- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ja Zavo, is een probleem dat Hobbes al gemeld heeft, zal er straks even naar kijken.
En U96, vind het persoonlijk iets minder handig, omdat het risico dat je per ongeluk een spoiler leest op deze manier groter wordt
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
En U96, vind het persoonlijk iets minder handig, omdat het risico dat je per ongeluk een spoiler leest op deze manier groter wordt
Ik vind het spoiler-systeem op MM ook heel geweldig, maar bij die van FOTV is het risico niet groot, want er staat met vetgedrukte letters en met zwart omsingeld SPOILER in beeld.
Check het laatste bericht op deze URL. 
http://www.filmsoptv.com/module.php?section=fotv_details&id=2426
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Kwestie van smaak denk ik. Probleem met datum is gefixed.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nou we zijn weer online blijkbaar, benieuwd voor hoe lang...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik kon de hele dag MovieMeter niet opkomen, problemen met de site?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jordy toch, zo een mens doen schrikken. Ik begon al afkickverschijnselen te tonen... 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik begon al afkickverschijnselen te tonen... 
LOL
Ik namelijk ook al, maar ik heb zojuist iets nieuws ondekt om toch op MM te kunnen komen:
Tik met ALT-D www.MovieMeter.nl in, en dan als Internet de site niet kan vinden, druk je op Go. Dat werkte 2 keer bij mij.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Nou we zijn weer online blijkbaar, benieuwd voor hoe lang...
Wat was er aan de hand?
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
geen idee
sn@ke
-
- 2077 berichten
- 888 stemmen
Hoe erg het ook lijkt, ik kan moviemeter geen dag missen.
Ik heb vandaag erg veel geprobeerd om op moviemeter te geraken ,maar niets lukte. Frustrerend, maar ik ben wel blij dat we weer online zijn. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag, omdat ik het de laatste tijd vaker heb gehad. Ik zat al de internet-opties te veranderen(dom, maar ik kan niet zonder MM!), cookies te verwijderen...alles! Gelukkig zijn we weer online! 
Mika-Media
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Beste MM-bezoekers,
Door een probleem met een colocated server in het serverrack hebben we wat problemen gehad met het internetverkeer. Tevens is de software op de server bijgewerkt. De verbinding zou nu weer goed moeten zijn.
John van Aerle.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Yup, is weer prima nu, bedankt voor de info
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Bij mij werkt hij nog steeds niet goed.Ik kan niet in 1 keer op de site komen.
Internet Explorer zegt:Bewerking afgebroken-kan geen verbinding met de site maken.
Als ik dan op F5(vernieuwen)druk doet hij het wel.
Vind het allemaal erg vreemd,aangezien dit de enige site is waarbij ik dit probleem ondervind.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3237 stemmen
Dus het ligt niet aan mijn computer. ofwel?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Heb ik ook inderdaad, heel vreemd...
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Ik had het ook, nu niet meer.
Weird.
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Misschien is het ooit al ter sprake gekomen, maar hoe zit het eigenlijk met de links op IMDb (onder miscellaneous) die naar moviemeter verwijzen? Ook naar een paar films die ik heb toegevoegd wordt verwezen, maar dat heb ik niet geregeld ofzo.
Doet iemand dat handmatig ofzo?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik deed dat eerst bij elke film, toen alleen nog bij nieuwe en/of Nederlandse films, en nu vind ik het helemaal te veel werk
Als iemand links wil submitten op imdb vind ik dat natuurlijk mooi, weet bv. dat kapp dat nog wel eens doet
JayLunar
-
- 748 berichten
- 2961 stemmen
Okay, cool.
Het staat wel stoer zeg! 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Klopt. Ik doe dat bij hele oude, nieuwe of films waarbij op imdb nog geen links staan. Bij Nederlandse films doe ik het altijd.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
De zoekfunctie doet het niet bij mij..
roda
-
- 1670 berichten
- 961 stemmen
De zoekfunctie doet het niet bij mij..
bij mij ook niet
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Ik kon net MM niet op komen, maar als ik op 'Go' klik dan werkt alles opeens weer. Wie heeft dit verschijnsel ook?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.