• 17.141 nieuwsartikelen
  • 181.922 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 654.939 acteurs
  • 200.324 gebruikers
  • 9.456.860 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Blijkt maar weer, in die tijd had je een andere toevoeging kunnen plaatsen.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Je kan deze dan wel doen 606

iCrime (2009) - imdb.com

Plot:

iCrime (2009) - imdb.complotsummary

Poster:

Photos from iCrime - imdb.com

Vertaling:

In tegenstelling tot de rest van de meiden die naar Hollywood komen met de droom om hun naam in de spotlight te zien komt Carrie met maar één doel, om haar neefje Stefy te beschermen tegen de duistere kant van de showbiz. Stefy is een gemiddeld succesvolle pin-up die net als ieder ander feestjes, alcohol en sex gebruikt om vooruit te komen. Maar wanneer de tabloid sensatiezoeker Evelyn Echo een video in handen krijgt die de carierre van Stefy kan vernietigen heeft Carrie geen keus. Om Evelyn's sensatie behoefte voor een groot verhaal te stillen moet Carrie veranderen in iets wat ze het meest haat, een simpele schoonmaakster en de verdwijning onderzoeken van een tienerster genaamd Jordan Rivers. Verdwaald in een web van chatkamers, fan forums en videoblogs komt Carrie er achter dat niemand is wat het lijkt. Het is aan haar om het complot te ontrafelen voordat ze er het slachtoffer van wordt.

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

606 schreef:

Iemand anders is me al weer voor geweest

Ok, vreemd. Hij staat er overigens nog niet tussen, of ik kijk er overheen..

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Walkure schreef:

(quote)

Ok, vreemd. Hij staat er overigens nog niet tussen, of ik kijk er overheen..

Het kan een paar dagen duren eer de crew hem beoordeelt heeft (max. 7 dagen).

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Ah, ok.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Maar als toevoeger krijg je wel al te zien als iemand je net voor is geweest toch? Door de imdb code?

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Klopt, dan krijg je inderdaad een melding dat de titel al in de wacht staat.

stinissen (crew films & series)

• 23796 berichten
  • 77543 stemmen

jarno1975 schreef:

Klopt, dan krijg je inderdaad een melding dat de titel al in de wacht staat.

Klopt dus door te zeggen dat je films hebt toegevoegd in dit forum is eigenlijk overbodig...

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

jarno1975 schreef:

Misschien handig om de lijst in een apart sticky topic te zetten waar alleen de moderators in kunnen posten?

Nog geen reactie op gehad vanuit de crew dus ik schop hem ongegeneerd nog een keer naar boven

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Niet helemaal, ik kijk eerst via de zoekfunctie of de titel er bij staat, dan verzamel ik de benodigde info en dan voeg ik die allemaal tegelijk toe, dus dan heb je al best wat werk er aan gehad als je er dan achter komt dat ie dr net in is gezet...

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Klopt dus door te zeggen dat je films hebt toegevoegd in dit forum is eigenlijk overbodig...

Zo simpel is het helaas niet. Zie mijn vorige berichten. Zo kun je alleen door scherm 1 heenkomen als je ALLES hebt ingevuld, hetgeen soms erg veel tijd kost omdat bijv. de speelduur lang niet altijd op IMDB staat.

Daarnaast worden er ook films toegevoegd die niet op IMDB staan.

Het is dus in meerdere opzichten handig wanneer iemand even melding doet. Kleine moeite, groot plezier. Zie maar weer gisteren waarbij het lijkt dat iemand achter 606 zijn rug een film toevoegd. Misschien gebeurde dat wel helemaal niet met opzet/stiekem, maar als diegene het hier nu gewoon even gemeld had, hoefde 606 niet de moeite te nemen en alvast te beginnen met voorwerk o.i.d.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

Niet helemaal, ik kijk eerst via de zoekfunctie of de titel er bij staat

Ik doe altijd nog even een dubbelcheck door op de regisseur te zoeken.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Dat is een goeie tip!

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

jarno1975 schreef:

Nog geen reactie op gehad vanuit de crew dus ik schop hem ongegeneerd nog een keer naar boven

Volgens mij zadel je de crew zo met onnodig werk op. Mijns inziens is het handiger als de toevoegfunctie zou worden aangepast, waardoor je al meteen ziet of een film op de site of in de wachtlijst staat.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Yep. Dat je slechts één ding hoeft in te vullen in het eerste scherm: De IMDB-code. Zou al een hoop schelen!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Zal een werkje voor Jordy worden. Wie is er goed bevriend met hem?

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Volgens mij zadel je de crew zo met onnodig werk op. Mijns inziens is het handiger als de toevoegfunctie zou worden aangepast, waardoor je al meteen ziet of een film op de site of in de wachtlijst staat.

Dat is natuurlijk de beste optie. Maar dan zal er iets in de site geprogrammeerd moeten worden. Ten eerste weet ik niet of dit makkelijk kan en of dit een hoge prioriteit heeft op het lijstje van Jordy.

Daarom was mijn voorstel om het voorlopig op deze manier te doen. Voor zover ik begrepen heb is het een kwestie van kopieren/plakken wat hooguit een minuut werk is.

Zinema schreef:

(quote)

Zo simpel is het helaas niet. Zie mijn vorige berichten. Zo kun je alleen door scherm 1 heenkomen als je ALLES hebt ingevuld, hetgeen soms erg veel tijd kost omdat bijv. de speelduur lang niet altijd op IMDB staat.

Daarnaast worden er ook films toegevoegd die niet op IMDB staan.

Het is dus in meerdere opzichten handig wanneer iemand even melding doet. Kleine moeite, groot plezier. Zie maar weer gisteren waarbij het lijkt dat iemand achter 606 zijn rug een film toevoegd. Misschien gebeurde dat wel helemaal niet met opzet/stiekem, maar als diegene het hier nu gewoon even gemeld had, hoefde 606 niet de moeite te nemen en alvast te beginnen met voorwerk o.i.d.

Je hoeft niet alles in te vullen. Alleen de titel en de imdb code is voldoende. Als je dan op 'volgende' drukt en je krijgt geen melding dat de film al in de wacht staat klik je simpelweg gewoon weer op je 'back' knop in explorer. De imdb code en titel staan er dan gewoon nog in.

Neemt niet weg dat een lijstje waar je de wachtlijst in een oogopslag kan raadplegen een stuk handiger is.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

jarno1975 schreef:

Daarom was mijn voorstel om het voorlopig op deze manier te doen. Voor zover ik begrepen heb is het een kwestie van kopieren/plakken wat hooguit een minuut werk is.

Precies, het is al fijn dat de moderators de toevoegers hiermee tegemoet willen komen, dus voorlopig vind ik het ook prima zo.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Zinema schreef:

Yep. Dat je slechts één ding hoeft in te vullen in het eerste scherm: De IMDB-code. Zou al een hoop schelen!

Yep!

Zinema schreef:

, hetgeen soms erg veel tijd kost omdat bijv. de speelduur lang niet altijd op IMDB staat. .

Raadpleeg dan allmovie.com (ook voor plots).

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Dogie_Hogan schreef:

(quote)
Yep!

(quote)
Raadpleeg dan allmovie.com.

Goeie tip! Maar niet feilloos: Little Rascals of Kung Fu (1980) - imdb.com

(Doe geen moeite heb hem al achterhaald op slinkse wijze, al duurde alleen dat al bijna 1 uur)

Heb hem gelijk maar even in mij favorieten gezet, thanks.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

jarno1975 schreef:

Neemt niet weg dat een lijstje waar je de wachtlijst in een oogopslag kan raadplegen een stuk handiger is.

Vind ik niet. Een lijst van (momenteel bv) 143 toevoegingen doorzoeken weegt niet op tegen een ''Imdb-code invoeren en voila''-methode...

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Wel als je het op alfabetische volgorde zet.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Lol, nog wat meer werk. Voor mij is het zien waar de toevoegingen zich bevinden, sowieso meer prioriteit dan kijken of er dubbelen in zitten. Dat overzicht vind ik wel handig.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Zinema schreef:

Wel als je het op alfabetische volgorde zet.

Dat zou ook nog kunnen, wij treffen ze natuurlijk op volgorde van inzending.

@ Elineloves: men moet in beide gevallen even lang wachten.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Dat wachten lijkt me logisch, maar wat het voorbereiden van nieuwe films betreft is het vaak wel handig.

Baggerman

• 10843 berichten
  • 8313 stemmen

Zinema schreef:

Zie maar weer gisteren waarbij het lijkt dat iemand achter 606 zijn rug een film toevoegd. Misschien gebeurde dat wel helemaal niet met opzet/stiekem, maar als diegene het hier nu gewoon even gemeld had, hoefde 606 niet de moeite te nemen en alvast te beginnen met voorwerk o.i.d.

Even voor de goede orde

Melding 606 met 'ik ga deze film wel toevoegen': 00:31 uur

Toevoeging film door een andere toevoeger: 00:36 uur

Boze melding 606: 00:43 uur.

De andere toevoeger treft dus geen blaam en was dus waarschijnlijk al met de toevoeging bezig voordat 606 meldde dat hij dit zou gaan doen!

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Maar.. dan had die toevoeger dat wel even kunnen vermelden, toch? (Om dit soort misverstanden en dubbel werk te voorkomen).

Maar het is natuurlijk geen verplichting, dat snap ik ook wel.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Duidelijk.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Elineloves schreef:

Maar.. dan had die toevoeger dat wel even kunnen vermelden, toch?

Was i.d.d. wel handig geweest, zo van doe ik wel.. Maar goed, geen kwade opzet dus gelukkig. Wel vreemd dat iemand dat achteraf hier niet even dropt. Maar ja.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Zojuist is op RTL 8 Suburban Madness (2004) (TV) - imdb.com begonnen. Ik zag dat deze nog niet op MM staat. Aangezien mijn wachtrij vol staat, wie wil hem toevoegen?

Ik kan nu ook niet de imdb code invoeren om te kijken of tie al in de wacht staat. Weer een voordeeltje van een zichtbare wachtlijst

Hier alvast de poster in het goede formaat:

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.