- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Wie kan er een Nederlandse plot vinden van.
Stargate SG1 Children Of The Gods 2009 final cut
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14504 stemmen
Wie kan er een Nederlandse plot vinden van.
Stargate SG1 Children Of The Gods 2009 final cut
"The thrilling pilot episode of television's longest-running sci-fi series."
Is het echt de pilot, want anders mag hij niet worden toegevoegd!
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
"The thrilling pilot episode of television's longest-running sci-fi series."
Is het echt de pilot, want anders mag hij niet worden toegevoegd!
Wat bedoel je, het is een film van 92 minuten op dvd
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Staat al op de site:
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Deze film is van dit jaar 2009
link Stargate SG-1: Children of the Gods - Final Cut (2009) (V) - imdb.com
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Zelfde regisseur, zelfde cast (waarvan Don S Davis trouwens al dood is) Het is gewoon dezelfde film met een paar verschilletjes. Het is te vergelijken met Blade Runner The Final Cut. Bij de movie connections staat het trouwens ook: Edited from "Stargate SG-1: Children of the Gods (#1.1)" (1997)
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Lijkt me inderdaad een misser van imdb om dit een tweede imdb-pagina te geven.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14504 stemmen
Kan dus inderdaad niet worden toegevoegd!
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Kan dus inderdaad niet worden toegevoegd!
Oke erg jammer.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Wie kan er een goed in Ned plot vinden van
Death Keep Coming 2009
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12181 stemmen
Is nog in pre-productie, die kun je dus nog niet toevoegen.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Iemand zin om The Wife Swappers (1970) - imdb.com toe te voegen?

606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Iemand zin om The Wife Swappers (1970) - imdb.com toe te voegen?
Ik zal even kijken
Heb je ook een NED plot
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Nope, ik kwam de poster tegen in mijn afbeeldingen waar ik blijkbaar de intentie heb gehad om hem zelf toe te voegen maar dat is er niet van gekomen dus ik dacht van 'laat ik eens iemand anders een pleziertje doen'. Ik zal anders eens even kijken.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Nope, ik kwam de poster tegen in mijn afbeeldingen waar ik blijkbaar de intentie heb gehad om hem zelf toe te voegen maar dat is er niet van gekomen dus ik dacht van 'laat ik eens iemand anders een pleziertje doen'. Ik zal anders eens even kijken.
Kan het zo toevoegen alleen het plot nog
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Engels plot:
Four couples from middle-class suburbia swap partners to spice up their sex lives. One wife decides to earn extra money through prostitution. A marriage dissolves when the wife withdraws from the sex club, and another couple plays some rough and dangerous erotic games. A fourth couple is blackmailed when their participation in the games is discovered. In a misguided attempt to lend credibility to this tawdry exploitation feature, a pompous psychiatrist is seen pontificating and commenting on the situations of the swingers.
Nederlands plot:
Vier koppels van middelbare leeftijd besluiten hun sex leven wat op te frissen door aan partnerruil te doen. Eén van de vrouwen kiest voor prostitutie om tevens wat geld te verdienen. Maar eens ze goed en wel in de club zijn geïntroduceerd beginnen er zich allerlei problemen voor te doen. Eén koppel besluit om zich uit de club terug te trekken, een ander koppel doet aan bijzonder gevaarlijke seks en nog een ander koppel wordt afgeperst...
Het is wel even uit de vrije hand vertaald dus lees het voor de zekerheid nog eens na.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Plot gecheckt en film is toegevoegd.
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
Wie kan er een goed in Ned plot vinden van
Death Keep Coming 2009
Is nog in pre-productie, die kun je dus nog niet toevoegen.
En hoe kan het dan dat op de officiëele site van die film al een recensie staat vermeld?
Zowiezo is informatie op IMDB niet altijd correct, zoals ik wel vaker van anderen hoor!
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14504 stemmen
Misschien dat iemand wat testbeelden heeft gezien, maar zoals de site ook laat zien heeft de film ook nog geen rating. En die kunnen films pas krijgen als ze daadwerkelijk uit worden gebracht.
In dit soort gevallen houden we altijd IMDB aan, zodra die veranderen dan kan hij alsnog worden toegevoegd!
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
Ja oké, dat snap ik. Maar pre-productie?
Volgens mij zijn ze al klaar met de opnames. Moet het dan niet zijn post-productie? Dat lijkt mij nl. aannemelijker.
David Bowie
-
- 14 berichten
- 0 stemmen
Ik zou graag de film Orient Express uit 1934 op Moviemeter hebben. Er staan al andere films op de site met dezelfde titel, maar deze dus nog niet. Als iemand hem zou willen toevoegen, graag.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14504 stemmen
Ja oké, dat snap ik. Maar pre-productie?
Volgens mij zijn ze al klaar met de opnames. Moet het dan niet zijn post-productie? Dat lijkt mij nl. aannemelijker.
Hoeft helemaal niet. Ze kunnen wat scenes hebben geschoten om geld van geldschieters te kunnen krijgen, en dan is zo'n quote altijd handig! In dit soort gevallen is het gewoon speculeren en dan is IMDB toch degene die we aanhouden!
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Dat is waar, eerst nog maar een boterham met een bak koffie.
Champagne champagne 
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Ik zou graag de film Orient Express uit 1934 op Moviemeter hebben. Er staan al andere films op de site met dezelfde titel, maar deze dus nog niet. Als iemand hem zou willen toevoegen, graag.
Wie kan er een plaatje van vinden
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Het is lastig een poster of een goed plot te vinden
riesma
-
- 3706 berichten
- 3090 stemmen
Champagne champagne
Correctomundo, de toevoeging van Whirlpool (1959) is geaccepteerd. *Plop*!
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
Hoeft helemaal niet. Ze kunnen wat scenes hebben geschoten om geld van geldschieters te kunnen krijgen, en dan is zo'n quote altijd handig! In dit soort gevallen is het gewoon speculeren en dan is IMDB toch degene die we aanhouden!
Oké, ik snap het! 
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
Wie kan de documentaire "Food Design" toevoegen op MM?
Deze komt vanmiddag (wederom) op TV i.h.k. van AVRO'S "Close Up" om 14.10 uur op NED2!
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Het is lastig een poster of een goed plot te vinden
iemand al wat gevonden van orient express 1934
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.