- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als je dat feature deel van de url wegknipt waarschijnlijk wel, maar dat is blijkbaar inderdaad nog een bug
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
http://www.youtube.com/watch?v=AQ3MFvXbwrA
Twee verschillende filmpjes, maar wel dezelfde link.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Okee volgens mij werkt het nu, er stond inderdaad nog hard een verwijzing naar mijn test met een Ratatouille trailer 
jordidj1
-
- 156 berichten
- 540 stemmen
Wat is dit voor filmpje?
edit; Ik zie het al.. Die Hard 4.0.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Ik zou graag zien dat men gebruikers kan zoeken op woonplaats. Momenteel heeft het invoeren van de woonplaats weinig nut volgens mij.
timburton
-
- 1296 berichten
- 632 stemmen
In De Site > Algemeen > Eerste bericht ooit in MovieMeter:
Hé, crew van MM. Ik zat me dus eigenlijk aftevragen wat nou het eerste bericht was die werd geplaatst op deze site, en ook welke film als eerste was toegevoegd.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Ik zou graag zien dat men gebruikers kan zoeken op woonplaats. Momenteel heeft het invoeren van de woonplaats weinig nut volgens mij.
Waarom zou je dat willen?
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Om te zien of er nog bekenden gebruikmaken van MM, verder niks belangrijks. Die vraag kan natuurlijk nu ook al gesteld worden. Ik zie niet in wat voor functie het invullen van de woonplaats vervult in de huidige toestand.
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Bij musicmeter is het mogelijk om videoclips aan tracks toe te voegen, nu lijkt me dit voor moviemeter ook een mooie optie om trailers te laten zien. Nu hoorde ik op de chat dat dit al vaker geopperd was, maar dit om bepaalde redenen niet doorgevoerd werd. Wat waren deze redenen?
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vreemd, zal er gelijk even naar kijken
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Telkens als ik (in Safari) naar een topic of film ga vanuit 'Mijn Updates' en vervolgens op vorige druk krijg ik onderstaand bericht te zien:
Terwijl ik er dus manueel wel in slaag om in 'Mijn Updates' of gelijk waar te komen... 
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Sinds wanneer is dat?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Of ik heb iets gemist of ik zie het nu pas, maar leuke toevoeging dat je nu de waardering van iemand bij het berichtje kunt zien.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Inderdaad mooie toevoeging. Het is echt wel handig voor mensen die hun mening wel zeggen maar er niet bij zeggen hoeveel ze juist geven, moet je niet altijd gaan zoeken...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Leuk om te zien. Dan heb je ook meteen een beeld van hoe die andere persoon in z'n geheel over die film oordeelt. En of hij überhaupt al wel een score heeft gegeven/de film al gezien heeft.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Ik vind het een beetje verwarrend.
Is het niet een idee om de waardering onder de naam te zetten in plaats van in het bericht zelf?
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Het was me nog niet opgevallen, maar leuke toevoeging. 
Is het niet een idee om de waardering onder de naam te zetten in plaats van in het bericht zelf?
Hmm, kan me voorstellen dat nieuwkomers zullen denken dat die sterren gekoppeld zijn aan de gebruiker (als een soort van rang zoals je wel eens op forums ziet) Ik denk dat het al veel scheelt wanneer de waardering wat duidelijker aanwezig is, of met een tekst als "deze user gaf.." (wellicht wat beknopter).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Inderdaad, het is meta-informatie over het bericht, niet van de gebruiker. Die "deze gebruiker gaf..."-tekst zie je als tooltip/mouse over tekstje
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Sinds wanneer is dat?
Blijkbaar slechts eenmalig... Nu is het verholpen.
JJ_D
-
- 3815 berichten
- 1344 stemmen
Inderdaad erg handig, die nieuwe optie!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
wat is crew..
Dat is een woordspeling. Crew zijn mensen die gebruikers die zich misdragen cru behandelen.
Shinobi
-
- 4305 berichten
- 2552 stemmen
Leuke die nieuwe toevoeging dat je de sterren ziet bij iemands bericht. 
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1828 stemmen
Echt heel handig is dat ja
mooie vooruitgang 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Het is er pas net 
Ik had het ook opgemerkt en kappeuter al gevraagd of ik iets gemist had, maar 't is dus nieuw. Erg handig! Dank voor deze nieuwe verbetering. Die imdb kan al haast inpakken. Nu nog een keer de beste film aller tijden toevoegen - zonder plaatje 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.