- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
Kan iemand misschien de documentaire "In Ferno" toevoegen op MM? Die komt vanavond om 22.55 uur op Ned-2 (nu dus) in het kader van "Het Uur van de Wolf"!
Documentaire van Jacques Laureys over de Nederlandse cameraman John Fernhout (John Ferno), die o.a. met Joris Ivens samenwerkte!
Zou héél tof zijn als iemand daar tijd en energie in zou willen steken! 
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
zin om toe te voegen?
Confessions of a Superhero (2007) - imdb.com
Confessions of a Super Hero
poster is op amazon
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
Kan iemand misschien de documentaire "In Ferno" toevoegen op MM? Die komt vanavond om 22.55 uur op Ned-2 (nu dus) in het kader van "Het Uur van de Wolf"!
Documentaire van Jacques Laureys over de Nederlandse cameraman John Fernhout (John Ferno), die o.a. met Joris Ivens samenwerkte!
Zelf maar toegevoegd, laat maar doen!
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Is het mogelijk een Thaise film toe te voegen die nog niet op IMDB staat, nl. Raging Phoenix (Jija Deu Suay Doo). Ik vond hem heel goed qua martial arts skills
Hier is de link voor meer informatie.
Thai Movie Blogs: Raging Phoenix (Jija Deu Suay Doo) - enjoythaimovies.com
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
zin om toe te voegen?
Confessions of a Superhero (2007) - imdb.com
Confessions of a Super Hero
poster is op amazon
Zojuist toegevoegd!
narva77 (crew films)
-
- 12745 berichten
- 6549 stemmen
Is het mogelijk een Thaise film toe te voegen die nog niet op IMDB staat, nl. Raging Phoenix (Jija Deu Suay Doo). Ik vond hem heel goed qua martial arts skills
Hier is de link voor meer informatie.
Thai Movie Blogs: Raging Phoenix (Jija Deu Suay Doo) - enjoythaimovies.com
stinissen (crew films & series)
-
- 23670 berichten
- 77280 stemmen
Had ik al gedaan staat in de wacht
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Zou iemand deze film ook nog willen toevoegen. Is samen met Bachelor of hearts en nog een aantal van die oude Engelse films een paar jaar geleden door de Duitse firma AmCo op dvd gezet. Die andere die ik toen heb gekocht stonden al op moviemeter, maar deze twee nog niet. Bij voorbaat dank, voor de moeite.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3090 stemmen
Ik doet dat even.
Update: Ik heb dat gedoet, nu even wachten op de crew!
riesma
-
- 3706 berichten
- 3090 stemmen
Ik heb hem trouwens toegevoegd met deze poster:

...en kwam naderhand deze tegen:

Misschien na acceptatie een wijziging doorgeven?
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Nee de eerste vind ik beter, maar als die wordt afgewezen kan je onderste nog gebruiken.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4924 stemmen
De eerste poster is een quad (horizontale poster) en we accepteren alleen maar posters is het 'standaard' posterformaat. Ik pas de poster van je toevoeging zelf wel even aan.
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Dat wordt dan je tweede toevoeging als hij geaccepteerd wordt en anders 
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4924 stemmen
De specificaties waren toch minimaal 200*150px? Daar voldoet de bovenste in elk geval aan.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3090 stemmen
Ok, ben ik weer wat wijzer! En ik had nog zo mijn best gedaan om de vouwen uit de eerste poster te shoppen
.
Tweede toevoeging al ja, tijd voor champagne!
Dk2008
-
- 11172 berichten
- 788 stemmen
Jij bent ook zelfverzekerd zeg, goede eigenschap overigens, maar wacht nog even met de champagne.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3090 stemmen
Dat is waar, eerst nog maar een boterham met een bak koffie.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Niemand ben ik bang. Zoek altijd posters die minstens 200 pixels breed zijn, want als je een kleiner plaatje gaat uitvergroten, gaat dat ten koste van de kwaliteit.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Niemand ben ik bang. Zoek altijd posters die minstens 200 pixels breed zijn, want als je een kleiner plaatje gaat uitvergroten, gaat dat ten koste van de kwaliteit.
Ken jij beter vinden dan ik heb al lang gezocht maar jij kent waarschijnlijk meer site's
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14504 stemmen
Ken jij beter vinden dan ik heb al lang gezocht maar jij kent waarschijnlijk meer site's
Er is een erg verkleurde videohoes te vinden op Amazon, maar die is te erg. Ik heb daarnaast deze still gevonden, die wel gebruikt kan worden!

606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
. Ik heb daarnaast deze still gevonden, die wel gebruikt kan worden!
dankje hij is toegevoegd
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5834 stemmen
Kan iemand een goede poster vinden van It's a Big Country? Ik ben al drie verschillende posters tegengekomen, maar allemaal van slechte kwaliteit. En bij de sites waar ze wel van goede kwaliteit zijn, moet je inloggen om ze in het groot te zien.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Als er geen poster te vinden is, kan je terugvallen op deze (erg lelijke) dvd-cover: Amazon.com: It's a Big Country
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Kan iemand een goede poster vinden van It's a Big Country? Ik ben al drie verschillende posters tegengekomen, maar allemaal van slechte kwaliteit. En bij de sites waar ze wel van goede kwaliteit zijn, moet je inloggen om ze in het groot te zien.
Je bent me voor; uit mijn toevoegwachtljst:

matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5834 stemmen
Jij mag 'm ook wel toevoegen hoor
. Het gaat mij er enkel om dat hij op de site staat.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Jij mag 'm ook wel toevoegen hoor
. Het gaat mij er enkel om dat hij op de site staat.
Mijn toevoegwachtlijst bestaat nu uit meer dan 40 films; dus je moet dan wel geduld hebben.
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12175 stemmen
Dat valt nog mee Dogie, de mijne uit meer dan 80 titels! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.