• 17.307 nieuwsartikelen
  • 182.401 films
  • 12.573 series
  • 34.808 seizoenen
  • 656.414 acteurs
  • 200.465 gebruikers
  • 9.467.934 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Kenshin

• 168 berichten
  • 101 stemmen

Ik vroeg om opheldering van de mensen achter deze site en die heb ik gekregen. Alsnog bedankt voor je nuttige aanvulling.

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

Beetje vriendelijker mag ook wel

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Kenshin schreef:

Waar bemoei jij je nou weer mee? [...] En even voor jouw informatie: lees de hele discussie alvorens je je meninkje gaat geven aub.

En dankzij dit soort botte berichten doen we hier dus niet aan politieke discussies. Je ziet zelf hoe snel een discussie verandert in een moddergevecht.

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Kenshin schreef bij Der Untergang:

Wat deze film doet, met Bruno Ganz voorop, is misschien wel te omschrijven als de rehabilitatie van Adolf Hitler. En dat maakt de film voor mij zeer bijzonder.

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan...

Kenshin

• 168 berichten
  • 101 stemmen

Bericht veranderd. Ik heb een beetje last van ochtendhumeur.

kappeuter schreef:

(quote)

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan...

Aan films verwante discussies waren niet verboden is mij duidelijk gemaakt.

Hannibal

• 9409 berichten
  • 3338 stemmen

Kenshin schreef:

Bericht veranderd. Ik heb een beetje last van ochtendhumeur.

En nu slaat mijn bericht er achteraan ook weer nergens op...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ochtendhumeur om 12.43?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Ligt er maar aan wat je als ochtend definieert . Ik ben net op (ik weet het, schandalig, langzaam verander ik in een nachtdier) dus ik moet nog ontbijten .

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Grappige bug onder Safari: als je bij een van de twee paginabladeraars op elke pagina het paginanummer verandert, blijft de andere doodleuk op hetzelfde nummer staan als eerst. Verder geen ramp natuurlijk.

U-96

• 11875 berichten
  • 2151 stemmen

Van de todo-lijst:

sticky aan/uit

Wat is dat ?

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Een topic dat altijd bovenaan blijft staan, dacht ik.

Het blijft "plakken".

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja dat is eigenlijk niet zo boeiend voor niet-mods. Sticky topics zijn inderdaad topics zoals bovenaan de pakketservice-categorie. Die altijd bovenaan staan. Ik moet nu helemaal de database in duiken om een topic die status te geven, daar moet even een mogelijkheid voor komen voor mods om dat via de site te doen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Sommige dingen op de todo neem ik trouwens mee bij het bouwen van de nieuwe versie van de site, aan de huidige code doe ik in principe niets meer.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Bij mij op de centrale updateslijst staat dat Braambes bij Swordfish het laatste berichtje heeft getypt (9.53 uur). Terwijl Clairest om 10.25 uur nog een berichtje gepost heeft. Maar de lijst veranderd dat niet.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ook eventjes naar gekeken en hier klopt alles als een bus.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Vreemd...

Welke film staat er bij jou bovenaan?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Het is nu 13.09. Zal wel een beetje laat zijn zeker?

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Ja, de lijst veranderd wel weer. Maar van Swordfish is ie nog steeds hetzelfde.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Sorry Jassonn, maar het is mijn schuld! Ik had naar de pagina van de film zelf gekeken. Maar je hebt inderdaad gelijk. Op de updates-pagina staat deze film boven die van Braambes: Nobody Knows Anything (2003). Geen spoor van bet berichtje van Clairest...

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Bedankt Speedy, ligt het toch niet aan mij

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

2 opmerkingen:

1) Ik heb gemerkt dat als je je niet handmatig afmeld (vergeet), dat je dan ook gewoon de hele tijd aangemeld blijft. Toen ik na 2 dagen terugkeerde naar de site, was ik verbaasd mijn gebruikersnaam te zien op de beginpagina. Nou is dat wellicht niet echt een groot probleem, maar niemand wil natuurlijk voor verslaafde uitgemaakt worden

Dus zou er geen automatische afmeldfunctie kunnen komen?

2) Als je op iemands gebruikersnaam klikt, kun je diegene zijn laatste 10 stemmen bekijken. Zou datzelfde systeem wellicht ook niet op berichten toegepast kunnen worden?

Of nog beter (dit heb ik eigenlijk min of meer al eerder opgemerkt): zou er geen link bij de gebruikersnaam kunnen staan waarmee je alle berichten van die gebruiker kunt zien?

Toen ik laatst bijvoorbeeld wilde opzoeken wat ik bij Troy en The Passion 'ook al weer' had geschreven, moest ik tientallen pagina's afgaan.

Daarnaast zijn er gebruikers op de site van wie ik de berichten graag lees. Met bovengenoemde functie kan ik makkelijk hun recente reacties opzoeken.

Lang verhaal, excuses daarvoor.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3255 stemmen

Punt 2 staat volgens mij al op de todo-lijst.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Ik zie het. Bedankt.

starbright boy (moderator films)

• 22648 berichten
  • 5262 stemmen

En punt 1 klopt niet. Als je langer dan een bapaalde periode niets op de site doet sta je niet bij de mensen die zijn ingelogd. Als je je browser afsluit ook niet. Daarvoor hoef je niet compleet uit te loggen. dat doe ik nooit.

kappeuter (crew films)

• 74742 berichten
  • 5988 stemmen

Anatolia schreef:

2 opmerkingen:

1) Ik heb gemerkt dat als je je niet handmatig afmeld (vergeet), dat je dan ook gewoon de hele tijd aangemeld blijft. Toen ik na 2 dagen terugkeerde naar de site, was ik verbaasd mijn gebruikersnaam te zien op de beginpagina. Nou is dat wellicht niet echt een groot probleem, maar niemand wil natuurlijk voor verslaafde uitgemaakt worden

Dus zou er geen automatische afmeldfunctie kunnen komen?

Dat is een misverstand. Alleen als je opnieuw op de site komt wordt dit gemeld op de voorpagina. De tussentijd dat je er niet bent niet.

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Nou, dan ben ik een gelukkig mens

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Anatolia schreef:

Toen ik na 2 dagen terugkeerde naar de site, was ik verbaasd mijn gebruikersnaam te zien op de beginpagina.

Je was op dat moment toch op de site? Dan is het toch niet vreemd dat je in het lijstje van "users die momenteel aanwezig zijn op de site" staat?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dat van die berichten... dat het op de todo staat betekent dat ik er nog eens goed over na moet denken, want ik zie nog steeds niet in hoe zoiets practisch zou moeten werken. Een lijst van ALLE berichten?? dat kunnen er nogal veel zijn... en zonder de context zijn ze toch niet interessant?

Misschien een klein zoekboxje bij een film, dat je een username kunt invoeren en dan gelijk zijn/haar berichten bij die film ziet. Zoiets zou ik me nog voor kunnen stellen.

Ben nog niet begonnen met het opnieuw bouwen van het berichtengedeelte voor de nieuwe versie van de site, dus now is the time om met leuke voorstellen te komen

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Het zou handig zijn mocht er bij de berichten een symbooltje staan of je ze al gelezen hebt of niet (dat staat dan bij alle berichten die gepost zijn na de laatste keer dat je ingelogd bent) Misschien kun je er zelfs voor zorgen dat dat symbooltje staat bij alle berichten die gepost zijn na de laatste keer dat de gebruiker bij het betreffende forumtopic of film is geweest, maar ik weet niet goed of dat echt handig is, of gewoon een nutteloos extraatje voor mensen met geheugenverlies.

Een lijst bij elke gebruiker van al zijn berichten is onoverzichtelijk en lijkt me niet gebruiksvriendelijk (wie is daar trouwens in geinteresseerd) maar een lijst met alle films waar die gebruiker al gepost heeft, met daarbij wanneer dat dat juist gebeurd is lijkt me wel nog handig. En als je dat dan chronologisch rangschikt heb je ineens die update-lijst die Anatolia graag had gehad. Maar ik weet niet of ook dat niet gewoon overbodig is, ik weet niet of ik het veel zal gebruiken.

Bij elk berichtje van bij een film in het klein de stem die de gebruiker geeft aan de film vind ik daarentegen wel een erg goed idee, maar dat staat al op de todolijst denk ik.

zeus

• 1201 berichten
  • 2896 stemmen

Freud schreef:

Het zou handig zijn mocht er bij de berichten een symbooltje staan of je ze al gelezen hebt of niet (dat staat dan bij alle berichten die gepost zijn na de laatste keer dat je ingelogd bent) Misschien kun je er zelfs voor zorgen dat dat symbooltje staat bij alle berichten die gepost zijn na de laatste keer dat de gebruiker bij het betreffende forumtopic of film is geweest, maar ik weet niet goed of dat echt handig is, of gewoon een nutteloos extraatje voor mensen met geheugenverlies.

Dit heb ik ook eens aangegeven, lijkt me reuze handig nl. Ik vergeet nog wel eens of ik het nu wel of niet gelezen heb

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.