• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.901 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.864 acteurs
  • 200.312 gebruikers
  • 9.456.362 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

stephan73

• 6269 berichten
  • 14566 stemmen

Inderdaad. Er wordt al vaak een trailer gemaakt om geld te kunnen krijgen van geldschieters. Betekend nog niet dat de film inderdaad gemaakt gaat worden!

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3941 stemmen

Ok, dan begrijp ik het, het betreft dan een soort sample.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

Nee, tenminste Humpty Dumpty heb ik overlegt en mocht ik toevoegen.

En imdb loopt soms erg achter.

Nou ja, overlegd... Je vroeg me of ik acteurs kon vinden en het plot wilde vertalen, we hebben het niet gehad over info op Imdb!

stephan73

• 6269 berichten
  • 14566 stemmen

Ik heb enkele films afgekeurd omdat die nog in development zijn of in pre-production. Het is niet de bedoeling die films toe te voegen, want die worden meteen afgekeurd. Pas als de status op IMDB filming of post-production is kan een titel worden toegevoegd!

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3941 stemmen

Als je een link meestuurt waarin staat dat de opnames begonnen zijn, dan kan hij, hoewel hij op imdb nog op pre-production staat, toch wel worden toegevoegd?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14566 stemmen

Als duidelijk is dat ze filmen, door bijvoorbeeld een link van de productiemaatschappij mee te sturen, dan kan hij inderdaad worden toegevoegd. Maar alleen het idee dat ze waarschijnlijk al bezig zijn met filmen, of een obscure link zijn niet voldoende.

Maar dan moet echt een betrouwbare link meegestuurd worden, anders krijgt zo'n titel het nadeel van de twijfel!

606

• 23884 berichten
  • 12355 stemmen

Meneer Bungel schreef:

(quote)
Nou ja, overlegd... Je vroeg me of ik acteurs kon vinden en het plot wilde vertalen, we hebben het niet gehad over info op Imdb!

Ik heb wel over de acteurs gehad van IMDB dat die niet zichtbaar waren.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

@ 606: Over Imdb heb je het niets gezegd, alleen dat je de acteurs zocht, maar er had misschien ook wel een belletje bij mij moeten afgaan dat de film misschien nog in een (te) vroeg stadium zou zitten wanneer er geen acteurs bekend zijn. Volgende keer beter.

-edit- Idd heb je het er later over gehad dat via je Google zocht op 'Humpty dumpty Imdb', maar omdat een toevoeging niet altijd stukloopt op het ontbreken van acteurs, heb ik daar verder niets mee gedaan en overgelaten tot het moment van de beoordeling van een crewlid.

606

• 23884 berichten
  • 12355 stemmen

Wie wil en kan dit vertalen

It's South Africa 1990. Two major events are about to happen: The release of Nelson Mandela and, more importantly, it's Spud Milton's first year at an elite boys only private boarding school. John Milton is a boy from an ordinary background who wins a scholarship to a private school in Kwazulu-Natal, South Africa. Surrounded by boys with nicknames like Gecko, Rambo, Rain Man and Mad Dog, Spud has his hands full trying to adapt to his new home. Along the way Spud takes his first tentative steps along the path to manhood. (The path it seems could be a rather long road)

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Even snel vertaald:

Zuid-Afrika, 1990. Er staan twee belangrijke zaken te gebeuren: Nelson Mandela wordt vrijgelaten en, belangrijker, het is het eerste jaar van Spud Milton in een elitaire jongensschool. John Milton komt uit een modaal gezin en wint een beurs om te gaan studeren aan een privéschool in Kwazulu-Natal, Zuid-Afrika. Omgeven door jongens die luisteren naar bijnamen als Gecko, Rambo, Rain Man en Mad Dog, heeft Spud de handen vol om zich aan te passen aan z'n nieuwe thuis. Ondertussen neemt Spud ook z'n eerste stappen op de weg naar de mannelijkheid, een weg die wel eens lang zou kunnen zijn.

606

• 23884 berichten
  • 12355 stemmen

Bedankt Jawaddedadde

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Is er al iemand bezig aan Marilyn, dernières séances (2008) (TV) - imdb.com ? Anders doe ik die even maar dan moet iemand wel me is vertellen hoe het zit met hoofdletters in het Frans want daar sukkel ik mee.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ik denk dat het zo moet:

Marilyn, Dernières Séances

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Bedankt, in het Engels kan ik er mijn weg mee maar mijn Frans is toch wat van niveau gedaald precies.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Inmiddels weer toegevoegd en in de wacht:

Confidant, The (2010)

Cosmic Radio (2007)

Help (2010)

Monsters (2010)

Rig, The (2010)

Sacrifice (2011)

Trick or Eat (2010)

War Stories (2003)

606

• 23884 berichten
  • 12355 stemmen

Wie kan er info vinden van de film iCrime 2009

Crew vind het een amateurs productie.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Ik denk dat het zo moet:

Marilyn, Dernières Séances

Inderdaad: Marilyn, dernières séances (2008)

Wie: Call Girl Wives (2005) ?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Metalfist schreef:

Is er al iemand bezig aan Marilyn, dernières séances (2008) (TV) - imdb.com ? Anders doe ik die even maar dan moet iemand wel me is vertellen hoe het zit met hoofdletters in het Frans want daar sukkel ik mee.

Laatste sessies hoeft in het Frans toch niet met hoofdletters?

dernières séances denk ik gewoon.

606

• 23884 berichten
  • 12355 stemmen

Als ik een NL plot kan vinden wil ik het best doen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Laatste sessies hoeft in het Frans toch niet met hoofdletters?

dernières séances denk ik gewoon.

Het gaat om de hoofdlettering in de titel (althans dat denk ik toch). Dan speelt taal geen rol. Bijvoeglijke en zelfstandige naamwoorden krijgen een hoofdletter.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

606 schreef:

(quote)

Als ik een NL plot kan vinden wil ik het best doen.

Even snel vertaald van imdb:

4 Jonge huisvrouwen voelen zich verwaarloosd en verlaten nadat hun echtgenoten samen vertrekken voor een jachtreisje. Voor de kick en het geld proberen ze een duur bordeel uit wat gerunt wordt door de glamoureuze mevrouw Bretagne. Maar wat begint als een sexy grap krijgt grote gevolgen en wordt al snel een levensveranderende ervaring voor het sexy trio. Met name wanneer een duister geheim wordt onthuld door de echtgenoten.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Ik weet het zelf ook niet goed eigenlijk. Normaal gezien kopieer ik de titel gewoon altijd van Imdb maar toen ik Il Était une Fois... Le Mépris (2009) toevoegde kreeg ik de melding dat ik hoofdletters moest gebruiken terwijl de titel op Imdb zo is: Il était une fois... Le mépris

606

• 23884 berichten
  • 12355 stemmen

Bij deze wordt Call girl wives toegevoegd.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

@Metalfist: IMDb gebruikt soms hetzelfde formaat als MovieMeter, soms niet. Soms echt een zootje daar. De regels voor de hoofdlettering kan je vinden op de wiki. Regel is dat bijvoeglijke (Dernières) en zelfstandige (Scèances) naamwoorden een hoofdletter krijgen hier op MM.

Soit, vind je allemaal hier.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Marilyn: The Last Sessions is in het Engels idd ook met hoofdletters.

In titels altijd zo'n beetje denk ik.

Contempt(Le Mepris) ook met hoofdletter.

606

• 23884 berichten
  • 12355 stemmen

Call girl wives is toegevoegd.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Bedankt allemaal, in het vervolg toch maar eens die regels doorlezen voor ik iets vraag.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Wil weten of 'The Party’s Over' op MM staat, maar MM-search maakt er onderstaande van...

'The Party’s Over'

?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Bedoel je deze ?

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Yep!

(Weer een toevoeging minder)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.