- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- MovieMeters vragenuurtje
MovieMeters vragenuurtje
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
't is wel jammer dat die id's niet helemaal "kloppen", aangezien bij het in gebruik nemen van een nieuw forum ooit dus een oude usertabel is omgezet naar een nieuwe.... helemaal betrouwbaar is het kijken naar de id dus niet (als je wilt weten hoe lang iemand actief is), maar 't is een indicatie...
NERD
-
- 1722 berichten
- 1434 stemmen
Nee, ik ben namelijk ook verre van het 13e lid van MovieMeter.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Groen
pjotr
-
- 2672 berichten
- 2781 stemmen
Beetje smurfig denk ik......
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Groen natuurlijk. Hij loopt rood aan, en rood + blauw = groen.
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
Je hoeft dit niet per se te zien bij het 'online-lijstje', kan ook bij de lijsten door met je muis over de url te gaan. Als je bijv over petey gaat zie je onderin internet explorer http://www.moviemeter.nl/listit.php?soort=users&tab=details&user=929 staan, waar 929 het userid is
.
Ouf, ik zie net dat ik 1089 ben..komt waarschijnlijk omdat ik eerst 'Vyv' had, maar daarvan het password kwijt was
.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
Voor de smurfenliefhebbers:
http://www-personal.umich.edu/~mule/smurfgen.html
Met m'n eigen naam ben ik The Real Slim Smurfy. Als ik kappeuter invul: Chanukah Smurf 
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ik ben 'Chesty Smurf'
Dat kan nooit de bedoeling zijn.
Vyvre
-
- 422 berichten
- 185 stemmen
Om de on- en offtopic maar even te combineren: je kan er ook je userid invullen. 
'Pimpin' Smurf'
Linda
-
- 1336 berichten
- 0 stemmen
Nou als we toch met onbenullige vragen bezig zijn : Jordy hoelang denk je eigenlijk met de site door te gaan?????
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Overigens hoorde ik dat Mioch overweegt in zijn nieuwe filmprogramma weer iets als de Mioch MovieMeter in te voeren (de Mioch MovieMeter was gedurende 1 seizoen een vast onderdeel van zijn filmprogramma voor Veronica).
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
New-and-Improved Smurf ben ik
COOL
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Linda schreef:
Nou als we toch met onbenullige vragen bezig zijn : Jordy hoelang denk je eigenlijk met de site door te gaan?????
zolang ik er genoeg lol aan beleef om de kosten van de site ervoor over te hebben... geen idee dus 
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
Jordy schreef:
zolang ik er genoeg lol aan beleef om de kosten van de site ervoor over te hebben... geen idee dus 
Een geldschieter nodig? er zijn hier genoeg moviemaatjes die wel wat over hebben om de continuiteit hier te waarborgen hoor
incl. Me
Mik
-
- 1504 berichten
- 1094 stemmen
en nog even offtopic :
ik zou Erotic Smurf zijn? :S
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Een geldschieter nodig? er zijn hier genoeg moviemaatjes die wel wat over hebben om de continuiteit hier te waarborgen hoor
incl. Me
Neuh, maar bedankt... heb sowieso niet zoveel kosten nu dat de hosting gesponsord wordt door Mikajo...
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Argh, fok it, ik ben Britney Smurf... 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Ik ben trouwens Talk to the Hand Smurf Hihi 
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Oja, ik was Pantsless Smurf 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.