- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
Thanks, ik had trouwens nog een vraagje, het was namelijk eerst zo dat als je een bericht poste je automatisch weer terug kwam op het topic waar je gepost had, dit is nu niet meer zo! Kan je dat weer fixen...?!? 
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
Is het geen leuk idee om bij de persoonlijke gegevens v/d stemmers, ook de mogelijkheid toe te voegen om een (pas)foto te uploaden?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ow Jordy, vergeet ook niet 'aantal top 100 films gezien' bij user te zetten. En een lijst: top 100 films nog zien is misschien ook leuk.
Ideetje: top 100 films herschikt op de beoordelingen die je zelf aan films hebt gegeven. 
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
ik vind l die ideeen wel goed jordy.vooral dat logboek.
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
Ook kappeuter z'n ideeën staan me érg aan!
Obiwannes
-
- 758 berichten
- 898 stemmen
Ik hoop toch ook nog dat dat logboek er komt.
En met die 'nog te zien' lijst kan je misschien een optie maken dat als wanneer een film op tv, video of in de bioscoop komt die je dan nog wil zien, een persoonlijk berichtje krijgt. Voor mij is dit nu niet zo interessant omdat ik niet alle Nl tv-stations kan nemen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
okee logboek blijft op de lijst staan, andere dingen hebben alleen voorrang. De dingen die kappeuter noemt zou ik idd ook nog doen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Jerome-B: ik kom gewoon terug bij het topic waar ik post hoor??
*edit* oh je bedoelt automatisch.. ok ik zal even kijken
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
dat foto's uploaden doet toch niemand, plaats ze eerst maar eens in het topic bij gebruikers (als dat nog bestaat?)
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
En met die 'nog te zien' lijst kan je misschien een optie maken dat als wanneer een film op tv, video of in de bioscoop komt die je dan nog wil zien, een persoonlijk berichtje krijgt.
Dit vind ik dus een geweldig idee.
Flexje
-
- 317 berichten
- 1083 stemmen
het lijkt me makkelijker als de update pagina onderverdeeld word in 3 secties. "berichten bij films", "-forum" en "nieuwe stemmen + nieuw in de top100/flop100"
de lijst is nu vaak gewoon zooo lang dat het niet meer overzichtelijk is.
Flexje
-
- 317 berichten
- 1083 stemmen
hmm of dat je een "lijst inkorten" optie hebt waarna je inplaats van de volle discussie alleen een overzichtje ziet:
4 nieuwe berichten bij The Matrix
2 nieuwe berichten bij Blade II
2 nieuwe berichten in het topic Feedback
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja er moet idd iets gebeuren aan de update pagina, dat laatste vind ik een goed idee. Dat ik een check inbouw: als er minder dan 50 (ofzo) nieuwe berichten zijn laat ie ze allemaal zien, anders zoals jij het zegt
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
ik vind het wel prettig dat ik gewoon uitputtend alle updates zie. ik weet niet precies waar je het in wil veranderen, maar ik denk dat ik bij de oplossing van flexje echt zal moeten zoeken naar de plek waar ik met iemand in discussie was. alle titels onthouden en vervolgens kijken of daar updates zijn zal voor mij in elk geval niet werken.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
idd, de mensen die klagen over een lange update pagina: als je alle berichten wilt zien dan moet je anders 100 schermen openen (bij een samenvatting). Dat is langer werk dan het laden en lezen van de update pagina
en mensen die NIET per se alle berichten willen lezen bekijken gewoon de update pagina niet
en sja als die update pagina zo lang is moet je maar vaker langskomen :evil
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
OK, maar de andere ideeën worden nog wel uitgevoerd toch?
Flexje
-
- 317 berichten
- 1083 stemmen
ik zou alleen op de film titels klikken die me aanspreken, waar ik nieuwsgierig naar ben, en voor de rest als er ergens 20 nieuwe berichten bij zijn om even te kijken wat voor een discussie ik gemist heb. op mijn manier kun je dat in 1 oogopslag zien. helemaal perfect zou het als je na het klikken op ">>"(zoiets) wat dan achter de titel komt te staan, ipv naar de filmpagina doorgelinkt te worden, alleen de berichten er uitschuiven, dus dat je nog steeds op de update pagina blijft alleen nu wel van die specifieke film/forum titel details krijgt over de berichten.
verder lijkt het me handig als je op de 1 of andere manier geinformeerd word als er reacties zijn gekomen op door jou geplaatste berichten. misschien kan dit beter in de "berichten sectie" trouwens. zoiets als:
laatste 5(ofzo) door jou geplaatste berichten:
06/07/02 15:32
Fear and Loathing in Las Vegas (2 reacties) >>
06/07/02 12:00
Fear and Loathing in Las Vegas (1 reactie) >>
06/07/02 11:13
Spider-Man (1 reactie) >>
ennuh over dat vaker langskomen, tegenwoordig moet ik al elk uur een bezoek plegen wil ik mn update page een beetje overzichtelijk houden dus dat gaat echt niet meer.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ok zit wat in
ik zal er eens over nadenken, bedankt voor de tips iig
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
De update pagina veranderen is een erg goed idee ja. Ik ben nu de berichten van de afgelopen 3 weken (!) aan het lezen... De lengte van de pagina is werkelijk NIET NORMAAL! 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
maar Goodfella, dat bedoel ik nou... van het veranderen van de update pagina wordt ie niet korter (qua tijd). Als jij alle berichten wilt doornemen van 3 weken kost het je veel tijd, niets aan te veranderen.
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
En door alle nieuwe berichten achtereenvolgens op 1 pagina te zetten, kort je deze tijd dus in. Je moet dus een afweging maken tussen: "Ik wil HELEMAAL op de hoogte zijn" of "Ik wil op de hoogte zijn van de films die me intresseren".
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
je kunt ook gewoon de lange lijst een beetje doorlezen, op zoek naar filmtitels die je interesseren
wil er dus best nog wat aan doen ooit, ben ook niet helemaal tevreden met de lengte die die pagina kan krijgen, maar de meeste dingen die ik tot nu gehoord heb vind ik niet erg logisch
IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Dat doe ik dus ook altijd.
Als de pagina lengte erg lang is, dan blader je er gewoon wat sneller doorheen dan normaal.
Flexje
-
- 317 berichten
- 1083 stemmen
ja en daardoor mis je vaak dingen die je boeiend had kunnen vinden. nu heb je, ik tenminste, iets van...hmm laat maar zitten als ik het scrollbarretje weer eens tot 2 mm zie krimpen
het is goed zo als het nu is, klasse hoor jordy. maar ik wil gewoon zeggen dat een check als je boven de 50 berichten zit of een voorkeurinstelling zou wel handig zijn.
of zo:
updates van vandaag.
kies hier een andere begindatum.
maargoed. prioriteit is niet al te hoog.
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
Zou het kunnen om bovenaan de site, onder het Movie Meter logo, waar nu staat hoeveel films/gebruikers/berichten en stemmen de site heeft, ook het aantal gebruikers dat online is neertezetten. Zodat je waar je ook bent op de site in een oogopslag kunt zien hoeveel er online zijn, en als je dan bijv. op 'online' klikt je ziet welke gebruikers er online zijn. Nu zie je het alleen op de startpagina.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ja maar dan moet ik dat bovenste gedeelte dus laten refreshen om de zoveel seconde, beetje irritant
en het past nu mooi, bij meer tekst worden het twee regels
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
Ja maar als er gewoon alleen: aantal films/ aantal gebruikers/ (aantal gebruikers) online ,van maakt bijvoorbeeld en om de 1-5 minuten laat refreshen heb je d'r ook niet zo'n last van.. Ik vind het leuk én handig om in een oogopslag te zien hoeveel er op de site zijn en als ik er op klik meteen zie wie, om eventueel berichtje te sturen of iets dergelijks.
Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
Oja Jordy, als ik een bericht heb gepost moet ik nog steeds op die link klikken om terug te komen op het forum, dus gaat nog niet automatisch zoals eerst 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
rustig rustig dat heb je al gemeld
wordt aan gewerkt als ik zin heb
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.