• 17.202 nieuwsartikelen
  • 182.191 films
  • 12.561 series
  • 34.738 seizoenen
  • 655.676 acteurs
  • 200.387 gebruikers
  • 9.461.528 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Bedankt, hier kan ik zeker wat mee

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

606 schreef:

(quote)

Iemand die zo vriendelijk wil zijn

Even snel vertaald, misschien slim om wat te vernederlandsen:

Een weekend kamperen verandert in een verwoede strijd tegen het bovennatuurlijke wanneer een oude demon en een angstaanjagende vrouwelijke strijder hun eeuwige strijd in het heden brengen. Jason Parken probeert zijn ex-verloofde Jasmine terug te winnen door het organiseren van een kampeertrip met de verloren liefde in kwestie, zijn beste vriend Ricky en hun door hekserij-geobsedeerde vriend Renee.

@ Barns, Graag Gedaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Een portret van Ferenc Puskas, ook wel het kind van Kispest genoemd, werd de grootste ster in het voetbal-universum. Hij reisde de wereld rond met zijn voetbal-skills en bereikte bijna alles wat er te bereiken is op een voetbalveld. Zijn carrière als speler duurde maar liefst 20 jaar. Na zijn leidende rol op het veld werd hij coach en zorgde ervoor dat zijn spelers menig finale van een Europese Cup behaalden.

Puskas heeft zijn leven in dienst gesteld om mensen bij elkaar te brengen van verschillende komaf. Hij verkende nieuwe culturen en leerde nieuwe talen, maar hij bleef in zijn hart altijd een echte Hongaar.

Zoiets ongeveer.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Bedankt Huub.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Graag Gedaan. Die laatste zin is niet mooi, maar dat moet je maar even kijken, ik zou geen betere weten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zullen we afspreken dat we eerst een bericht neerzetten wie het gaat vertalen? Heb namelijk betere dingen te doen.

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Daar heb je inderdaad een punt moviemafketel, nu heb ik inmiddels Huub zijn vertaling gebruikt.

Volgende keer zou het handig zijn dat inderdaad de vertaler het meteen aangeeft.

Natuurlijk bedank ik je wel voor de moeite !

Nog een stukje, als iemand dat zou willen vertalen:

In Paris 1877, rats save a baby from death and raise him in the underground of the Opera de Paris. This child becomes The Phantom of the Opera, a half-human half-animal breed, who falls in love with Christine Daaé, an opera singer just beginning her career. He fights for her love against the aristocratic Baron Raoul De Chagny, though Christine loves them both equally.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik wacht eerst even als je het goed vindt. Wie gaat het doen?

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Ik heb al een stuk vetaalt van het plot alleen snap laatste stuk niet.

Lee goes on a mission to kill Lowe, who turns to corrupt detective Craig Barnes to frame him. At the same time, Barnes, who's being investigated by internal affairs, has to deal with his unhappy, alcoholic wife Katie.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lee gaat op een missie om Lowe te vermoorden die zich op zijn beurt

wendt tot de corrupte detective Craig Barnes om hem erin te luizen.

Op hetzelfde moment moet Barnes, die onderzocht wordt door Interne Zaken, zien om te gaan met zijn ongelukkige, alcoholverslaafde vrouw Katie.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

moviemafketel schreef:

Lee gaat op een missie om Lowe te

Bedankt, kan je ook even mijn verhaal beter maken wat ik vertaald heb.

3 mensen een hitman, gangster en een corrupte agent komen met elkaar in aanraking.

Hitman Lee Choe besluit te stoppen om een normaal leven te gaan leiden.

Hij werkte voor ganster baas John low maar weigerde zijn laatste opdracht.

John low vermoord de vriendin van Lee en die zint daarna op wraak.die zich op zijn beurt

wendt tot de corrupte detective Craig Barnes om hem erin te luizen.

Op hetzelfde moment moet Barnes, die onderzocht wordt door Interne Zaken, zien om te gaan met zijn ongelukkige, alcoholverslaafde vrouw Katie.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Wie is die John Low? De Gangster?

En naar wie verwijst 'die' in zin 4?

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

huVILEub schreef:

Wie is die John Low? De Gangster?

ja dat klopt

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Misschien zoiets:

Wanneer een Lee Choe (een Hitman), John Low (een gangster) en Craig Barnes (een corrupte agent) met elkaar in aanraking komen, besluit de Lee Choe te stoppen om een normaal leven te gaan leiden. Maar wanneer John Low zijn vriendin vermoord zint hij op wraak en wendt zich tot Craig Barnes die moet zien om te gaan met zijn ongelukkige, alcohol verslaafde vrouw.

Al weet ik niet of die haakjes op het begin zo goed zijn.

En het 2e deel van de laatste zin, maar die heeft MovieMafketel zo te zien al vertaald.

@Barns, ik zou jou stukje ook proberen te vertalen.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Is prima Huub.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Voor Barns:

In 1877, redden in Parijs een paar ratten een baby uit de dood en wekken hem op in de kelders van de Opera de Paris. Dit kind wordt de 'Phantom of the Opera', een half-mens half-dier. Later wordt hij verliefd op Christine Daae, een operazangeres die nog maar net begonnen is aan haar carrière. Hij vecht voor haar liefde tegenover de aristocratische Baron Raoul De Chagny, maar Christine houdt van beiden evenveel.

Misschien iets anders voor het woord 'kelders'.

606 schreef:

Is prima Huub.

Oké dan. Graag gedaan.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

@Barns nieuwe Phantom of the opara film ?

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

@Huub - bedankt

@606 - nee, een of andere vage versie daarvan waarschijnlijk, en al meer dan 10 jaartjes oud Kwam het toevallig tegen en wilde toch even kijken of ik deze kon toevoegen.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

Graag Gedaan!

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

barns schreef:

@606 - nee, een of andere vage versie daarvan waarschijnlijk, en al meer dan 10 jaartjes oud Kwam het toevallig tegen en wilde toch even kijken of ik deze kon toevoegen.

Oke ben benieuwd.

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Oke, hier heb ik toch wel erge schaamte voor.

Door mijn insecuurheid heb ik iets over het hoofd gezien. Ik heb iets fout gedaan met de titel waardoor ik dacht deze nog niet aan te treffen op moviemeter, maar nu krijg ik tot mijn grote verbazing te zien dat de film er al op staat.

Hierbij dan ook meteen mijn excuses richting Huub (voor de moeite van het vertalen) en richting 606 die ik nu in nieuwschierigheid heb gebracht.

Sorry!

@606 Hier is de link naar de film, mocht je geinteresseerd zijn

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Het zou fijn zijn als iemand dit in korte versie kan vertalen, en hiervan weet ik heel heel heel heel erg zeker dat hij er nog niet op staat, heb drie-dubbel check gedaan

Tamás is a young, Budapest-based director of video clips and commercials who dreams of directing his first feature film with the title 'The Guilty City'. He has already written the script but does not have the means of financing his project. Thus when he surprisingly gets an email from American film producer Alex Brubeck who writes that he had liked the script and would like to meet him personally, Tamás sees all his dreams come true. With the help of his two brothers Ákos, a successful manager and sex maniac, and András, a poet and complete loser, he tries to make a good impression on the American and persuade him to finance the film project. But there are some surprises on the way

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

barns schreef:

@606 Hier is de link naar de film, mocht je geinteresseerd zijn

Oh die ja dat is niet mijn smaak, maar vervelend voor je dat je het niet kan toevoegen.

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Tja, gewoon heel erg stom van me, had ietwat alerter moeten zijn. Ik doe misschien te erg mijn best om mijn eerste toevoeging erop te krijgen

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

barns schreef:

Tja, gewoon heel erg stom van me, had ietwat alerter moeten zijn. Ik doe misschien te erg mijn best om mijn eerste toevoeging erop te krijgen

Op een gegeven moment gaat het vanzelf.

kijk ik naar mezelf dan heb ik er al 91 gedaan en 10 in de wacht.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

@Barns, je kan deze wel toevoegen:

Bad Blood... the Hunger (2009) - imdb.com

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Bedankt Jarno, dat ga ik dan ook meteen maar doen !

barns

• 478 berichten
  • 775 stemmen

Oja, zou iemand dan even zo vriendelijk willen zijn om mij meteen uit de brand te helpen met het plot

For several College Students embarked on a summer of sun and fun find that their adventure turns eerily Macabre when dark and ancient forces propel them into a sinister Enclave peopled by Human, Night-Stalking, Ravenous, Flesh-Eaters whose wit and seemingly benign exteriors hide dreadful and deadly secrets that border on the Supernatural

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Zinema schreef:

(quote)

Ja zeg, je hebt mijn nummer toch wel?

(afbeelding)

Cover Betamax-US by the way

(afbeelding)

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

@606

Misschien wat laat

(afbeelding)

moviemafketel schreef:

Zullen we afspreken dat we eerst een bericht neerzetten wie het gaat vertalen? Heb namelijk betere dingen te doen.

Google Vertalen - translate.google.com

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.