• 17.176 nieuwsartikelen
  • 181.981 films
  • 12.556 series
  • 34.712 seizoenen
  • 655.044 acteurs
  • 200.339 gebruikers
  • 9.458.053 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Even een vraagje over de foute toevoeglijst:

Er staan nogal wat toevoegingen in die helemaal niet toevoegbaar zijn, wat ook gemeld wordt door de betreffende mod.

Kunnen die niet gewoon beter helemaal verwijderd worden?

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Lijkt me logisch.

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8314 stemmen

Volgens mij wordt die lijst daartoe ook eens in de zoveel tijd opgeschoond. Maar toch dient voorzichtigheid geboden te zijn, want iets dat nu niet toevoegbaar is kan dat soms nog wel worden!

Fox McCloud

• 951 berichten
  • 841 stemmen

Waar kun je zien hoeveel en welke films je in de wachtrij hebt staan? Of houden jullie dat gewoon zelf bij?

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Dat kan je niet zien. Zelf bijhouden is inderdaad het makkelijkste

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Mogen dit soort geniale plotomschrijvingen en kwalitatief sterke posters?

Menigmaal wordt er iets van een still o.i.d. bij mij afgekeurd, die er toch nagenoeg perfect uitzien (ahum). Zeker vergeleken bij dit.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Die film is in 2002 toegevoegd en toen werd er nog niet zo nauw gekeken naar plots en posters.

Maar je kan altijd een correctie insturen

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Die is al in 2002 toegevoegd, ik heb begrepen dat er in de beginfase nog wel eens iets doorglipte, maar daar kunnen andere, langer diendende, crewleden vast meer over zeggen.

Als we het hebben over de stills bij je toevoeging van 'Alles doet 't nog', dan is de crew het er tot nu toe unaniem over eens geweest dat het (helaas) echt niet goed genoeg was. 'Nagenoeg perfect' is al helemaal een overstatement... Andere stills van je schieten me zo niet te binnen. Ook schort er wel eens iets aan de verhoudingen, maar dat moet vrij makkelijk op te lossen zijn.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Die is al in 2002 toegevoegd, ik heb begrepen dat er in de beginfase nog wel eens iets doorglipte, maar daar kunnen andere, langer diendende, crewleden vast meer over zeggen.

Pas bij mijn aanstelling werd de functie geprofessionaliseerd. .

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Ben nu inmiddels grafisch ontwerper na al dat geklooi.

(Ahum-ahum)

Toegevoegd/ wachtrij: Heartland Reggae (1980) - imdb.com

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Iemand die aan een grotere versie van deze film geraakt?

(afbeelding)

Het is om een correctie te doen want wat hier op de site staat is een Engelstalige poster.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Soms vraag ik het me echt af hoe jullie het doen. Ik heb het laatste uur aan het zoeken geweest en hij vindt het even op 5 minuten In ieder geval bedankt!

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Wie kan dit vertalen gaat om de zelfde film alleen, weet niet wat de beste tekst is.

Confronted by forces of darkness beyond human comprehension, a cynical journalist discovers that only the power of faith can defeat the unspeakable evil that threatens to consume his soul in this adaptation of Nikolai Gogol's terrifying literary classic

In this Christian-themed thriller, a disillusioned reporter discovers something he thought he'd never find--God. And with his newfound faith, he gains astonishing powers to vanquish the forces of evil.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Geconfronteerd door duistere krachten die voorbij de menselijke verbeelding gaan, ontdekt een cynische journalist dat alleen de kracht van het geloof het onuitspreekbare kwaad kan verslaan. Dit kwaad dreigt zijn ziel te consumeren in deze adaptie van Nikolai Gogol's angstwekkende literatuurklassieker.

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8314 stemmen

Zo'n soort plotbeschrijving is eigenlijk tè vaag om te worden goedgekeurd. Dit lezende heb ik werkelijk géén idee waar deze film over zal gaan!

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Maar de vertaling klopt als een bus.

Edit/ Misschien kun je een betere plotomschrijving vinden 606. Noem anders eens even de titel.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8314 stemmen

Zinema schreef:

Maar de vertaling klopt als een bus.

Nee, daarover geen klachten!

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Dat zou knap achterhaald zijn Jarno!

Als je nog een andere plotomschrijving kunt vinden 606, wil ik er morgen ergens best wel even naar kijken. Heb nu geen tijd want mijn vriendinnetje wil naar bed (en ik ook nu ze in haar nachtkleding verschijnt ).

Ofwel, morgen weer een dag! Stuur maar door, of plaats hier. PS Geen Russische hè, kan alleen Duits en Engels (Friesch ook tegenwoordig)..

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Dat is niet zo moeilijk hoor. Je plakt het Engelse plot in google en je hebt hem

Veel plezier nog vannacht

606

• 23884 berichten
  • 12357 stemmen

Zinema schreef:

Ofwel, morgen weer een dag! Stuur maar door, of plaats hier. PS Geen Russische hè, kan alleen Duits en Engels (Friesch ook tegenwoordig)..

Heb je een bericht gestuurd,

En de film die Jarno vond was goed, alleen heeft het een andere titel officieel.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7384 stemmen

Toch slim bedacht Jarno

@ 606 zie je postvakje.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Toegevoegd en in de wachtrij:

Echo (2008)

East New York (2005)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Saw 7, nice! Goede still van kunnen vinden?

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

Waarom posten we nu eigenlijk alle films die we in de wacht hebben gezet?

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Op het eerste gezicht is de kwaliteit niet al te best maar als je hem verkleint naar 200x150px is tie redelijk goed volgens mij. Ben benieuwd!

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.