menu

De Site / Algemeen / Gegevens exporteren (Excel, CSV)

zoeken in:
http://www.moviemeter.nl/csv/4/26206/rxxcfa78a0p4a4ehxc0e745t5g9vf3nv

Kan de pagina niet weergeven.

Dit krijg ik nog steeds elke keer, hoe doe je dat eerst opslaan Goodfella? als ik doel opslaan als kies krijg ik ook een fout...

Iedereen waar het wel lukt toevallig geen IE?

Jordy schreef:
(quote)

Wat bedoel je precies met "de melding" http://www.moviemeter.nl/csv ?

Als ik bij 'acties' op 'maak CSV-export' klik, dan krijg ik een witte pagina en in de adresbalk staat dan: 'http://www.moviemeter.nl/csv'.

Het gaat dus al mis voor het downloaden.

qu1nt3n schreef:
Iedereen waar het wel lukt toevallig geen IE?

Ik heb het ook met Firefox gedaan en daar doet hetzelfde probleem zich voor.

Aha, ik zie dat het bij Mijn Films inderdaad bij mij ook fout gaat. Komt het ook nog elders voor? Kan de fout verder niet vinden

Jordy schreef:
Aha, ik zie dat het bij Mijn Films inderdaad bij mij ook fout gaat. Komt het ook nog elders voor? Kan de fout verder niet vinden

Ik heb in totaal drie lijsten. Het gekke is dat ie het bij één wel gewoon goed doet, maar bij de andere twee niet.

Drie lijsten..., dus bijv. in bezit doet ie het wel maar bij andere niet??

Ik heb mijn lijst zelf aangemaakt, geen standaard optie, zou dat het probleem kunnen zijn?

qu1nt3n schreef:
Drie lijsten..., dus bijv. in bezit doet ie het wel maar bij andere niet??

Ja, inderdaad. De lijst van dvd's die ik in bezit heb en de lijst van de dvd's die ik wil hebben, die doen het niet, maar de lijst van films die ik nog wil zien, die doet het wel.

Zou weer moeten werken

Jordy schreef:
Zou weer moeten werken

Helaas...

Kan het probleem helaas zelf niet reproduceren, het exporteren van mijn mappen gaat allemaal goed, ben dus bang dat ik het niet op kan lossen

Lijkt er op dat je geen lege mappen mag hebben.
Heb nu mijn enige lege map weg gehaald en het werkt nu wel!

qu1nt3n schreef:
Lijkt er op dat je geen lege mappen mag hebben.
Heb nu mijn enige lege map weg gehaald en het werkt nu wel!

Ik heb geen lege map(pen) en toch blijft hij weigeren...

Maar nu kan ik niet meer slepen van de ene naar de andere map.. schiet ook nie op

Je hebt wel microsoft excel geinstalleerd staan diddeledidoo?

Admin, waar precies moet ik naartoe slepen? (bij mijn films)
Staat er een kader om de map heen, moet het op de eerste letter, hoe zit dat?? Ik sleep de ene film d'r zo in de andere wil maar niet lukken.. Heb nog paar mapjes aangemaakt misschien dat de afstand lastig was ofzo maar het wil echt niet meer fijn werken en aan het begin ging dat wel goed...

Je muiscursor loslaten op de tekst. Maar er staat een puntje genoteerd dat dit beter/makkelijker/duidelijker moet gaan worden.

Ik denk dat het probleem met die CSV export van diddledidoo te maken heeft met browser instellingen. Andere browser, of cache legen zal helpen vermoed ik

Dat is wat ik doe inderdaad.. Goed ik wacht geduldig tot het veranderd wordt.. Laat het voorlopig wel zo staan, bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan mijn stemlijsten van 2.0 tot en met 4.0 niet exporteren, ik krijg ook steeds een witte pagina. Bij 4.5 lukt het dus wel.

Zowel in IE als in Firefox als in Opera.

Ah, misschien heeft het wel met de grootte van de lijst te maken, gaat op de lijst

OK, bedankt.

Bedankt voor het kijken naar het mankement omtrent het CVS-export!! Alles werkt weer. Waarschijnlijk heeft het inderdaad gelegen aan de lengte van de lijst, want een vriendin van mij vertelde dat ze had geprobeerd om de lijsten van mij op te slaan en ook bij haar lukte het niet. Het opslaan van lijsten van andere gebruikers, die ook lang waren, lukte ook niet. Fijn dat het weer werkt!!

Helaas mocht de pret niet te lang duren...

Wat is precies het probleem, weer de lange lijsten? Dat lijkt bij mij nl. goed te gaan. Heb je een specifiek voorbeeld?

Volgens mij moet het weer werken

Dank je wel!!

Zavo schreef:
Als je toch bezig bent, zou het leuk zijn als ook de regisseur van de film erbij komt te staan.

Tot de duizendste!

In Film > Toplijsten en favorieten > Export 'toplijsten' CSV - suggestie: gebruik punt-komma:

Bij het exporteren van de toplijsten wordt, althans bij de top 250, als scheidingsteken een komma gebruikt. Hierdoor komen de kolommen niet altijd op de juiste plaatst.

b.v.

KolomA KolomB KolomC
Godfather The 1972
Pulp Fiction 1994

Misschien is het handiger om punt-komma' als scheidingsteken te gebruiken ?

==

goed idee, ik zal er eerdaags even naar kijken

Dat zou inderdaad aangenaam zijn, net zoals een 'export all' csv waarin al je films in ene keer worden geëxporteerd. Maar goed, prioriteiten

Gast
geplaatst: vandaag om 22:45 uur

geplaatst: vandaag om 22:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.