- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Grenzen aan grappen op moviemeter
Grenzen aan grappen op moviemeter
s0062423
-
- 682 berichten
- 1739 stemmen
ik ontdek zonet dat dit topic: Just a joke noemt. Dit is toch echt een giller!
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
men vader heeft hierjuist een keiflauw mopje verteld. Dit is ze:
Man van 41 pleegt zelfmoord. Dader nog niet gevonden.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Het toppunt van recycling?
Een Duitser die varkensvlees eet.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Mensne die grappen over schoonmoeders met grappen over dode Turken en Marokkanen gaan vergelijken.
.
En ja, een grap over schoonmoeders kun je best tegen je schoonmoeder maken en een grap over gierige Nederlanders kun je heel makkelijk tegen een Nederlander maken. Als je dat gaat vergelijken met grappen over werkloze, criminele en beter dood zijnde Turken ben je wel erg dom natuurlijk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Het toppunt van recycling?
Ik dacht dat dit een vorm van kannibalisme was.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mensne die grappen over schoonmoeders met grappen over dode Turken en Marokkanen gaan vergelijken.
.
Zeg dan gewoon dat je het niet WIL begrijpen. Zo ben je echt geen haar beter dan de eerste beste moslim- of christenfundamentalist.
-fal
-
- 2028 berichten
- 2290 stemmen
Zeg dan gewoon dat je het niet WIL begrijpen. Zo ben je echt geen haar beter dan de eerste beste moslim- of christenfundamentalist.
Fundamentalist is iemand die een als "mop" verpakte stelling dat het goed voor het eigen land is als twee allochtone bevolkingsgroepen elkaars kinderen afslachten onkies vindt?
Terug naar school jij.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Komt een Turk bij de kassa....
Zo, dat was mijn grappige bijdrage.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Iemand die net zijn lieve schoonmoeder verloren heeft, kan hier ook door gekwetst raken.
Als de "racistische" grap verwijderd is, dan moet deze zeker verwijderd worden.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
.
Mensne die grappen over 2 Marokkanen in een politieauto erger vinden dan dode schoonmoeders 
Komt een Turk bij de kassa....
Zo, dat was mijn grappige bijdrage.
Mag niet. Als er nou een dode schoonmoeder bij de kassa kwam had kos op de vloer liggen gieren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Pfff anders doen we niet zo politiek correct hier. De mensen die het hardst klagen zullen waarschijnlijk in het echt het hardst lachen om grove harde humor.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Iemand die net zijn lieve schoonmoeder verloren heeft, kan hier ook door gekwetst raken.
Als de "racistische" grap verwijderd is, dan moet deze zeker verwijderd worden.
Een vriend van me is ooit omgekomen doordat ie een banaan at en tegelijkertijd een grap vertelde. Hij stikte toen in zijn banaan. Daarom vind ik dat dit topic verwijderd moet worden...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik ben ooit over een Engels woordenboek gestruikeld en mijn arm bezeerd. Dus ik vind zon topictitel in het Engels best pijnlijk....
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Een vriend van me is ooit omgekomen doordat ie een banaan at en tegelijkertijd een grap vertelde. Hij stikte toen in zijn banaan. Daarom vind ik dat dit topic verwijderd moet worden...
Jammer van die vriend van je, ik leef met je mee.
Maar om daarvoor een volledig topic te verwijderen.
Maar het is gewoon zo dat als een "racistische" mop verwijderd wordt, omdat daar iemand door gekwetst zou kunnen worden. Dan moet die grap over die dode schoonmoeder zeker verwijderd worden, daar kunnen ook veel mensen door gekwetst raken!
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Ik vind het verwijderen van de Turkenmop een van de meest racistische acties die ik hier op MM ben tegen gekomen.
Schoonmoeder wordt zwartgemaakt: Just a joke, slaat toch nergens op.
Belg/Nederlander/Duitser wordt zwartgemaakt: Just a joke, slaat toch nergens op.
Turk/Marokkaan wordt zwartgemaakt: Mop wordt verwijdert.
Het onderscheid (onderscheid maken = discrimineren) wordt hier door de moderator gemaakt, en als ik Turks/Marokkaans was zou ik me beledigt voelen (niet persoonlijk nemen, maar wel aangevallen voelen).
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Jammer van die vriend van je, ik leef met je mee.
Maar om daarvoor een volledig topic te verwijderen.
Maar het is gewoon zo dat als een "racistische" mop verwijderd wordt, omdat daar iemand door gekwetst zou kunnen worden. Dan moet die grap over die dode schoonmoeder zeker verwijderd worden, daar kunnen ook veel mensen door gekwetst raken!
En als ik nou gekwetst wordt door alle grappen die hier vertelt worden, omdat een vriend van me stierf terwijl hij een grap vertelde?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sowieso...maak je grappen over een Duitser dan ben je grappig, maak je een grap over een Turk, dan ben je een racist.
Zo kortzichtig. Dit is al een aantal jaar in NL en het is best kwalijk. Dat zij er minder tegen kunnen dan wij wil niet zeggen dat je daarom hen maar meteen tegemoet moet komen door alles te wissen.
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
In Overigen > Algemeen > Just a joke...:
En als ik nou gekwetst wordt door alle grappen die hier vertelt worden, omdat een vriend van me stierf terwijl hij een grap vertelde?
Dan mijd je uiteraard het topic.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dan zou ik je aanraden om een PM te sturen naar een moderator.
Of je kan natuurlijk dit topic overslaan.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het verwijderen van de Turkenmop een van de meest racistische acties die ik hier op MM ben tegen gekomen.
Belg/Nederlander/Duitser wordt zwartgemaakt: Just a joke, slaat toch nergens op.
Het onderscheid (onderscheid maken = discrimineren) wordt hier door de moderator gemaakt, en als ik Turks/Marokkaans was zou ik me beledigt voelen (niet persoonlijk nemen, maar wel aangevallen voelen).
100% gelijk!!
-fal
-
- 2028 berichten
- 2290 stemmen
Je kunt in dit land gotverdome niet eens meer zechen wat je vint.
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Mee eens. Dergelijke grappen verwijderen is juist onderscheid maken en juist een teken van 'niet acceptatie' van bepaalde groepen mensen. Zo doorbreek je nooit een taboe.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Je kunt in dit land gotverdome niet eens meer zechen wat je vint.
Jawel hoor. Als je maar een beetje je best doet het juist te spellen...
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
.
Opvallend dat je het woord, dode niet bij schoonmoeder hebt gezet.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jullie in Nederland durven klagen, maar dan moeten jullie eens een maand naar Vlaanderen komen. Die verdomde 'politieke correctheid' komt me ronduit de strot uit. 
Ik ben nooit ofte nimmer racistich ingesteld geweest, maar door alles en nog wat te verbieden, verwijderen en verstoppen, drijft men de mensen daar recht naartoe.
Ik heb hier al geweten dat er iemand een klap op zijn neus kreeg, alleen al omdat hij een immigrant iets te lang aankeek naar zijn zin.
Er zijn teveel mensen die denken dat ze alle wijsheid in pacht hebben en vergeten dat humor om de humor gaat en niet om het oordelen of veroordelen.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Een mop waar een Marokkaan word verweten wordt verwijderd, maar een mop waar Belgen, Nederlanders,... verweten worden staan hier nog?
raar...
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
Op deze manier, met deze taboe, zet je juist de rassen tegen elkaar op. Wat Speedy zegt idd.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Op deze manier, met deze taboe, zet je juist de rassen tegen elkaar op. Wat Speedy zegt idd.
Natuurlijk, facisme en racisme kan je alleen maar aanpakken door ze te begrijpen, niet door ze te verstoppen.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Sowieso...maak je grappen over een Duitser dan ben je grappig, maak je een grap over een Turk, dan ben je een racist.
Als je 'grappen' maakt waarin de lol gewekt wordt dat het leuk is als Duisters doodgaan en dat beter voor het land is, ben je even zo'n grote idioot hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.