- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Die Librerian films werden verwijderd, waarna een stortvloed aan klachten op de site te lezen waren. We hebben toen naar de users geluisterd en de regel die er was (TV-films mogen niet meer dan 3 delen hebben) verbreed.
Ik wil best wel voorstellen om Stop Making Sense van de site te halen, maar dan komt er weer een stortvloed aan klachten!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
O.à. Van mij
Daarom beginnen we daar niet aan. 
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Ik heb "Stop Making Sense" helaas nog niet gezien, maar hij draaide een paar jaar geleden op FBTS toen Jonathan Demme er de hoofdgast was.
Heeft volgens mij een hoge culturele en artistieke waarde, dus gewoon laten staan...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
maar dan komt er weer een stortvloed aan klachten!
Kan ik me voorstellen, maar eerlijk is eerlijk. Als er iets niet op de site thuishoort heb jij het recht om dat te verwijderen. Die Beef 2 en Beef 3 horen hier volgens de regels niet thuis.
Maar goed, ik zou ook niet willen dat er iets verwijderd hoeft te worden. Het probleem is wel dat ik een aantal echte documentaires zou willen toevoegen, maar dat gaat dus niet omdat het volgens imdb stv documentaires zijn en niet op filmfestivals zijn geweest.
Maar de meest illustere documentaires die toevallig een keertje op Canvas, ZDF,.... zijn geweest mogen wel toegevoegd worden. Dat vind ik echt vreemd, de kans is groot dat die documentaires nooit meer op tv komen en in de vergetelheid verdwijnen. Een documentaire die op dvd is uitgebracht bereikt een groter publiek.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Een documentaire die op dvd is uitgebracht bereikt een groter publiek.
Daar zeg je het goed. Een documentaire! We hebben het hier niet over docu's, maar over concertfilms!
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
@nomak, waarom nou weer regels zijn regels en moet stop making sense van de site? Het zijn de uitzonderingen die regels bevestigen 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Daar zeg je het goed. Een documentaire! We hebben het hier niet over docu's, maar over concertfilms!
Ik heb het over echte docu's die door de stv regel niet op de site mogen.
Dat vind ik erg jammer omdat die docu's toch een groot publiek bereiken omdat ze op dvd zijn uitgebracht.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Als jij maar één still weet te vinden van een oude obscure film, dan doe ik echt niet moeilijk hoor.
Maar het kan toch niet zo zijn dat wanneer er geen goede still van te vinden is dat je dan een wazige screencap in mag dienen?
Maar never mind, maakt mij verder ook niet uit.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Ik heb het over echte docu's die door de stv regel niet op de site mogen.
Dat vind ik erg jammer omdat die docu's toch een groot publiek bereiken omdat ze op dvd zijn uitgebracht.
Zucht, krijgen we dat weer...
Ik denk dat Straight To Video-documentaires een minder groot publiek bereiken dan documentaires die gewoon op een publieke zender worden vertoond!
Bovendien is deze discussie al vaker gevoerd hier, afgelopen week nog....
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Yeah right, moet jij me eens één goede reden geven waarom een documentaire die op dvd verschijnt niet op de site mag, en een documentaire die één keertje op tv komt er wel op mag.
Die dvd documentaires zijn er namelijk niet voor niets, ook daar bestaat een publiek voor.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Als je terug bladert, dan zal je de uitleg van Kappeuter kunnen lezen. Lijkt me duidelijk genoeg waarom STV docu's niet op de site mogen!
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik wacht nog steeds op een voorbeeld van een serieuze documentaire die hierdoor niet op de site staat.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Iemand die dit wat kan opknappen?

Decec
-
- 6746 berichten
- 8597 stemmen
wie wil deze toevoegen, graag zelf plotsomschrijivng...
poster zit al in...
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb toch even vrije tijd, zal hem wel toevoegen.
edit: gefixed. Bedankt!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik wacht nog steeds op een voorbeeld van een serieuze documentaire die hierdoor niet op de site staat.
Hier is er eentje.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Tja, hoeveel van die hiphop-biografieën worden er niet jaarlijks gemaakt? Er staat niet eens een regisseur op imdb, dat geeft aan dat het vermoedelijk niet meer dan knip- en plakwerk is.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
It can hardly be called a documentary, it contains almost no footage whatsoever of easy-e & its so low-budget its ridiculous.
Every interview is totally worthless & the storyteller sounds way to generic.
Ik denk het ook ja.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ Knisper
Ik heb de dvd hier liggen, de regisseur staat op de hoes.
Er zijn archiefbeelden te zien, beelden van de begrafenis,....
@ chevy93
Wat leuk, je baseert je op één bericht van een imdb user. Alsof dat representatief is. Is trouwens een totaal onzinbericht van die user.
Zo zijn er ook mensen die totaal niets met Michael Jackson hebben, maar ondertussen gaan ze wel This Is It afkraken, slaat ook nergens op. Maar overal heb je fans en haters.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Hier is er eentje.
LOL!

Nee, Knisper zegt "een serieuze" documentaire....
Nou nou, tsjonge jonge, ik kan bijna niet wachten totdat die op de site staat zeg!
Artistiek en cultureel hoogstaande film...
Ik zal eens vragen of de VPRO of de AVRO die docu wilt aankopen.
Past misschien wel in het programma "Close-Up"!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die van jou zijn allemaal hoogstaand zeker? Maar zie je mij ook met dit soort berichten en trieste smilies komen als jij een docu toevoegt of vraagt om die toe te voegen? Neen, doe ik niet.
Sinds wanneer moet ik hier trouwens jouw goedkeuring krijgen om iets toe te voegen?
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Deze ingestuurd:
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
He, niet Eazy-E dissen narf!
.
Ik "dis" helemaal niemand Kos (vreselijke term trouwens). Ik kén de beste man niet eens!
Die van jou zijn allemaal hoogstaand zeker? Maar zie je mij ook met dit soort berichten en trieste smilies komen als jij een docu toevoegt of vraagt om die toe te voegen? Neen, doe ik niet.
Heb ik dan gezegd, gesuggereerd of de indruk doen wekken dat jij mijn toestemming nodig hebt? Geloof van niet...
Ik word alleen een beetje moedeloos van die eeuwige discussie over docu's, TV-films enzovoorts. De regels zijn imho vrij helder en duidelijk.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Nee, maar het is geen poster, maar een still!
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Wie wil deze beter laten lopen
Is van de film baller blockin, plot zegt ook te weinig.
Een dramatisch beeld van het alledaagse.
De beproevingen die zijn ontstaan in en op de straten van de van geboortestad Cash Money Millionaires platenlabel, New Orleans;
Bepaalde Jonge Lui willen samen hun gebied beschermen tegen ander volk, met de gevolgen van dien...
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14456 stemmen
Dit plot vertelt te weinig over de film. Je kan het daarom ook niet beter laten lopen.
Je moet met een plot komen waar meer over de film wordt verteld!
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Je moet met een plot komen waar meer over de film wordt verteld!
'private-eye 606'... 

Misschien is er een plot te halen uit deze 36 reviews van de film.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Nee, die van "Das Halbe Leben" zijn allemaal geportretteerd, want ze kijken in de camera! Helaas....
Als het de poster is, maakt dat niet uit toch?
Kan iemand van de crew mij vertellen of deze stills goed zijn? Zijn allemaal geportretteerd helaas...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.