menu

De Site / Algemeen / Gegevens exporteren (Excel, CSV)

zoeken in:
Hallo! Ik ben nieuw op deze site en heb een vraagje:

Wat is een CSV-export en wat kan ik er mee?

Dit is vast al wel eerder gevraagt maar ik kon het niet vinden. Alvast bedankt!

de CSV export geeft een tekstbestand met de filmlijst (die je op dat moment ziet) via door komma's-gescheiden waarden. Zo'n bestand kun je met veel programma's openen, bijvoorbeeld met Excel.

ok, duidelijk! bedankt!

ik vind het wel erg jammer dat je je gegeven cijfer niet kan mee exporteren (zodat je snel kan zien welke films je uit een bepaald jaar goed vind, dat is een handig tip-lijstje voor je vrienden), misschien een idee voor de toekomst ?

Geen slecht idee inderdaad, gaat op de lijst

Is je lijstje niet erg lang inmiddels Jordy?

Niet zo lang als ik dacht, maar alsnog veel te doen

Ben niet van plan die hele lijst af te werken, maar ik ga inderdaad weer een paar puntjes wegwerken eerdaags, voor ik aan boekmeter.nl begin.

bedankt ik zou het zeker waarderen en gebruik van maken !

Als je toch bezig bent, zou het leuk zijn als ook de regisseur van de film erbij komt te staan.

CSV-export werkt niet!

Jordy schreef:
Ben niet van plan die hele lijst af te werken, maar ik ga inderdaad weer een paar puntjes wegwerken eerdaags, voor ik aan boekmeter.nl begin.

Ik quote van jouw link: [quote=- Belgische versie van de site, met Belgische data en zenders (als optie)[/quote]

ben je dit echt van plan? Dat duurt toch vet lang (miss. vandaar de kop "misschien ooit")

Maarre, wat is nu eigenlijk het CSV-export?

Over dit punt op die lijst:

"waarom is de 1918-lijst leeg? http://www.moviemeter.nl/film/31074 hoort daar in te staan"

Die film heeft geen stem, kan ie ook niet op een toplijst, toch?

Jordy schreef:
de CSV export geeft een tekstbestand met de filmlijst (die je op dat moment ziet) via door komma's-gescheiden waarden. Zo'n bestand kun je met veel programma's openen, bijvoorbeeld met Excel.

maar helaas werkt het niet als ik het aanklik, ikk krijg als melding kan de pagina niet vinden

Ik snap er nog niets van...

Nu weet ik wat het is.. Dat dacht ik al, erg handig! Maar Ook ik krijg ook de melding dat de pagina niet beschikbaar is.. heb het sinds mijn aanmelding hier al regelmatig geprobeerd..

Hoe los ik dit op?

samlimburg schreef:
CSV-export werkt niet!

Ga ik naar kijken

Angrod_Pallanén schreef:

Maarre, wat is nu eigenlijk het CSV-export?

Zie de Wiki

Angrod_Pallanén schreef:

ben je dit echt van plan?

"misschien ooit", dus

jordybeukeboom schreef:
Die film heeft geen stem, kan ie ook niet op een toplijst, toch?

Het is dan ook niet de toplijst, maar de bioscoop-data lijst.

Volgens mij zou de CSV export weer moeten werken

Jordy schreef:
Volgens mij zou de CSV export weer moeten werken

Helaas, helaas.....

Hoe kan het dat CSV-export niet werkt?
Elke keer als ik op "maak CSV-export" klik, dan krijg ik een foutmelding: "kan de pagina niet vinden".

Ik denk dat je even je cache moet legen, hard moet refreshen, of een andere browser moet proberen. Hier geen problemen.

cache legen?? hoe doe je dat?

ik namelijk wel een export maken van mijn top 10 bijvoorbeeld maar niet van "mijn films"

Hier lukt het ook niet. Bij één map wel, maar bij twee anderen niet.

Jordy schreef:
Ik denk dat je even je cache moet legen, hard moet refreshen, of een andere browser moet proberen. Hier geen problemen.

Cache geleegd, als een gek gerefresht, i.p.v. IE FF gebruikt. Ik blijf de melding http://www.moviemeter.nl/csv krijgen.

Je moet hem eerst opslaan, voordat je het kan openen. Tenminste, zo ging het bij mij.

Wat bedoel je precies met "de melding" http://www.moviemeter.nl/csv ?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:59 uur

geplaatst: vandaag om 22:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.