- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Staat deze film niet vermeld op IMDB?
Jawel die staat op IMDB
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7383 stemmen
Waar? Paste de link eens.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7383 stemmen
Tsja, zo blijf je zoeken.. Had je nog wat aan de vertalingen?
Edit/ kan geen poster vinden, ook geen still. Suc6.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14567 stemmen
Dit is inmiddels al weer een hele tijd het geval op imdb. Vervelend.
Dat is inderdaad hun nieuwe beleid. Alleen als je ingelogd bent, kan je de setting aanpassen naar jouw voorkeur, anders blijft de Engelse titel altijd bovenaan staan.
Enorm vervelend en bovendien onzinnig!
Leland Palmer
-
- 23800 berichten
- 4940 stemmen
Met Paint breedte 200 invoeren met behoud van originele verhoudingen aangevinkt, werkt ook als een trein.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Tsja, zo blijf je zoeken.. Had je nog wat aan de vertalingen?.
1 was perfect en goedgekeurd.
Ander was van deze film waar ik geen poster van kan vinden.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7383 stemmen
Klopt. Daarna oppoetsen met Picture Manager of Image Analyzer kan eventueel handig zijn. Al is er bij verkleinen bij de nieuwste Paint vrijwel geen sprake van. Belangrijk is de originele verhoudingen vast te zetten tijdens het verkleinen, iets wat ik eerder nog wel eens vergat.
1 was perfect en goedgekeurd.
Ander was van deze film waar ik geen poster van kan vinden.
Die poster/still is idd van de aardbodem verdwenen zo lijkt. Als je de film in bezit hebt kun je er misschien een still van trekken.
narva77 (crew films)
-
- 12772 berichten
- 6564 stemmen
Ik zag dat de film "For Hope" inmiddels op de site staat. Bedankt daarvoor Rianneke_Dan! 
Nu alléén de film "We The Jury" (1996) nog, die ik onlangs in de Rejections-lijst zag staan...
Als die er óók nog op komt, ben ik voorlopig geloof ik weer helemaal bij met oudere films die nog niet op de site stonden!
Hey, hij stond er inmiddels al op!
Bedankt Mac Hammer Fan! 
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Wie wil dit vertalen ?
Cheerful and charming journalist Ivan is known for his passion for secular parties and public scandals. When his boss to go supernatural phenomena occurring in a distant city, sees no enthusiasm. Intending to hurry away with him an assignment, Ivan goes out. However, his car gets stuck on a deserted unfamiliar roads, which leads the hero to the old house, where the lost traveler can find shelter. ... When the clock strikes midnight, in the doorway journalist appears very nice girl. A womanizer, he uses all his charm and quick reciprocity. Ivan has no idea that embraces maiden turn into a nightmare ...
narva77 (crew films)
-
- 12772 berichten
- 6564 stemmen
Hey, hij stond er inmiddels al op!
Bedankt Mac Hammer Fan!
Aiaiai, het is volgens mij alleen de verkeerde poster!
Volgens mij is de betreffende poster van een serie genaamd "American Justice" (1992)!
Wat nu???
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7383 stemmen

Deze oppoetsen en plaatsen is het correcte antwoord op je vraag. 
Edit/ alhoewel, dit ziet er wel erg Russich uit. 
Ik zoek nog eventjes voor je.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7383 stemmen
Ben nu vanuit een Pdf bestand met een still bezig. Wat een vragen stel jij. 
Ga hem uitprinten, daarna scannen en bewerken en uploaden in Imageshack voor je. Mijn uursalaris is 163,77 ex BTW 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Zo'n hoog uursalaris en dan niet weten dat je die pdf niet hoeft uit te printen?? 
Printscreen en plakken in paint!!
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7383 stemmen
We The Jury:

Heb het Pdf dingetje links laten liggen. Gescan maakte e.e.a. niet beter. Mijn printscreen knoppen werken niet meer Jarno, vandaar mijn salaris. 
Hier is de link naar verschillende stills van Kelly McGillis in We The Jury. Dit is denk ik de mooiste en beste.
Link site: Google Afbeeldingen resultaat voor http://web.ukonline.co.uk/mcgillis.jsrpages/pics/kmlwj.jpg
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3941 stemmen
Is dat kelly mcGilles?
Ze lijikt wel een oudere zus van Katleen Turner!
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7383 stemmen
Ja, blond zag ze er een stuk lekkerder uit. Check de link maar eens, dan kun je haar van alle kanten bekijken.
dimi303
-
- 3429 berichten
- 3742 stemmen
Originele titel: Sippur Gadol
Deze vind ik nog niet terug op moviemeter, al eens gekeken voor de toevoeging maar ik geraak er niet aan uit. :s
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7383 stemmen
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen
Deze vind ik nog niet terug op moviemeter, al eens gekeken voor de toevoeging maar ik geraak er niet aan uit. :s
Staat al op de site, alleen je moet het lidwoord weglaten hier. Dus zoeken op Matter of Size.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Zinema: X-Rated Ambition is toegevoegd.
dimi303
-
- 3429 berichten
- 3742 stemmen
Staat al op de site, alleen je moet het lidwoord weglaten hier. Dus zoeken op Matter of Size.
Ok bedankt.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7383 stemmen
Zinema: X-Rated Ambition is toegevoegd.
Dankjewel John Lee Hooker. 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik heb zojuist de film 'Yo ho ho' toegevoegd van regisseur Zako Heskija. De rest van zijn films staan nog niet op MM. Als iemand zin heeft én de info kan vinden (geen idee of dat lastig is, 'Yo ho ho' ging erg snel), wees mijn gast! 
En anders kijk ik op een minder druk (lees: het is weekend) moment wel weer even.
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Wie wil dit vertalen ?
Cheerful and charming journalist Ivan is known for his passion for secular parties and public scandals. When his boss to go supernatural phenomena occurring in a distant city, sees no enthusiasm. Intending to hurry away with him an assignment, Ivan goes out. However, his car gets stuck on a deserted unfamiliar roads, which leads the hero to the old house, where the lost traveler can find shelter. ... When the clock strikes midnight, in the doorway journalist appears very nice girl. A womanizer, he uses all his charm and quick reciprocity. Ivan has no idea that embraces maiden turn into a nightmare ...
Iemand die je kan helpen, had de film al toegevoegd maar plot was te weinig.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Ik probeer het wel even (grmbl, toch geen weekend...
)
606
-
- 23884 berichten
- 12357 stemmen
Ik probeer het wel even (grmbl, toch geen weekend...
)
Haha bedankt.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
@ 606 - plot:
''De immer opgewekte en charmante journalist Ivan staat bekend om zijn passie voor feestjes en schandalen. Hij is dan ook niet bepaald enthousiast als hij de opdracht krijgt om naar een ver weg gelegen stad te gaan voor een paranormale zaak.
Intending to hurry away with him an assignment, Ivan goes out.*
Hij krijgt echter autopech en strandt op een onbekende en verlaten weg. Hij ziet een huis in de buurt en gaat er naartoe voor onderdak. Precies om middernacht komt hij er aan en in de deuropening staat een aardige jonge vrouw. Hij gebruikt zijn charmes om haar te overtuigen, maar hij heeft geen benul van de nachtmerrie waar hij in terecht gekomen is.''
* Deze zin kan drie kanten op: of hij neemt de opdracht aan en vertrekt, of hij doet alsof hij de opdracht aanneemt en gaat ergens anders naartoe, of hij doet alsof hij een andere opdracht heeft en gaat daar naartoe. Wie het weet mag het zeggen!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.