- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Misschien is het handig om voor de mensen die dit in de gaten gaan houden (wil ik ook best mee helpen) de oude vorm van updates terug te geven. Ik heb die nog, daar niet van, maar op die manier heb je sneller gezien of er irritante spoilers zijn geplaatst dan bij de updates-nieuwe-stijl.
Je kan het ook gebruiken als pressiemiddel: iedereen met oude updates moet helpen met het opruimen van spoilers als tegenprestatie. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Misschien is het handig om voor de mensen die dit in de gaten gaan houden (wil ik ook best mee helpen) de oude vorm van updates terug te geven.
Lijkt me inderdaad verstandig, voor zover dat nog niet het geval is. Ik denk dat ik hier volgend weeken even tijd in ga steken.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Jordy, kun je naast "Pagina: [uitschuifdingetje]" een keertje een pijltje naar links en naar rechts plaatsen, waardoor je naar de vorige en eventueel volgende pagina kan browsen? Bij sommige lange discussies is het vrij irritant (overdrijf...) om naar de vorige pagina te gaan, 1 druk op de knop zou handiger zijn.

bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Ik kan wel een beetje meemodden hoor
Ik ook. Ik kom hier toch vaak genoeg ... 
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Is er een mogelijkheid om te zien hoeveel users er zijn zonder stemmen? Volgens mij zijn dat er nog best veel.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
3164 mensen hebben niet gestemd (en nee, die gaan we niet verwijderen)
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Nee zo bedoelde ik het ook niet! Was er gewoon benieuwd naar.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
3164 mensen hebben niet gestemd...
Zoveel had ik serieus niet verwacht. Das bijna de helft.
Treht
-
- 290 berichten
- 343 stemmen
Er lopen evenveel spoken als 'echte users rond 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen

Jordy, wat betekent Log eigenlijk, en waar is dat rode knopje voor bij het bericht ? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Op de logpagina's kunnen we gedetailleerd zien wat er allemaal op de site gebeurd is de afgelopen tijd. Handig om "valsspelers" mee op te zoeken.
Dat rode icoontje wordt eerdaags (misschien morgen) voor iedereen zichtbaar, daarmee kunnen binnenkort ongewenste berichten aan de mods gemeld worden (spoilers, gescheld, enz).
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Dat rode icoontje wordt eerdaags (misschien morgen) voor iedereen zichtbaar, daarmee kunnen binnenkort ongewenste berichten aan de mods gemeld worden (spoilers, gescheld, enz).
Erg goed idee. Dat komt dan in het Log terecht zeker ?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Alles wat op de site gebeurt komt in het log terecht
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
...en wat betekent admin? en waarom zie ik dat niet?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
admin = administrator = beheerder van de site
dat ben jij niet 
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1826 stemmen
Bestaat de mogelijkheid het hele overzicht van de films van bv 1998 te krijgen? Zo ja, hoe?
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Je kunt wel een lijst van de best gewaardeerde films van een bepaald jaar opvragen:
lngrid
-
- 1232 berichten
- 553 stemmen
En je kan zoeken op jaartal: exact 1998. Als je dan kiest voor 'genereer stemtabel' heb je alle resultaten (923).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nieuwe mogelijkheid:
Je kunt nu (als je ingelogd bent) bij elk bericht bij een film op een rood icoontje klikken. Hiermee kun je de moderators op de hoogte stellen van een ongewenst bericht (bijvoorbeeld een bericht met spoilers).
Voorlopig behandelen kappeuter en ik deze meldingen nog even, even kijken of alles goed gaat. Het is de bedoeling dat meer mensen deze rechten krijgen, zodat spoilers e.d. voortaan zo snel mogelijk van de site afgaan.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Erg handig, serieus.
Ik wil echt niet de mierenneuker uithangen, maar bij The Perfect Storm is het laatste bericht van Fredjas, maar op de updates staat dat het laatste bericht van Jordy is. Foutje ? 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ah scherp, ben inderdaad nog iets vergeten
neo
-
- 15436 berichten
- 10050 stemmen
Ik zie van mij zelf nog heel af en toe weleens een oud bericht staan met bv: nogal saai. Gaan dat soort berichten ook voor de bijl? (om zomaar even in te schatten hoe strikt deze functie is
)
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nee, zoals bij die optie gemeld staat is het in principe niet de bedoeling om hiermee een nieuwe mogelijkheid te creëren om je oude berichten alsnog aan te passen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Al die berichten van jou zonder hoofdletters gaan voor de bijl. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Sorry neo, dat bericht waar je Reloaded een 4,5 gaf blijft gewoon staan!
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Is het ook de bedoeling dit te doen bij berichten, die vol zitten met spelfouten zodat ze niet meer te begrijpen zijn ? Of berichten met hele onduidelijke Br33ZaHh taal ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.