• 17.143 nieuwsartikelen
  • 181.956 films
  • 12.552 series
  • 34.706 seizoenen
  • 655.004 acteurs
  • 200.330 gebruikers
  • 9.457.450 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Geen idee, ik dacht dat het een soort overzicht was voor de toevoegers zodat ze kunnen zien waar anderen mee bezig zijn, elkaar een beetje op de hoogte houden om dubbele te voorkomen. Bij Saw 7 bijvoorbeeld wel handig.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Het zou daarom erg handig zijn mocht je een lijst van films die in de wacht staan kunnen genereren.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Dat lijkt mij inderdaad ook erg handig.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Precies. En zo kun je een beetje volgen waar je toevoeging zich bevindt.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Knisper schreef:

Waarom posten we nu eigenlijk alle films die we in de wacht hebben gezet?

Sluit me uiteraard bij de rest aan, omdat je als user anders niet kunt zien wat er al in de wachtrij staat. En dit helpt i.i.g. een beetje. Logisch toch?

Stel je voor dat ik anderhalf uur ga zoeken naar een poster/ still van Saw 7. Via de zoekmachine kom ik niets te weten. Een blik op Jarno's bericht en ik weet dat het al niet meer nodig is. Erg handig dus.

Het zou i.d.d. nòg handiger zijn waneer we allen gewoon toegang hebben tot de wachtrij. Titels en jaartallen/ IMDB-code zijn voldoende.

Is dit mogelijk?

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Ik ben het er mee eens, heb het al eens aangegeven.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14568 stemmen

Een lijst plaatsen met de titels die in de wacht staan is zeker te doen, maar aangezien die lijst dagelijks veranderd is het onmogelijk om die elke dag te plaatsen. Daar hebben we de tijd helaas niet voor.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Kan dat niet realtime dan?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Een tijdje geleden heeft een moderator (weet niet meer wie) hier wel een overzicht geplaatst van een stuk of 20 films die in de wacht stonden (de eerstvolgende die gekeurd zou worden bovenaan), dat was ook al een fijne toevoeging.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14568 stemmen

Ik wil best de bovenste 20 titels plaatsen, maar dat gaat echt niet lukken om dat dagelijks te doen.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Logisch, aangezien er elke dag een flinke stapel bij komt, dan zouden jullie wat te doen hebben. (Ook niet haalbaar). Zou om de paar dagen dan geen optie zijn?

Plus, de toevoegers weten zelf vaak de volgorde van de films die ze geplaatst hebben, dus dan kan iedereen het individueel gemakkelijk volgen.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14568 stemmen

Misschien dat wekelijk wel te doen is. Ik wil me daar best persoonlijk mee bezig houden, maar het kan gebeuren dat het er wel eens een keer inschiet (als ik te druk ben met andere dingen)!

Ik zal kijken of ik vanavond een lijst kan plaatsen met de bovenste titels!

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Namens mij in ieder geval al bedankt voor de moeite!

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

stephan73 schreef:

Misschien dat wekelijk wel te doen is. Ik wil me daar best persoonlijk mee bezig houden, maar het kan gebeuren dat het er wel eens een keer inschiet (als ik te druk ben met andere dingen)!

De (unieke) IMDb movie ID is voldoende lijkt mij.

Er zijn films met dezelfde titel; dan moet jaartal er ook weer bij.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Nou dan moeten de toevoegers zelf 20 titels gaan nakijken om te kijken welke het zijn, toch? Dat lijkt me niet zo handig..

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

Maar die code moet je al invoeren, dus het enige verschil is dan dat je iets eerder weet of een film al in de rij staat, omdat je het nu pas bij het tweede scherm weet.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Knisper schreef:

Maar die code moet je al invoeren, dus het enige verschil is dan dat je iets eerder weet of een film al in de rij staat, omdat je het nu pas bij het tweede scherm weet.

Ja, maar je gaat pas een film toevoegen als je een still of poster hebt. En waarom zou je daar uren naar zoeken, omdat je tijdens het tweede scherm er pas achter komt dat de film al is toegevoegd? Soms is de info die in het eerste scherm moet worden geplaatst (zoals bijv. de speelduur) om bij het tweede scherm te kunnen komen, al een ware crime om te achterhalen. Zo ben ik gisteren twee uur bezig geweest om de juiste speelduur van een film te vinden. Als ik er toen daarna bij het tweede scherm was achtergekomen dat de film al in de wacht stond, was ik op zijn minst verdrietig geworden.

stephan73 schreef:

Stephan, hartstikke bedankt! Is alvast een goede oplossing. Wie weet kan er in de toekomst i.d.d. een realtime dingetje door de mods worden gemaakt.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Nu weet ik niet hoe die wachtlijst er uit ziet voor de crewleden maar kan die niet gewoon met kopieren/plakken hier neer gezet worden?

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

Zinema schreef:

Ja, maar je gaat pas een film toevoegen als je een still of poster hebt. En waarom zou je daar uren naar zoeken, omdat je tijdens het tweede scherm er pas achter komt dat de film al is toegevoegd? Soms is de info die in het eerste scherm moet worden geplaatst (zoals bijv. de speelduur) om bij het tweede scherm te kunnen komen, al een ware crime om te achterhalen. Zo ben ik gisteren twee uur bezig geweest om de juiste speelduur van een film te vinden. Als ik er toen daarna bij het tweede scherm was achtergekomen dat de film al in de wacht stond, was ik op zijn minst verdrietig geworden.

Klopt natuurlijk, al kan je de speelduur ook nog bij het tweede scherm invullen.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

jarno1975 schreef:

Kan dat niet realtime dan?

Zoals jarno al opmerkt, kan dit in realtime? De lijst met toegevoegde films wijzigt immers ook voortdurend. Ik weet echter niet of dit computertechnisch mogelijk is en of hier veel tijd in kruipt om dit mogelijk te maken, daarvoor heb ik er te weinig kaas van gegeten.

Hier dagelijks of wekelijks een lijst plaatsen is een goed alternatief (waarvoor alvast dank), maar denken jullie (crew) niet dat daar te veel tijd in gaat kruipen (tijd die dan weer aan toevoegingen kan besteed worden...)?

Als het niet in realtime kan hoeven jullie wat mij betreft die lijsten niet te plaatsen, dan zie ik in het tweede schermpje wel de film al in de wacht staat of niet.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Als het gewoon knippen en plakken is, wat het me wel lijkt aan het bericht van Baggerman te zien, is het niet zoveel moeite om dat 1 x per week te doen.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14568 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Zoals jarno al opmerkt, kan dit in realtime?

Waarschijnlijk kan dat best, maar ik denk dat Jordy hier geen prioriteit aan gaat of wil geven.

Hier dagelijks of wekelijks een lijst plaatsen is een goed alternatief (waarvoor alvast dank), maar denken jullie (crew) niet dat daar te veel tijd in gaat kruipen (tijd die dan weer aan toevoegingen kan besteed worden...)?

Tuurlijk gaat daar teveel tijd in zitten. Zo kan er in de tijd dat die lijst geplaatst wordt alweer een stuk of 5 films beoordeeld worden.

Dus misschien is het beter even na te gaan hoeveel users zo'n lijst graag willen zien.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Prima voorstel stephan73. Daarom ook dat ik er al had bij gezet dat wat mij betreft een dergelijke lijst niet geplaatst hoeft te worden.

Lui (crew films)

• 3515 berichten
  • 12431 stemmen

Wat mij betreft ook niet. Ik kan niet zeggen dat ik het echt interessant vind om te weten welke films er in de wachtrij staan.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Als het echt veel werk is hoeft het natuurlijk niet, maar aan het eerdere bericht van Baggerman te zien, toen hij de eerste 10 volgenden neerzette, lijkt het me knip- en plak. Maar ik weet niet precies hoe jullie systeem werkt. Persoonlijk vind ik het wel leuk om de toevoegingen [met name die van mezelf] een beetje te volgen.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Knippen en plakken lijkt mij een halve minuut werk, maar zoals Eline al zegt als het niet zo simpel gaat hoeft het voor mij ook niet. Maar mocht Jordy zich een keer vervelen zou ik het wel prettig vinden als het in realtime ingezien kan worden door de users.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

stephan73 schreef:

Waarschijnlijk kan dat best, maar ik denk dat Jordy hier geen prioriteit aan gaat of wil geven.

Hopelijk wel, zou de beste oplossing zijn. We wachten het af.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14568 stemmen

Hier zoals beloofd de bovenste rij aan toevoegingen.

4th Beast: Mask of the Antichrist, The (2004)

12 juli Elineloves

Killer Elite, The (2011)

Alternatieve titel: The Feather Men, 13 juli kArIzMa_Movie

Kennedys Hirn (2010)

13 juli Decec

Kinder der Landstraße (1994)

Alternatieve titel: Child on the Open Road, 13 juli Decec

Liebe entgegen, Der (2002)

13 juli Decec

Die Katzenfrau (2002)

13 juli Decec

Versprich mir, dass es den Himmel gibt (1989)

13 juli Decec

Paper or Plastic? (2008)

Alternatieve titel: Ready, Set, Bag!, 13 juli jarno1975

Togetherness Supreme (2010)

13 juli jarno1975

Sin Ton Ni Sonia (2003)

Alternatieve titel: Without Time Or Reason, 13 juli nothingness

Death to the Supermodels (2005)

13 juli jarno1975

Sleep Tight (2010)

Alternatieve titel: Flatmate, 13 juli kArIzMa_Movie

Foster Babies (2007)

13 juli Elineloves

Finders Keepers (2005)

13 juli Elineloves

Fifth Ward (1998)

13 juli Elineloves

Il était une fois... Le mépris (2009)

13 juli Metalfist

Gainsbourg, l'homme qui aimait les femmes (2010)

13 juli Metalfist

Mne Dvadtsat Let (1964)

Alternatieve titel: Zastava Ilijcha, 13 juli Mochizuki Rokuro

Fils à Jo, Le (2010)

13 juli Jawaddedadde

Sedmoy Sputnik (1968)

Alternatieve titel: The Seventh Companion, 13 juli Mochizuki Rokuro

Koma (1989)

Alternatieve titel: Coma, 13 juli Mochizuki Rokuro

Decec

• 6755 berichten
  • 8647 stemmen

dus overmorgen ben ik beurt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.