• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.075 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.462 acteurs
  • 199.308 gebruikers
  • 9.392.078 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

Ik ben zelf ook 4 dagen vanuit België niet op de site geraakt. Ook musicmeter was onbereikbaar.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

In het verre Oosten (Achterhoek) waren er ook ...-metermoeilijkheden heb ik vernomen, mooi dat alles weer in orde is dan

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

sn@ke schreef:

Ik ben zelf ook 4 dagen vanuit Belgiie niet op de site geraakt. Ook musicmeter was onbereikbaar.

Ik kon wel op MusicMeter, maar dat was om in slaap te vallen...

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ja, de problemen zijn vandaag verholpen. Sorry dat ik niet iedereen teruggemaild heb, maar het was wat veel.

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

Geeft niks, Jordy. Dat heb je prima gefikst!

bedankt en respect!

sn@ke

• 2077 berichten
  • 888 stemmen

idd

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

bioscoopzaal schreef:

Dat heb je prima gefikst!

Ik heb niet zoveel invloed op het beheer van de server enzo hoor

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

speedy23 schreef:

Ik kon wel op MusicMeter, maar dat was om in slaap te vallen...

van de drukte zeker

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

Ik weet niet echt waar ik dit soort berichten moet plaatsen, want ik ben relatief nieuw hier, dus ik doe het hier maar...

Is er een manier om users die alleen maar een halve of 5 sterren geven te weren?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5986 stemmen

Als je een vermoeden hebt van beinvloeding van de top lijsten door een bepaalde user, stuur dan een pm naar een van de mods. Wij zullen dan beoordelen of we actie zullen gaan ondernemen.

Veel mensen stemmen enkel op hun favorieten. En delen een aantal halve sterren uit aan films die ze waardeloos vinden.

Dat kan allemaal, mits het niet overduidelijk is dat films uit de top lijsten structureel omhoog of omlaag gestemd worden.

FX

• 931 berichten
  • 685 stemmen

OK, thanks!

chrissie

• 749 berichten
  • 5045 stemmen

ik dacht dat het aan mijn oude pc thuis lag, want op die van mijn werk raakte ik wel binnen.

enfin, ik zal straks thuis nog eens proberen

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Ligt dat nou aan mijn computer, of werken bepaalde links op IMDb van het type http://www.moviemeter.nl/index.php3?id=320 niet meer? (Dat zijn er een hele hoop).

Ik krijg een bestand downloaden scherm en er wordt mij gevraagd of ik het echt wel wil opslaan, want het kan levensgevaarlijk zijn.

Vroeger, toen alles nog goed was, werkte zo'n link nog wel.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Inderdaad! foutje op de server ofzo, zal eens informeren

bioscoopzaal

• 2805 berichten
  • 4325 stemmen

De animé Yu-Gi-Oh! is niet rechtstreeks via de zoekfunctie te vinden... mocht er toevallig iemand naar op zoek zijn.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3286 stemmen

Het televisieoverzicht doet t niet

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Volgens mij omdat er na vandaag nog niets is ingevoerd (al zou dat natuurlijk niet zo'n foutmelding moeten geven)

Gekkehuis

• 11 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > Berichtenpagina-nummer listbox in andere volgorde:

De listbox onderaan voor de nummers van de reactiepagina's onderaan een filmpagina. Deze staat automatisch op de laatste pagina met de nieuwste berichten.

Zou dit niet andersom kunnen, achteraan staan de nieuwe berichten maar deze gaan vaak dieper op de film in, terwijl de eerste berichten gaan over hoe leuk de film is. Dit vind ik veel interessanter om te zien, zo krijg je snel een beeld of de film ook echt leuk is of niet.

SORRY SORRY SORRY FOUTE FORUM.

eeflien

• 383 berichten
  • 261 stemmen

Lijkt me juist niet fijn, want als je een discussie volgt, wil je juist zien of er nieuwe berichten zijn bijgekomen. Als je elke keer op de 1e pagina terecht komt is dat dus niet handig.

Bovendien zijn de 1e berichten van een film ook vaak uit de periode dat een film nog niet uit is, dan staan daar dus ook geen beoordelingen.

Edit: foute forum

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Dit hoort inderdaad in "de site->algemeen", heb het even verplaatst. Had bovendien wel in het normale opmerkingentopic gekund.

Vind het ook geen goed idee, btw.

Queto Yurlunyur

• 4775 berichten
  • 3110 stemmen

Voor mensen die via de (nieuwe) updatespagina discussie willen volgen is dat inderdaad niet handig, maar als ik een film opzoek om te kijken of die de moeite waard is, heb ik bijna altijd meer aan de eerste pagina dan aan de laatste (die vaak maar de helft van de laatste lange discussie bevat). Aangezien ik persoonlijk nog oude updates heb, open ik films praktisch altijd om de tweede reden, en zou dus ook veel liever hebben dat films automatisch op de eerste pagina openen. Is het misschien mogelijk om een optie te maken dat je in je profiel kan kiezen tussen eerste/laatste pagina? (dit evt. als vervanging voor de sorteervolgorde-optie, waarbij 'nieuwste berichten eerst' wat mij betreft alleen maar onhandiger is omdat je dan de berichten van onder naar boven moet lezen, terwijl de inhoud zelf nog steeds van boven naar onder staat)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik ga (misschien onterecht) van 2 gebruikers uit:

- mensen die even snel langskomen om een indruk van een film te krijgen

- mensen die hier elke dag alle discussies lezen bij de films die ze interessant vinden

Het eerste type zal de discussie maar 1x lezen (als ze al niet genoeg hebben aan het stemgemiddelde), nl. op het moment dat ze willen weten wat de bezoekers van de film vonden, de eerste pagina selecteren zal dan niet zo'n probleem zijn (het lezen van de gehele discussie zal immers altijd flink bladeren betekenen). Bovendien zijn de mensen minder geïnteresseerd in de voorpret-berichten van de eerste pagina's, en zullen ze meer in latere berichtpagina's geïnteresseerd zijn. Mensen die 'm zojuist in de bios hebben gezien, mensen die 'm zojuist gehuurd hebben. Dat is hetzelfde publiek als zij zelf, op dat moment.

Als je standaard opent met de eerste pagina zie je (als 2e type bezoeker) altijd berichten die je al 20x hebt gelezen... je bent geïnteresseerd in de NIEUWE berichten bij de discussie, die je immers al vanaf het begin gevolgd hebt.

Als dit een onjuiste aanname is van mij, als meerdere mensen de optie willen om te kiezen voor automatisch openen op de eerste pagina, is het misschien een idee om die optie te geven. Maar ik kan het me persoonlijk niet echt voorstellen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hé, ik ben er geraakt. Wat er nu mis was of is weet ik nog altijd niet. Ik heb eventjes mijn grijze hersencelletjes laten werken en wat heb ik gedaan? In de link van MusicMeter gewoon de tekst 'musicm' vervangen door 'moviem'. Herinloggen en klaar was Kees (heu...Speedy)...

http://nitrogen.silverpoint.nl/~moviem01/?updates=toevoegingen. Anders was er geen mogelijkheid om op de site te raken.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3237 stemmen

Welcome back Speeddy23

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Maar het rare is, dat ik helemaal niet meer op de site kan komen via www.moviemeter.nl[/url]. Begrijpe wie kan...

Dit is wat ik altijd krijg:

Bad Gateway

The following error occurred:

[code=DNS_HOST_NOT_FOUND] The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is not found by retrying the URL.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

speedy23 schreef:

n de link van MusicMeter gewoon de tekst 'musicm' vervangen door 'moviem'.

Het is eigenlijk de bedoeling dat je musicmeter gewoon via http://www.musicmeter.nl benadert, lukt dat ook niet?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Ook al niet. Voor MusicMeter zit ik nog atijd met die eerste link. Ik snap er niets van...

Dit is bijvoorbeeld de link waar we nu zitten:

http://nitrogen.silverpoint.nl...

citybird

• 4964 berichten
  • 4140 stemmen

Zit met zelfde probleem als speedy. Via http://www.musicmeter.nl en http://www.moviemeter.nl geraak ik niet op de sites. Komt waarschijnlijk omdat we allebei vanuit België op de site willen geraken.

twixx

• 14 berichten
  • 1 stemmen

speedy23 schreef:

Maar het rare is, dat ik helemaal niet meer op de site kan komen via www.moviemeter.nl[/url]. Begrijpe wie kan...

Dit is wat ik altijd krijg:

Bad Gateway

The following error occurred:

[code=DNS_HOST_NOT_FOUND] The host name was not found during the DNS lookup. Contact your system administrator if the problem is not found by retrying the URL.

Dat betekend toch dat jij www.moviemeter.nl niet kan resolven en dat de DNS servers welke je gebruikt niet juist zijn?

Wat gebeurt er als je www.moviemeter.nl pingt?

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

Via mijn werk staat de server in Frankrijk, met als gevolg dat ik moviemeter niet op kom. Hij kan de site gewoonweg niet bereiken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.