- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen

Cover Betamax-US by the way
(afbeelding)
Staat nogal bol (vooral te zien aan de titel)!
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Nee hij staat er al op, heb je ook een link.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die vertaalmachines heb je niks aan. Daarom vind ik het zonde van mijn tijd als ik er even voor ga zitten en daarna blijkt dat iemand er ook al mee bezig is. Dus lijkt me toch wel mogelijk dat iemand even berichtje neerzet van "ik ga het nu vertalen".
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
tav

Die vertaalmachines heb je niks aan. Daarom vind ik het zonde van mijn tijd als ik er even voor ga zitten en daarna blijkt dat iemand er ook al mee bezig is. Dus lijkt me toch wel mogelijk dat iemand even berichtje neerzet van "ik ga het nu vertalen".
'606' moet OF in deze thread OF via berichten vertalling opvragen. En niet beiden, wat gister en vandaag weer gebeurd is.
Door de lange wachttijden van approvals (ca. 6 dagen) zitten toch al weer meerdere MM'ers aan dezelfde film te werken. 
Edit: mmm en toen was de post van Dogie weer verdwenen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vertaal liever een goede Engelse tekst dan dat ik van een vertaald stuk met zo'n machine goed lopende Nederlandse zinnen moet maken.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Heb al een andere (betere) van Dogie Hogan gebruikt. Deze was i.d.d. afgekeurd. Vanwege flits.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Wie kan dit vertalen vind dit iets te moeilijke tekst.
Some scientists warn that the environmental degradations seen in the early 21st century will only worsen to the point that, by the year 2100, modern civilization will collapse and humanity will be plunged into a subsistence-level feudalism similar to that of the Dark Ages. Hosted by journalist Bob Woodruff, this documentary special from ABC News imagines what that cataclysmic world would look like through graphic-novel-style animation and interviews with renowned scientists and experts such as White House science advisor John Holdren and {New York Times columnist Thomas Friedman. Sandra Bencic.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Sommige wetenschappers waarschuwen dat de achteruitgang van het milieu zoals die zich afspeelt in de vroege 21e eeuw alleen maar zal versterken. Zo erg dat anno 2100 onze moderne beschaving ineen zal storten en de mensheid terugvalt in een bestaanslevel gelijk aan de middeleeuwen. Gepresenteerd door de journalist Bob Woodruff, laat deze documentaire van ABC News middels grafische animaties en interviews met wetenschappers en experts zien hoe deze catastrofale wereld eruit zal zien. Onder andere de wetenschappelijke adviseur van het Witte Huis, John Holdren en New York Times columnist Thomas Friedman komen aan het woord.
brabusRUS
-
- 1633 berichten
- 2845 stemmen
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Twee posters:

Succes! Ik ga slapie slapie doen... 
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Iemand al begonnen ? met crimes of the past
Anders doe ik het
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Wie wil dit vertalen.
Melanie Fraser has a problem. Her mother, Dr. Janet Fraser, thinks that she can bond with her stepfather by accompanying mom and dad on a simple business excursion to see if a small tour guide company is a good investment for clients. The fact that the trip will take the threesome to the site of a volcano in New Zealand is nothing for Melanie to worry about.
Zinema (crew films)
-
- 10289 berichten
- 7387 stemmen
Melanie Fraser heeft een probleem. Haar moeder, Dr. Janet Fraser denkt dat Melanie een band kan krijgen met haar stiefvader door hen te vergezellen tijdens een zakelijke excursie. Deze reis heeft als doel te onderzoeken of een klein toerismebedrijf een goede investering is voor de klanten. Het feit dat het uitstapje naar Nieuw Zeeland de drie meeneemt naar het gebied van een vulkaan, is niet iets waar Melanie zich druk over maakt.
Karl van H.
-
- 2814 berichten
- 2287 stemmen
The Princess and the Frog 2,5*
Prima vermaak voor de kinderlijke zielen onder ons, maar helaas niets bijzonders.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Iemand die me helpt
After the death of his brother Georg, John Vanderheit expects to inherit his fortune. Unfortunately, just before he died Georg made a will in which he bequeathed his entire estate to his wife, Irmgard. Unwilling to yield to John, Irmgard takes flight and undertakes a hazardous journey into the mountains. Here, she meets a kindly hermit who offers her shelter. John is not far behind, however, and when Imrgard repulses him he causes an avalanche in an attempt to kill her. Trapped in the hermit’s shelter, Irmgard’s new friend removes his hood – and reveals that he is her husband Georg...
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2614 stemmen
Na de dood van zijn broer Georg verwacht John Vanderheit zijn fortuin te erven. Helaas heeft Georg vlak voor zijn dood een testament op laten maken waarin staat dat hij alles aan zijn vrouw Irmgard nalaat. Irmgard, die niet bereid is iets aan John te geven, slaat op de vlucht en onderneemt een gevaarlijke tocht door de bergen. Daar ontmoet ze een vriendelijke kluizenaar die haar onderdak aanbiedt. John bevindt zich echter vlak achter haar en wanneer Irmgard hem probeert af te wenden, veroorzaakt hij in een poging om haar te vermoorden een lawine. Opgesloten in het hutje van de kluizenaar ontdoet hij zich van zijn hoed en onthult zo dat hij haar echtgenoot Georg is.
Er staan wel wat taalfouten in de Engelse tekst. Zo is het niet 'kindly hermit', maar 'kind hermit'. Kindly gebruik je alleen als het slaat op een werkwoord (bijv: he acted kindly), hier slaat 'kind(ly)' echter op hermit (een zelfstandig naamwoord).
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Bedankt GinolaEHV
Misschien komt het omdat de film uit 1920 is dat er fouten inzitten.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Je bericht is leeg ?
Malick
-
- 9132 berichten
- 700 stemmen
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14579 stemmen
Die eerste lijkt me wel (heeft op twee filmfestivals gedraaid), maar bij die tweede moet genoeg info over wat het precies is. Zoals ik het nu zie kan dit van alles zijn: een echt docu, maar ook een talkshow-achtig iets. Dat laatste zou dan weer niet toevoegbaar zijn!
studio dewolf
-
- 673 berichten
- 5119 stemmen
Ik heb een film gezien die staat niet op die site. Misschien kun je hem toevoegen op die site. "Lightning Strikes (2009)"
Lightning Strikes (2009) (TV) - imdb.com
poster: http://i34.tinypic.com/e0rask.jpg
Beschrijving: Een kleine stad in Noord-Carolina wordt omringd door een elektroonweer en het zal iedereen niet laten weggaan. Omdat er iets in de bliksem zijn. Oud iets. Kwaad iets. Een schepsel dat eigenlijk binnen de bliksem zelf bestaat en het controleert. Één u kan slechts tijdens een opschorting van tijd en ruimte binnen - tussen zien wanneer de bliksem u raakt en wanneer u de grond raakt. Dit schepsel houdt nu een volledige stadsgijzelaar en slechts één mens heeft een kans om hen te bewaren.
Het is vertaald door vertaalmachine dus niet helemaal juist.
A small town in North Carolina is surrounded by an electrical storm and it won’t let anyone leave. Because there is something in the lightning. Something ancient. Something evil. A creature who actually exists within the lightning itself and controls it. One you can only see during a suspension of time and space in between when the lightning hits you and when you hit the ground. This creature now holds an entire town hostage and only one man has a chance of saving them.
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
Ik heb een film gezien die staat niet op die site. Misschien kun je hem toevoegen op die site. .
IK zal het wel doen
dave
-
- 1079 berichten
- 885 stemmen
ONZE held 
606
-
- 23885 berichten
- 12357 stemmen
ONZE held
Dankje wel dave.
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Die eerste lijkt me wel (heeft op twee filmfestivals gedraaid), maar bij die tweede moet genoeg info over wat het precies is. Zoals ik het nu zie kan dit van alles zijn: een echt docu, maar ook een talkshow-achtig iets. Dat laatste zou dan weer niet toevoegbaar zijn!
Die eerste toch óók niet?
Hij moet toch op minimaal drie festivals hebben gedraaid???
narva77 (crew films)
-
- 12775 berichten
- 6565 stemmen
Wie kan er een geschikt en mooi plaatje vinden van de docu Motherland: A Genetic Journey ?
Komt morgenavond op TV bij CANVAS!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.