• 12.699 nieuwsartikelen
  • 168.036 films
  • 10.913 series
  • 31.299 seizoenen
  • 626.446 acteurs
  • 195.690 gebruikers
  • 9.161.839 stemmen

Voorbarig commentaar geven!

zoeken in:

johnrambo

• 283 berichten
  • 649 stemmen

Wat ik even kwijt wil is het volgende:

Ik irriteer me mateloos aan mensen, die commentaar geven op een film die ze nog niet hebben gezien.

Vaak gaan de eerste commentaren over hoe mensen denken dat een film zal zijn.

Dat boeit mij voor geen (movie)meter.

En ik denk, dat dit ook voor vele andere gebuikers zal gelden.

Om de commentaren een beetje overzichtelijk te houden ,zijn deze meningen van mensen die niets gezien hebben totaal overbodig.

Ik hoor het wel.

Ik weet dat het hier al meer over is gegaan.

Mijn voorstel is om al dit soort berichten, direct te verwijderen.

En dat geld dan ook voor alle lappen tekst die overgezet zijn van andere site's.

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Ga ik eigenlijk wel mee akkoord.

Niet dat er iets aan gedaan moet worden, maar zorgt wel voor veel tijdverlies.

Zaken als "Ik heb de film nog niet gezien, maar aangezien Johnny Depp meedoet, zal hij wel goed zijn" of "ik stond vanavond in de videotheek met deze DVD in m'n hand, maar heb uiteindelijk toch een andere genomen".

Heeft weinig informatieve waarde voor MMers die meningen over de film willen lezen

neo

• 15411 berichten
  • 9694 stemmen

Maar voorpret is in mijn ogen niet erg. Ook kunnen sommig gewoon echt goed inschatten of een bepaalde film niets voor hen is, en bekritiseren die dan. Ik kan dat soms ook omdat ik mij en mijn smaak goed kan. Maar andere soort voorbarige commentaren kunnen inderdaad best wel eens vervelend zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik vind voorpret-discussies een van de leukste onderdelen van de site, er is dus geen sprake van dat hier iets aan gedaan zal worden.

U-96

• 11869 berichten
  • 1887 stemmen

precies. Een lang en goed voorspel zorgt voor een goede climax. (films dus)

johnrambo

• 283 berichten
  • 649 stemmen

Weinig aansluiting bij mijn stelling.(op één na)

Jammer, maar iedereen zijn mening natuurlijk.

Komt waarschijnlijk ook door het feit dat ik MM enkel gebruik om een film op te zoeken.

Naar aanleiding van de reatie's besluit ik dan of ik de film wil zien, of niet.

Dan zijn de voorspellingen op een film niet interresant.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het is juist leuk om achteraf te zien of de verwachtingen die je van een film hebt zijn uitgekomen.

AGE-411

• 10286 berichten
  • 733 stemmen

Jordy schreef:

Ik vind voorpret-discussies een van de leukste onderdelen van de site, er is dus geen sprake van dat hier iets aan gedaan zal worden.

Voorpret als "ik ga hem morgenavond gaan zien. Ik verwacht er veel van, want het vorige deel was goed" of "net de DVD binnen, en ik leg hem vanavond eens op. Ik verwacht er veel van want ik vond de vorige van deze regisseur kei-goed, en hij staat ook hoog in de top250 " vind ik ook wel tof.

Maar je hebt van die andere voorpret als:

"Wat een belachelijke film".

Maar dan hebben ze de film zelf nog niet gezien

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.