- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
@ 606 / plotvertaling:.
Bedankt 
EDIT: is de film control, alt, delete al uit de fout lijst ?
Anders ben ik te laat.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Die foutlijst is toch algemeen toegankelijk? Kan je zo zelf checken dacht ik.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Ik dacht erover heen te hebben gekeken.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Hij staat alweer in de toevoegingenlijst.
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Hij staat alweer in de toevoegingenlijst.
Ik zie het nog niet staan, heb de pagina paar keer ververst.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
www.moviemeter.nl/rejections is de afwijzingenlijst die Meneer Bungel bedoelt.
De wachtlijst is niet algemeen te zien die werd hier zo af en toe gepost.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Iemand die van deze 2 plots een fatsoenlijk Nederlands plot kan maken?
Ritualistic murders, which one lived only in his nightmares, have now begun occurring in Owen Whitemore's reality. The stylized killings bear the unmistakable signature of infamous serial killer--and current deathrow inmate--Dr. Eugene Branch, thrusting young Owen on an unlikely collision course with the volatile monster.
Enter Dr. Jonas Julian, world-renowned authority on sleep disorders and dream analysis, who has one additional special discipline that will ultimately spell the difference between salvation and destruction for his young patient. As the clock ticks down toward Branch's execution, Owen's life uravels and the murders escalate. Suspicion is cast on Owen as the myster deepens and the story hurtles toward its breathtaking climax.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Wie kan er een geschikt plaatje vinden van de documentaire "Baghdad Film School" ???
Heb nog niet echt wat bruikbaars kunnen vinden....
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Wie kan en wilt de docu "Looking For Reconciliation" toevoegen?
Deze komt a.s. donderdag op TV op NED2 om 23.35 uur!
Iemand???
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Zojuist zelf maar toegevoegd, dus dat hoeft niet meer!!
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
ow waar staat de wachtlijst dan?
In het verleden (was nog geen crewlid) had ik bv een film ingestuurd, werd ie afgekeurd en dan kreeg je via een PM een link om naar de afgekeurde toevoeging te kunnen. Ik geloof dat er dan onderaan ook de lijst verscheen met de ''toevoegingen die door iedereen te corrigeren zijn''. Moet je dus wel minstens één film ingestuurd hebben die afgekeurd is.-edit- Het is inderdaad de url die Mochizuki Rokuro al plaatste.
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Wie kan er een geschikt plaatje vinden van de documentaire "Baghdad Film School" ???
Heb nog niet echt wat bruikbaars kunnen vinden....
Iemand?
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen

Link voor de still: Klik Het plaatje lijkt klein op de site, maar daar kan je op klikken om te vergroten.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Iemand die van deze 2 plots een fatsoenlijk Nederlands plot kan maken?
-edit- ik zie nu pas dat er één plot van twee stukjes gemaakt moet worden.
Wordt wederom vervolgd.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@ jarno1975:
Owen Whitmore heeft nachtmerries over rituele moorden, maar op een gegeven moment beginnen ze ook in het echt plaats te vinden. De specifieke stijl van deze moorden duidt op de werkwijze van de beruchte seriemoordenaar dr. Eugene Branch, maar deze man zit in de dodencel. Owen krijgt hulp van dr. Jonas Julian, een bekende autoriteit op het gebied van slaapstoornissen en droomanalyse. Er ontstaat een race tegen de klok om de link tussen de moorden en Branch te achterhalen, omdat deze binnenkort geëxecuteerd zal worden. Ondertussen escaleren de moorden en komt de verdenking ook nog eens bij Owen te liggen.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
"Looking For Reconciliation" Iemand???
-edit- Looking for...
jarno1975 (moderator series)
-
- 10973 berichten
- 2794 stemmen
Wederom bedankt Meneer Bungel!
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Wie wil dit plot goed lopend maken ?
Vato en Felipe zijn alleen goed in relaxen en plezier maken. Om toch rond te komen Nadat Felipe een vrouw aan de haak heeft geslaan, wil hij een baan zoeken en neemt Vato in zijn rit mee alleen dat valt niet mee. Helemaal niet omdat, hoe groot de problemen ook zijn, ze altijd terug vallen op het roken van jointjes.
Origineel engels plot
Vato and Felipe are two free loaders whose only skills are to relax and have a good time. After Felipe impregnates a neighborhood girl, he decides to get a job taking Vato along for the ride. Tired of bouncing from job to job, they do what they know best and take the easy way out. Easier said than done, they won’t kick old habits no matter how much trouble they get themselves into!
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
"Vato en Felipe zijn twee vrijbuiters die alleen goed zijn in relaxen en plezier maken. Nadat Felipe een buurmeisje zwanger heeft gemaakt besluit hij een baan te nemen en Vato hierin mee te slepen. Moe van het steeds wisselen van baantjes doen ze waar ze goed in zijn: de gemakkelijkste weg zoeken. Gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar oude gewoontes leer je niet snel af, ook al kom je daarmee steeds in de knoei."
Wel een wat vaag plot, maar wat mij betreft wel goed genoeg (mits er niets beters te vinden is).
narva77 (crew films)
-
- 12737 berichten
- 6541 stemmen
Uuhhm, dat waardeer ik wel hoor, maar volgens mij heb jij mijn eerdere bericht van vanmiddag niet gelezen....
Zojuist zelf maar toegevoegd, dus dat hoeft niet meer!!
Ik had hem vanmiddag voor 14.00 uur al ingestuurd!!
Nou heb ik dus al dat werk voor niks gedaan!!!
Kijk maar eens in de Wachtrij, of mijn toevoeging erin staat!
Ik vind dit dus niet echt leuk en eigenlijk ook niet eerlijk tegenover mij...

Voortaan eerst goed het Forumtopic lezen a.u.b. (dit geldt voor iedereen hoor).
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Wel een wat vaag plot, maar wat mij betreft wel goed genoeg (mits er niets beters te vinden is).
Thx 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Kijk maar eens in de Wachtrij, of mijn toevoeging erin staat!
Crewleden (sommige dan toch zo lijkt het) zijn meer bezig met zelf toevoegen dan andere toevoegingen goedkeuren. In de toevoegingenlijst staat Meneer Bungel vandaag met acht a tien films, Gisteren met een hele rits, terwijl wij een week moeten wachten. En dan ook nog deels werk voor niks doen zo blijkt maar weer.
Ik pas voor deze functionaliteit n heb gisteren mijn laatste toevoegingen aan de site gedaan. Het wordt tijd dat hier wat verbeteringen worden doorgevoerd.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Uuhhm, dat waardeer ik wel hoor, maar volgens mij heb jij mijn eerdere bericht van vanmiddag niet gelezen...

Voortaan eerst goed het Forumtopic lezen a.u.b. (dit geldt voor iedereen hoor).

O ja, heb je nog wat aan het plaatje van ''Filming Baghdad'' gehad?
606
-
- 23881 berichten
- 12279 stemmen
Crewleden (sommige dan toch zo lijkt het) zijn meer bezig met zelf toevoegen dan andere toevoegingen goedkeuren. In de toevoegingenlijst staat Meneer Bungel vandaag met acht a tien films, Gisteren met een hele rits, terwijl wij een week moeten wachten. En dan ook nog deels werk voor niks doen zo blijkt maar weer.
Ik pas voor deze functionaliteit n heb gisteren mijn laatste toevoegingen aan de site gedaan. Het wordt tijd dat hier wat verbeteringen worden doorgevoerd.
Hoe bedoel je het laatste eigenlijk ?
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Terechte kritiek natuurlijk narva77!!
Ach, waarom zo bitter.
Het toevoegen gaat meestal wel goed. De toevoegmods lijken inderdaad iets meer prioriteit te geven aan hun eigen toevoegingen, maar dat stoort niet zo. Als je kijken wat voor toevoegwerk ze verrichten kan je daar eigenlijk alleen maar blij mee zijn.
Als er dan al eens een toevoeging verkeerd gaat (en je krijgt toch echt wel de melding als je iets bestaands toevoegt) dan is dat hooguit een minuutje of 10 verloren.
Zie niet in wat er eigenlijk allemaal verbeterd zou kunnen worden aan het toevoegsysteem, buiten dan dat de "reeds op MM" mededeling iets meer in de kijker mag staan.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Crewleden (sommige dan toch zo lijkt het) zijn meer bezig met zelf toevoegen dan andere toevoegingen goedkeuren. In de toevoegingenlijst staat Meneer Bungel vandaag met acht a tien films, Gisteren met een hele rits, terwijl wij een week moeten wachten.
En dan ook nog deels werk voor niks doen zo blijkt maar weer.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Toen ik crewlid was, zorgde ik ervoor dat mijn aantal eigen toevoegingen niet hoger was, dan wat ik zou kunnen toevoegen als ik een willekeurige andere toevoeger was. Ik zie nu dat er 8 pagina's aan toevoegingen zijn de afgelopen week, dus op zich vind ik het dan best redelijk dat de crew ook een serieus aantal toevoegingen kan doen.
Baggerman
-
- 10840 berichten
- 8286 stemmen
Toen ik crewlid was, zorgde ik ervoor dat mijn aantal eigen toevoegingen niet hoger was, dan wat ik zou kunnen toevoegen als ik een willekeurige andere toevoeger was. Ik zie nu dat er 8 pagina's aan toevoegingen zijn de afgelopen week, dus op zich vind ik het dan best redelijk dat de crew ook een serieus aantal toevoegingen kan doen.
Die maatstaf hou ik ook altijd aan, met uitzondering van de laatste paar dagen. Maar die Tsjechoslowaakse familiefilms zijn wel héél simpel toe te voegen, dus vergat ik mijn goede principes even. Zelf toevoegen blijf ik nou eenmaal leuker vinden dan keuren.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
De wachtrij is momenteel korter dan ooit. Daar is door de crew veel tijd en energie in gestoken de afgelopen dagen.
De oudste toevoeging dateert van gisteren 17:16 uur
Ik vind dat dit ook wel even gezegd mag worden en dat de service van de crew aan de toevoegers groot is.
Natuurlijk maakt de crew ook wel eens een fout. maar zoals Meneer Bungel al zegt kan dit met een simpele actie hersteld worden.
Als de wachtrij zo kort is, is het ook logisch dat de crew wat meer tijd heeft voor eigen toevoegingen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.