- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik zie dat het hier
http://www.moviemeter.nl/?stem...
bijvoorbeeld nog niet goed gaat. Maar goed, vanavond geen zin meer.
Gorro
-
- 701 berichten
- 11744 stemmen
Erg leuk idee. De grafiekjes hebben op dit moment echter nogal een lelijke layout naar mijn idee, maar daar zal vast nog wel wat meer aandacht aan besteed worden.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Erg leuk idee. De grafiekjes hebben op dit moment echter nogal een lelijke layout naar mijn idee, maar daar zal vast nog wel wat meer aandacht aan besteed worden.
Zal morgen even de designer van de site om advies vragen
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Leuke extra Jordy.
Ik heb net bij die grafiekjes van Kill Bill (1 en 2) en The last samurai gekeken, alleen daarbij is de verticale schaal niet geweldig, zodat je er eigenlijk niet zo veel aan kunt zien. ik denk dat dit komt omdat het nieuwe films zijn (waarbij het gemiddelde in eerste instantie enorm veranderd), want bij The Shawshank Redemtion of Pulp Fiction ziet het er wel goed uit.
starbright boy (moderator films)
-
- 22649 berichten
- 5264 stemmen
Geweldig speelgoed!
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Leuke extra Jordy.
Ik heb net bij die grafiekjes van Kill Bill (1 en 2) en The last samurai gekeken, alleen daarbij is de verticale schaal niet geweldig, zodat je er eigenlijk niet zo veel aan kunt zien. ik denk dat dit komt omdat het nieuwe films zijn (waarbij het gemiddelde in eerste instantie enorm veranderd), want bij The Shawshank Redemtion of Pulp Fiction ziet het er wel goed uit.
Bij Kill Bill treedt inderdaad hetzelfde probleempje op als bij Secondhand Lions, die link die ik eerder postte.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Altijd leuk die out of the blue verrassingen van Jordy
.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Laat ik die out of the closet verrassingen dan nog maar even voor me houden 
kappeuter (crew films)
-
- 74746 berichten
- 5988 stemmen
Als je op een FRS link klikt wordt er om een username en wachtwoord gevraagd. 
blabla
-
- 2070 berichten
- 5286 stemmen
Dat moet een fout zijn bij FRS, want als ik naar http://www.freerecordshop.nl ga krijg ik ook de vraag naar een username en password.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Die grafiekjes zijn erg leuk zeg (zie ze nu pas) 
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Inderdaad erg interessant, al mag er aan de lay-out misschien nog wat gesleuteld worden. Maar verder natuurlijk niks op aan te merken, onder het motto 'hoe meer franjes, hoe beter'. 
Met uitzondering van avatars, dan...
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Met uitzondering van avatars, dan...
En signatures. 
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
mooi , mooi ..... de site verbetert en verbetert maar , is het toppunt van perfectie nu behaald ? 
kos
-
- 46818 berichten
- 8942 stemmen
Ik wacht nog op een knop dat je de betreffende film meteen kan zien.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Een zelfdesctructie-knop ter voorkoming van een eventuele vijandige overname zou ook handig zijn.
Je moet dan wel langer dan 6 maanden lid zijn om die te kunnen bedienen...
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Grinnik, grinnik... :evil :evil
aegron
-
- 4030 berichten
- 1290 stemmen
Ik wacht nog op een knop dat je de betreffende film meteen kan zien.
dat zou inderdaad het toppunt van perfectie zijn. Alleen doe ik dan helemaal niets meer!
Dus dan ook een tijdsklok op de site zodat je een maximum hebt aan de tijd die je op deze site aanwezig kan zijn 
SilverGun
-
- 1151 berichten
- 818 stemmen
Het is iets heel kleins, maar zijn de "10 laatst geplaatste stemmen" niet handiger om bovenaan te hebben staan ipv onderaan, zodat je niet eerst een lange lijst 5-sterren-stemmers moet doorploegen bij een film als The Godfather?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Het stemoverzicht gaat binnenkort anders ingedeeld worden, vind dat er veel te veel informatie staat (kan staan) op 1 pagina.
flipsen
-
- 1696 berichten
- 482 stemmen
Ik ben er wel voor om de stemverdeling (die balkjes bovenaan) erin te laten jordy, moet je het stemoverzicht bij Texas Chainsaw Massacre (2003) eens bekijken. Vind deze wel interessant dat ondanks de vele stemmen, je toch nog duidelijk 2 pieken hebt en geen mooie naar beide kanten aflopende verdeling.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
"anders indelen" is niet hetzelfde als "informatie verwijderen"
kappeuter (crew films)
-
- 74746 berichten
- 5988 stemmen
Bedankt voor de tip. Ik heb de laatste verwijderd.
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
Een nieuw grapje bij het stemoverzicht als
- de film minstens 10 stemmen heeft
- de film minstens 3 maanden geleden z'n eerste stem ontving
Je ziet dan een grafiekje met het verloop van het stemgemiddelde in de afgelopen jaren/maanden. Vind wel dat er nu veel informatie staat bij de stemoverzicht-pagina, ik ga nog nadenken over een andere indeling.
Nice
Hoe wordt die grafiek gemaakt? Het gemiddelde van de stemmen per week? Just interested ..
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De gemiddelden de 1e en de 15e van elke maand
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3317 stemmen
260 pagina's al bij Opmerkingen Site, wordt het niet tijd voor een schoonmaak of voor Opmerkingen Site 2?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.