• 17.202 nieuwsartikelen
  • 182.191 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.754 acteurs
  • 200.388 gebruikers
  • 9.461.603 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

@Narva: Is dit iets? Filmakers - Motherland: A Genetic Journey

En hier staan ook nog wat plaatjes. Ik weet alleen niet of dat stills zijn.

MOTHERLAND – A GENETIC JOURNEY - ecofilms.gr

En wat betreft documentaires, die moeten op minimaal 2 festivals hebben gedraaid in verschillende landen.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14579 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Die eerste toch óók niet?

Hij moet toch op minimaal drie festivals hebben gedraaid???

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Films die minimaal op twee festivals hebben gedraaid in verschillende landen.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Wie nog een goede plotomschrijving kan vinden voor de volgende films, mag ze zelf toevoegen:

Vaginal holocaust

(afbeelding)

(Link voor de poster: http://www.brutalashell.com/2009/09/vaginal-holocaust-muff-said/)

O.C. babes and...

(afbeelding)

(Link voor de poster: HorrorMovies.ca - Horror Movie News | Reviews | Trailers - horror-movies.ca

Eventueel wil ik ze ook wel zelf toevoegen, ik hoor het wel...

stephan73

• 6269 berichten
  • 14579 stemmen

Gaat het hier niet om amateurfilms? Films moeten wel vertoond zijn in bioscoop of filmfestival of anders verkrijgbaar via online stores of gewone winkels!

dave

• 1079 berichten
  • 885 stemmen

Als het niet gaat om amateurfilms, wil ik OC Babes wel toevoegen.

Alleszins verkrijgbaar via Amazon zie ik na wat snel opzoekwerk..

stephan73

• 6269 berichten
  • 14579 stemmen

Amazon.com: O.C. Babes and the Slasher of Zombietown: Monique La Barr, Julie Rose, Ashley Tompakov, Noelle Balfour Elissa Dowling, Creep Creepersin, Nikki Wall and Creep Creepersin Allyson Clark: Movies & TV

This product is manufactured on demand using DVD-R recordable media. Amazon.com's standard return policy will apply.

Is inderdaad een amateurfilm die door de maker via Amazon wordt verkocht! Er moet wel een distributeur achter de DVD zitten, anders blijft het gewoon een amateurfilm!

Ben bang dat dit ook geld voor die andere film!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ok, bedankt voor de info.

-edit- Er staat ook: ''This item has been discontinued by the manufacturer'', dat betekent dan toch dat de dvd wel een release heeft gehad, en wegens gebrek aan succes, neem ik aan, uit de productie is gehaald. Maar dan heeft de film wel een distributeur gehad, toch? Of telt dat niet?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

De volgende link naar Amazon.com geeft geloof ik wel een goede release weer van ''O.C. babes and the slasher of zombietown'': Klik.

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12460 stemmen

O.C. Babes and the Slasher of Zombietown heb ik een tijdje geleden al toegevoegd.

dave

• 1079 berichten
  • 885 stemmen

Mja, altijd eens checken of de film er al op staat, meneer Bungel.

Hoogstwaarschijnlijk zal vaginal holocaust er ook wel op mogen nu.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

dave schreef:

Mja, altijd eens checken of de film er al op staat, meneer Bungel.

Doe ik altijd, alleen deze keer toevallig eens vergeten...

Maar toch apart dat het de ene keer wel en de andere niet toegevoegd kan worden... Is dat geen onderwerp om eens over na te denken? Er zijn vast zat films die op Amazon als ''discontinued'' te boek te staan, maar ''O.C. ...'' staat er dan kennelijk ook al op.

@ dave over ''Vaginal holocaust'': Wie een plot vinde, voege hem gerust toe. Die staat, last time i checked, nog niet op MM!

stephan73

• 6269 berichten
  • 14579 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Ok, bedankt voor de info.

-edit- Er staat ook: ''This item has been discontinued by the manufacturer'', dat betekent dan toch dat de dvd wel een release heeft gehad, en wegens gebrek aan succes, neem ik aan, uit de productie is gehaald. Maar dan heeft de film wel een distributeur gehad, toch? Of telt dat niet?

Distributeur is de regisseur zelf. Creepersin Films is gewoon Creep Creepersin.

Dus als ik het zo zie moet de versie die dan nu op MM staat er af, want het is gewoon een amateurfilm!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

En die andere link naar Amazon? Klik. Dat Creep Creepersin zijn eigen films uitbrengt is toch geen probleem, trouwens? Er worden op MusicMeter toch ook albums geplaatst die in 'eigen beheer' uitgebracht worden?

Lui (crew films)

• 3516 berichten
  • 12460 stemmen

Volgens mij is de dvd gewoon uitgebracht door Midnight Releasing. Zie het logo op de poster hier op MM. En van dit label heb ik nog veel meer andere films toegevoegd.

http://www.midnightreleasing.com/index.php

stephan73

• 6269 berichten
  • 14579 stemmen

Meneer Bungel schreef:

En die andere link naar Amazon? Klik. Dat Creep Creepersin zijn eigen films uitbrengt is toch geen probleem, trouwens? Er worden op MusicMeter toch ook albums geplaatst die in 'eigen beheer' uitgebracht worden?

Wat dat betreft is MuMe echt anders van Moviemeter. Zelf uitgebrachte films (amateurfilms) mogen gewoon niet geplaatst worden op de site. En als iemand zelf zijn eigen film aanbied, dan duidt dat op een amateurfilm!

stephan73

• 6269 berichten
  • 14579 stemmen

Lui schreef:

Volgens mij is de dvd gewoon uitgebracht door Midnight Releasing. Zie het logo op de poster hier op MM. En van dit label heb ik nog veel meer andere films toegevoegd.

http://www.midnightreleasing.com/index.php

Erg vreemd, want op Amazon staat onder studio gewoon weer Creepersin Films!

Edit: Blijkt inderdaad later opnieuw uitgebracht te zijn!

Though no longer available from Amazon ("manufactured on demand using DVD-R recordable media"), it will apparently be available under the Midnight Releasing/Brain Damage Films label in July 2009.

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

jarno1975 schreef:

En wat betreft documentaires, die moeten op minimaal 2 festivals hebben gedraaid in verschillende landen.

Huh? Ik dacht dat voor documentaires geldt dat ze op drie festivals moeten hebben gedraaid in drie verschillende landen....?

Maar dat zijn dus twéé festivals in twéé landen?

En zit het dan met docu's die niet op festivals hebben gedraaid, maar wél in verschillende landen op TV zijn uitgezonden? Docu's die gemaakt zijn voor TV (TV-films)?

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

jarno1975 schreef:

@Narva: Is dit iets? Filmakers - Motherland: A Genetic Journey

En hier staan ook nog wat plaatjes. Ik weet alleen niet of dat stills zijn.

MOTHERLAND – A GENETIC JOURNEY - ecofilms.gr

@Jarno,

bedankt voor die links!

Maar dat zijn eigenlijk dezelfde plaatjes en stills die ik zelf ook al had gevonden. Ik vond ze allemaal eigenlijk nét iets te matig van kwaliteit.

Ik had afgelopen nacht de documentaire al ingestuurd, met het bóvenste plaatje van jouw onderste (tweede) link, echter van een andere bron / site, en met een iets ander formaat!

Voorderest waren de stills eigenlijk dus dezelfde als degene die ik al had gevonden...

Maar alsnog erg bedankt!

stephan73

• 6269 berichten
  • 14579 stemmen

narva77 schreef:

En zit het dan met docu's die niet op festivals hebben gedraaid, maar wél in verschillende landen op TV zijn uitgezonden? Docu's die gemaakt zijn voor TV (TV-films)?

Daar geld voor dat het geen docu's mogen zijn van National Geographic of dergelijke zenders, en ook geen docu's die gemaakt zijn voor uitzendingen als Netwerk!

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

stephan73 schreef:

(quote)

Daar geld voor dat het geen docu's mogen zijn van National Geographic of dergelijke zenders, en ook geen docu's die gemaakt zijn voor uitzendingen als Netwerk!

Ja, dat snap ik. Maar ik bedoel m.b.t. TV-vertoningen in verschillende landen? Hoeveel TV-vertoningen in hoeveel versch. landen moet die hebben?

En bovendien: "Netwerk" is een actualiteitenrubriek. Die vertonen géén docu's.

Die vertonen reportages.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14579 stemmen

Er is geen regel in hoeveel landen zo'n TV docu moet zijn vertoond.

Dat Netwerk inderdaad reportages vertoond, is logisch, maar het komt nog steeds voor dat ze toch worden ingezonden als toevoeging!

Hier nog even wat niet toevoegbaar is!

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

stephan73 schreef:

Dat Netwerk inderdaad reportages vertoond, is logisch, maar het komt nog steeds voor dat ze toch worden ingezonden als toevoeging!

Huh? toch niet door mij, hoor!

Er worden wél docu's ingezonden ter toevoeging uit programma's als "Close-Up", "Het Uur van de Wolf", "Dokument", "Tegenlicht", "HollandDoc", "Virus" en dergelijke, maar dat is heel wat anders! Dat zijn échte docu's, die vaak óók gewoon op IMDb staan. Dat zijn géén reportages.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Dat zegt stephan toch ook..... het is gewoon om duidelijk te maken wat niet wordt verstaan onder 'documentaire', alhoewel er ook genoeg docu's zijn die toegevoegd kunnen worden ook al zijn ze reportages of zelfs profielschetsen bestaande uit veelal een interview met de protagonist. Het is en blijft een lastige scheidslijn.

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

Ik heb zojuist de documentaire "Love On Delivery"/"Liefde Op Bestelling" ingestuurd.

Die kwam gisteravond op CANVAS, en is het eerste deel van een tweeluik. Het tweede deel, "Fra Thy Til Thailand" komt vanavond op CANVAS, en die staat al reeds op MM!

Ik heb nu een brutale vraag: kan heel misschien "Love On Delivery" met voorrang op de site worden toegevoegd?

Want nu staat er al een stem bij het tweede deel "Fra Thy Til Thailand", die dus eigenlijk hoort te staan bij het eerste deel, dat gisteravond op TV kwam!

Als het niet kan, snap ik het ook hoor!

No hard feelings.

_manga_

• 171 berichten
  • 43 stemmen

kan iemand de anime films van conan en shaman king op internet zetten ?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

kan iemand dit plaatje voor me resizen?

(afbeelding)

wimnoot

• 3963 berichten
  • 3942 stemmen

Als je gratis irfanview download kun je het heel makkelijk zelf doen. Als je dan later de irfanview updates erbij doet kun je ze ook op 24kb zetten, dat heeft de crew het liefst.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Ja, had het gevonden. Bedankt.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Wie kan dit verhaal verbeteren.

Afgekeurd vanwege komma, punten en hoofdletters geloof ik.

Wanneer een 12 jarige jongen met een behoorlijke eigendunk getuige is van een moord op een maffia man

Komt hij terecht in getuigen bescherming programma.

De agent die hem moet beschermen is een agent met weinig geluk.

Knisper

• 13052 berichten
  • 1285 stemmen

Je kan eigenlijk alleen een verhaal verbeteren, als mensen ook de bron hebben. Anders blijft het slechts gissen wat de precieze bedoeling is en krijg je een verkeerde vertaling.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.