verschijnen. Voor mij een stimulans.

Wouter

• 18752 berichten
  • 3104 stemmen

Yak schreef:

(quote)

Ik vind het juist wel leuk om te zien wie met een bepaalde film op de proppen is gekomen.

Precies daarom weerhoudt het mij dus juist.

stinissen (crew films & series)

• 23817 berichten
  • 77580 stemmen

Ik vind de credits ook tof En het maakt me ook niet welke film het is, van drama tot erotiek

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Wouter schreef:

Precies daarom weerhoudt het mij dus juist.

Maar hoezo dan? Alleen in jouw geval ('men hoeft niet te zien dat ik deze film heb toegevoegd') of in zijn algemeenheid ('ik hoef niet te zien dat Yak deze film heeft toegevoegd')?

Want in het eerste geval maak je natuurlijk gewoon een user aan onder de naam 'toevoegslaaf' (bij wijze van voorbeeld) om vervolgens allerlei films op de site te zetten.

kos

• 46817 berichten
  • 8941 stemmen

Yak schreef:

Want in het eerste geval maak je natuurlijk gewoon een user aan onder de naam 'toevoegslaaf' (bij wijze van voorbeeld) om vervolgens allerlei films op de site te zetten.

Liever niet...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Niet dat ik wil zeuren hoor, maar films die voor de Duitse eenmaking geproduceerd zijn worden onderverdeeld in Oost- en West-Duistland. Maar ik zie nu dat de film Ostre Sledované Vlaky (1966) vermeld staat product uit Tsjechië terwijl het tot 1993 nog Tsjechoslowakije was. Normaal?

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Je hebt gelijk. Klik op de corrigeer link, dan kun je het even wijzigen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Dank U zeer heer kappeuter...

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Op imdb.com hebben ze alle de titels met THE ervoor ook echt voor de titel gezet. Bijvoorbeeld Pianist, The is op imdb.com nu The Pianist. Mij lijkt me toch het best Pianist, The.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Misschien wel een goed idee,

Bij de menubalk achter 'Berichten' het aantal ongelezen berichten neerzetten. Dan kun je al surfend op MM zien of je nieuwe PM's hebt.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yup, zit in de nieuwe site

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Purmerend schreef:

Op imdb.com hebben ze alle de titels met THE ervoor ook echt voor de titel gezet. Bijvoorbeeld Pianist, The is op imdb.com nu The Pianist. Mij lijkt me toch het best Pianist, The.

Inderdad, ook net gezien. En het is echt bij alles. Niet alleen bij THE ook bij LE, LA, EL, enz...

Locutus

• 606 berichten
  • 5921 stemmen

Is reeds behandeld. Zie dit topic

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Sorry, niet gezien. De mijne thuis blijven wel staan met het lidwoord achteraan. Anders zit ik met de helft films die beginnen met THE.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

De jouwe thuis

Zelva

• 2188 berichten
  • 2726 stemmen

Hij bedoelt waarschijnlijk de sortering van zijn eigen filmcollectie.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Inderdaad. Ik zit wel met een collectie van iets meer dan 3400 films. Die staan in mijn pc allemaal per alfabet, dus is het beter dat de lidwoorden achteraan staan.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Ach zo

MFEO

• 682 berichten
  • 38 stemmen

Ik heb maandag avond Mouse In The Corner toegevoegd. Waarom staat die nog niet op de site?

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Is hier niet binnengekomen.

Er is blijkbaar iets niet goed gegaan bij het toevoegen. Probeer het even opnieuw.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3307 stemmen

Mmm, Cold Lazarus staat nog wel in de wachtrij? Dat duurt ook alweer even nadat ik het verbeterd heb.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Nog een idee voor een verbetering: kun je bij de updates ergens aangeven als er nieuwe forumtopics zijn geopend? Dat gebeurt niet zo vaak, maar soms zijn er interessante dingen bij en dan merk ik die niet op als ik enkel bij mijn eigen updates ga kijken, zoals ik meestal doe.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

The Mouse in the Corner heb ik vanmiddag naar de ?fout verwezen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

@ "De Ultieme Film"...

Kan dat zuiveren van films niet worden aangeduidt met aparte titels, en dat als iemand een film wil verwijderen, dat deze dan eerst het hele topic nakijkt of hij al niet verwijderd is?

Dit extreem lange lijst kan men toch ook gewoon op Imdb zien?

(Mijn computer liep zowat vast bij het klikken op dat topic.)

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Ik had nergens last van anders.

Quentin

• 10218 berichten
  • 8594 stemmen

Vandaag is hij toch echt heel traag ...

Justice4All

• 2152 berichten
  • 457 stemmen

Is het mogelijk om bij alternatieve titel, de afkortingen zonder puntjes te zetten. Zoals bij G.O.R.A. (word GORA) als je het intikt krijg je het niet te zien. Je loopt je rot te zoeken.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Oftewel: kan de zoekmogelijkheid verbeterd worden. Wordt aan gewerkt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.