• 17.341 nieuwsartikelen
  • 182.507 films
  • 12.577 series
  • 34.813 seizoenen
  • 656.574 acteurs
  • 200.495 gebruikers
  • 9.469.946 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

cornelis

• 4744 berichten
  • 682 stemmen

FisherKing schreef:

conservatisme betekent toch Oud Rechts

Nee, joh.

con·ser·va·tis·me (het ~)

1 gehechtheid aan het bestaande => behoudzucht

Jordy meent behoudzucht te zien in de reacties van een deel van de oude hap; ik vind dat niet per se een hele negatieve kwalificatie. Het lijkt een vloer vol lange tenen in deze discussie.

Dat vind ik dus minachting vanuit mijn standpunt.

Vind ik ook wat overdreven. Jordy overweegt dergelijke verandering hier steeds hardop en plein public. En heeft nog niet besloten.

ik ben voooor veranderingen

Ik begrijp niet goed wat er tegen optionele veranderingen is.

Dat gezegd hebbende, ik vind avatars b*ttf***ing ugly. Ik zie ze als een uitnodiging voor iedereen om iets foeilelijks te ontwerpen en dat dan vol trots in een ander ontwerp (de site) te plaatsen, zonder dat het één ook maar iets met het ander te maken heeft. En ik zou zelf mijn forum er dus juist niet precies zo uit laten zien als al die andere fora.

Maar hey, als ik ze straks gewoon uit kan zetten....wat maakt het dan uit?

Hier wordt gesuggereerd dat het gebruik van avatars een ander soort mensen aan zou trekken. Daar geloof ik niet zo in, zeker niet op lange termijn. Bovendien, als Jordy het idee heeft dat hij daarmee juist die mensen op de site krijgt die hij anders zou missen, dan zou die keuze aan hem zijn.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

sydney schreef:

Of het nu door die EUR10 donatie komt?

Dat heeft er volgens mij helemaal niets mee te maken. Het grootste gedeelte heeft er hoogstwaarschijnmijk nog niet eens aan gedacht. Dat was een steunbetuiging tegenover Jordy om MM ten langen leste te 'versterken' en dus te verbeteren, wat ons allen ten goede kwam...

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

cornelis schreef:

Hier wordt gesuggereerd dat het gebruik van avatars een ander soort mensen aan zou trekken. Daar geloof ik niet zo in, zeker niet op lange termijn. Bovendien, als Jordy het idee heeft dat hij daarmee juist die mensen op de site krijgt die hij anders zou missen, dan zou die keuze aan hem zijn.

Ik geloof niet dat het gebruik van avatars een ander soort mensen zou trekken hoor.

Bovendien als je ze uit kunt zetten heb ik er ook geen last van.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

Maar als nou straks die Avatars optioneel zijn en pakweg driekwart van de gebruikers die functie uitzet (en dan ook zelf geen Avatar plaatst), blijven dan de voordelen die tot nu toe genoemd zijn nog overeind?

As is verbrande turf, maar ik vroeg het me zomaar even af

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik zal de avatars voorlopig op de lange baan schuiven. Vind het persoonlijk nog steeds een goed idee, maar ik denk na deze reacties dat het gewoon niet veel gebruikt gaat worden, waarmee het een beetje nutteloos (hier en daar één of twee icoontjes heeft niet m'n gewenste effect).

En ach discussies als deze zijn natuurlijk al eerder voorgekomen. Jullie hechten veel waarden aan hoe het nu is, wat natuurlijk alleen maar leuk is, laat zien dat jullie een band hebben met de site. En dat botst een beetje met mijn gevoelens van "goh laat ik eens wat anders doen met de site".

Ik begin het werken aan de site de laatste tijd wat minder interessant te vinden, ga steeds vaker met kleine tegenzin naar de site, omdat er altijd weer 10 te beoordelen video's klaarstaan, 5 PM's met verzoeken tot veranderingen, 3 discussies over wat nou wel en niet kan op de site, 5 berichten met spoilers, 3 topics in verkeerde forums.... en die frustatie kwam er hier misschien een beetje uit. Misschien moet ik gewoon een tijdje wat meer afstand nemen van de site.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Hoe zie je dat voor je?

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Weet je, Plato heeft ooit volgende ranglijst van goede bestuursvormen opgesteld:

1. een dictator die het goed voorheeft

2. een groep aristocraten die het goed voorheeft

3. de democratie

4. een groep aristocraten die het slecht voorheeft

5. een dictator die het slecht voorheeft

Ik ben persoonlijk groot voorstander van de eerste mogelijkheid, van die opendebatcultuur komt toch niets terecht (zelfs de Vlaamse VLD heeft die tegenwoordig terug afgezworen) Bovendien blijf ik erbij dat af en toe een (kleine) radicale berandering de site nieuw leven zou inblazen, niet dat hij nu dood is, maar ik kan begrijpen dat het een sleur begint te worden.

neo

• 15444 berichten
  • 10076 stemmen

Jordy nu met de site: J-MM

Jordy straks met de site: J- MM

Locutus

• 606 berichten
  • 5922 stemmen

@Queto: wat heb jij altijd lange verhalen. Die lees ik al niet eens meer.

Verder lijkt het wel alsof het forum het belangrijkste is van deze site, terwijl het volgens mij de films zijn.

@Jordy: Doe wat je wil. Ik blijf toch wel komen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kos schreef:

Hoe zie je dat voor je?

Weet ik niet zo goed. Ik wil btw. niet indruk wekken dat ik alles alleen doe ofzo, er zijn natuurlijk veel mensen die tijd steken in de site.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Ik bedoel te zeggen: de punten die je aanhaalt om aan te geven, waarom je het tegenwoordig minder leuk vindt om naar de site te komen, zijn min of meer onvermijdelijk.

Wat natuurlijk niet betekent dat ze dan maar leuk moeten zijn of zo, maar ze zullen blijven bestaan, en waarschijnlijk zelfs toenemen. Wanneer jij er tegenop kijkt om telkens dit soort, laat ik het 'noodzakelijk kwade aspecten' noemen, af te handelen, ontstaat er een probleempje. Moet je niet te lang mee aanmodderen en voor weglopen, maar duidelijke beslissingen over nemen.

gimli f

• 1454 berichten
  • 0 stemmen

Locutus schreef:

@Queto: wat heb jij altijd lange verhalen. Die lees ik al niet eens meer.

Precies, die lange posts steeds slaan echt helemaal nergens meer op. Neem jezelf eens wat minder serieus joh.

Even serieus nu:

ik heb tot mijn schaamte de hele discussie (nog) niet gelezen hoor, maar ik ben WEL een voorstander van een soort persoonlijk Profiel waarin iedereen hobby's, fotootje van zichzelf, opleiding, werk enzovoorts kan plaatsen.

Zo'n profiel kan leuk zijn voor de vele mensen die echt veel contact hebben met andere users.

Maar ik ben GEEN voorstander van zo'n avatar-systeem dat de hele lay-out verpest.

Verder respecteer ik elke beslissing die Jordy maakt.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

gimli f schreef:

maar ik ben WEL een voorstander van een soort persoonlijk Profiel waarin iedereen hobby's, fotootje van zichzelf, opleiding, werk enzovoorts kan plaatsen.

Zo'n profiel kan leuk zijn voor de vele mensen die echt veel contact hebben met andere users.

Maar ik ben GEEN voorstander van zo'n avatar-systeem dat de hele lay-out verpest.

Verder respecteer ik elke beslissing die Jordy maakt.

Ik ben het roerend met je eens, Gimli.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13084 stemmen

Ik denk dat niemand hier voorstander is van layout verpesting, een avatarsysteem dat de layout niet verpest lijkt mij dan ook perfect

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kos schreef:

Moet je niet te lang mee aanmodderen en voor weglopen, maar duidelijke beslissingen over nemen.

De site opdoeken? Laat ik nog even wachten of het niet gewoon even een tijdelijke dip is.

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Site opdoeken?

Ik zat te denken aan wat minder drastische maatregelen.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Je zegt zelf al dat ze onvermijdelijk zijn. Ik zou niet weten welke duidelijke beslissing ik anders zou kunnen nemen? Niet dat ik dat van plan ben op korte termijn, btw, weer niet bang...

kos

• 46818 berichten
  • 8942 stemmen

Duidelijkere eisen stellen aan toevoegingen, duidelijk in de FAQ zetten wat zeker niet op de site komt en daar simpel naar verwijzen zodat dat PM gedoe niet nodig is en spoilerwerk en dergelijke delegeren.

Dat lijkt me iets minder ingrijpend

Desnoods zou je de hele dagelijkse gang van zaken uit handen kunnen geven, alles beter dan de site opdoeken

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Je kunt ook tien nieuwe crew-leden aanstellen die je al het 'rottige werk' uit handen kunnen nemen. Daardoor kun jij je weer storten op de dingen die wel leuk zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kos schreef:

Duidelijkere eisen stellen aan toevoegingen, duidelijk in de FAQ zetten wat zeker niet op de site komt en daar simpel naar verwijzen zodat dat PM gedoe niet nodig is en spoilerwerk en dergelijke delegeren.

Dan zijn ze dus wel vermijdelijk

Desnoods zou je de hele dagelijkse gang van zaken uit handen kunnen geven, alles beter dan de site opdoeken

Als ik niet meer het laatste woord heb, dan is het mijn site niet meer. Als ik écht geen zin meer heb in MovieMeter, dan is het gedaan met de site, 't is niet anders. Ik kan dat soort dingen niet uit handen geven zonder dat het een site wordt waar ik niet meer het gevoel van heb dat het "mijn" site is. Maar goed, zo ver is het nog lang niet, maar ooit zal die dag komen.

Onderhond

• 87698 berichten
  • 13084 stemmen

Ik neem aan dat er dan wel over overname te praten valt, of wil je er echt een R.I.P. opzetten ?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Yekezzez schreef:

Je kunt ook tien nieuwe crew-leden aanstellen die je al het 'rottige werk' uit handen kunnen nemen. Daardoor kun jij je weer storten op de dingen die wel leuk zijn.

Er is geen crew probleem. Voor de dagelijkse gang van zaken zijn er perfecte crew-leden aanwezig, die 95% van het "werk" oppakken, waar ik ze hardstikke dankbaar voor ben. Maar er blijven altijd wat dingen over voor mij. Wat niet meer dan logisch is, maar daarom kan ik ze af en toe nog wel eens zat zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Onderhond schreef:

Ik neem aan dat er dan wel over overname te praten valt, of wil je er echt een R.I.P. opzetten ?

Daar denk ik nog niet over na, is nu geen sprake van.

hornplayer50

• 2 berichten
  • 8 stemmen

In De Site > Algemeen > De link naar amc:

Ik ben in bezit van het programma Ant Movie Catalogus 3.4.2 en daarin staan links naar sites van bv imdb. Ik heb de site van moviemeter daar ook tussen gezet maar kan maar niet aan de link geraken om direct naar de film gaan te zoeken op moviemeter. Heeft er iemand daar de link van

hornplayer50

• 2 berichten
  • 8 stemmen

Bedankt.

De link heb ik aan de praat gekregen.

damon

• 1887 berichten
  • 0 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Ik denk dat niemand hier voorstander is van layout verpesting, een avatarsysteem dat de layout niet verpest lijkt mij dan ook perfect

avatars zijn wel leuk, maar alleen als ze heel klein blijven (50x50) en zolang er maar geen sigs komen

damon heeft gesproken

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

K'heb net een beetje de discussie gelezen hoor, maar eh... opdoeken? Kamaaaaaaan.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

je las de discussie en dacht komaan... ehm ok

neo

• 15444 berichten
  • 10076 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.