menu

De Site / Algemeen / iPhone / Android apps

zoeken in:
vervelend, heb helaas geen iPod Touch om op te testen, maar er zou geen verschil moeten zijn met de versie zoals ie op de iPhone draait.

Het is een beetje een herhaling van de berichten van een paar jaar geleden, maar de iPhone app is voor zoveel mensen instabiel of onbruikbaar dat ik 'm uit de AppStore heb gehaald tot ik hier een oplossing voor heb.

Mensen die de app nog hebben kunnen 'm blijven gebruiken, en anders lekker de mobiele site gebruiken. Is sowieso misschien een beter idee.

Gewoon lekker doorwerken aan de mobiele site, apps zijn zo 2011

In De Site > Algemeen > MM Ipad app bug:

net de MM app op mijn iPad gezet, de zoekfunctionaliteit lijkt het niet te doen. Ik zocht de film Defiance, deze werd wel herkend in het uitklapvenster, maar na aanklikken bleef ik op de home-pagina.

Je bedoelt denk ik dat je de website met een icoon aan je homescherm hebt toegevoegd? niet de app uit de app store?

Ik zal hier binnenkort naar kijken, bedankt voor het melden.

volgens mij is dit nu opgelost

In Film > Nieuws > Film finder app:

Een korte tijd geleden heb ik een app uitgebracht op de Andriod markt op het gebied van films genaamd Film finder. Film finder is een Nederlandse app waarin je kan vinden welke films er vandaag en morgen op tv komen. Daarnaast kan je ook je eigen filmtips vinden.
De filmtips zijn gebaseerd op interesses die je bij het voor het eerst opstarten van de app kan instellen. Daarnaast worden ze ook verbeterd en aangepast aan de manier waarop jij de app gebruikt. Als jij in eerste instantie zegt dat je het genre komedie niet geweldig vindt (een zesje) maar blijkt dat je toch wel vaak zulk soort films bekijkt, of dat nou is voor jezelf of voor anderen, zal de app meer resultaten van dit genre vinden. Je kan ook zien welke genres je nou eigenlijk het meeste bekijkt en als je het er niet mee eens ben kan je ze altijd op nul zetten.
Ik zou graag willen weten wat jullie van deze app vinden. Wat moet ik er bijvoorbeeld aan toevoegen, wat ziet er wel goed uit, wat niet, wat is slecht etc. Aangezien dit een forum is voor mensen die van films houden leek dit mij een perfecte plek om het te vragen.
De app kan je hier vinden: Film Finder - Android-apps op Google Play - play.google.com

Weet iemand waarom ik de app voor mijn nieuwe samsung galaxy tab3 tablet niet kan install. Er wordt aangegeven dat het app. Niet geschikt is. Advies graag........

Vanaf gisteren een actie in de Aldi. Mini-tablet aan 100 euro. Omdat ik graag films op de trein kijk op weg naar het werk of terug naar huis, heb ik me er zo eentje aangeschaft. Mooi beeld, ja dat is wel een hele verbetering tov filmpje op IPOD kijken Er staan nog vele andere applicaties op maar denk niet dat ik die zoveel zal gebruiken.

alexspyforever schreef:
Vanaf gisteren een actie in de Aldi. Mini-tablet aan 100 euro. Omdat ik graag films op de trein kijk op weg naar het werk of terug naar huis, heb ik me er zo eentje aangeschaft. Mooi beeld, ja dat is wel een hele verbetering tov filmpje op IPOD kijken Er staan nog vele andere applicaties op maar denk niet dat ik die zoveel zal gebruiken.

daar hadden we het in dit topic over Maar, vooruitgang he?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.null73.MovieMeter

Nog een mooi design.

Onderhond schreef:
Gewoon lekker doorwerken aan de mobiele site, apps zijn zo 2011

Hoop dat je intussen van mening bent veranderd, maar voor zover ik weet zijn native apps stukken sneller en krachtiger dan web apps.

Nee, ik ben nog steeds die mening toegedaan. Voor een content site als MM zijn apps compleet overbodig.

Voor de Windows Phone gebruikers: Film Info
Zowel voor WP 7.x als 8.x
Ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen / feedback.

A*V
Wanneer komt de mm app uit? Zeker niet overbodig. Juist erg handig om snel een stem op een film te kunnen droppen.

A*V schreef:
Wanneer komt de mm app uit?

Er staat momenteel geen app in de planning.

kos
is de persoon die die Movieindex app op basis van moviemeter beheerd/developed heeft hier ook lid? En zo ja? Waarom doet de app het niet meer?

kos
Hm. ok. De maker is dus of daar niet van op de hoogte, of het interesseert hem niet of hij is er mee bezig. Maar welke

In De Site > Algemeen > app:

Is het niet een idee om een app te maken voor moviemeter? Meeste mensen zitten tegenwoordig vaker op hun telefoon dan achter hun computer. Misschien dat een APP een idee is. Ik ben zelf a-technisch dus ik heb totaal geen idee wat het allemaal kost om een app te maken.

kappeuter (crew)
GuidO96 Helaas:

Jordy schreef:
Er staat momenteel geen app in de planning.

Het was het proberen waard haha

Een app die de hele site bevat, daar zie ik nog steeds het nut niet zo van in. Dat kan prima met de mobiele website.

Een app met die een deel van de MM functionaliteiten op een leuke/hippe manier beschikbaar stelt, iets zoals bv. Letterboxd, dat zou me bij nader inzien toch wel leuk lijken, maar ik heb hier absoluut geen tijd of geld voor.

Stemmen op MM via de mobiel is echt klunzig. Al paar keer mijn stem moeten corrigeren omdat ie een half punt ernaast registreerde.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:21 uur

geplaatst: vandaag om 20:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.