• 16.427 nieuwsartikelen
  • 180.213 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.718 gebruikers
  • 9.421.680 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Wordt morgennacht toch echt uitgezonden om 3.05 uur op BBC2.

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Oh oké, bedankt!

Kan iemand dan misschien dat plaatje van Meneer Bungel wat scherper of iig mooier maken? Of gaat dat niet?

Of kunnen we héél misschien voor één keertje een uitzondering maken?

Ik weet het, is eigenlijk een retorische vraag maarja.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4924 stemmen

Dat plaatje van Meneer Bungel is niet goed. Het bronplaatje hier is al te klein en ook nog eens van slechte kwaliteit. Als je het plaatje op 200 pix. breedte zet wordt het nog minder met de kwaliteit. Helaas.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Hoe laat komt ie dan? Want ik kan hem niet vinden in de TV-gids. Weet je zeker dat ie vrijdagnacht komt?

Zie: BBC - BBC Two Programmes - Ghosts of Berkeley Square - bbc.co.uk

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Maar daar hebben ze het over a.s. zaterdag, tot twee keer toe!

Next on:

Saturday, 02:05 on BBC Two (England, Northern Ireland, Wales only)

Maar er zijn toch ook fotoshop-programma's waar je lelijke of pixelachtige plaatjes kunt verfraaien of helderder kunt maken, of niet?

Ikzelf kan het niet. Ik gebruik alleen Irfanview en ben daar verder geen ster in.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14504 stemmen

narva77 schreef:

Maar daar hebben ze het over a.s. zaterdag, tot twee keer toe!

Next on:

Saturday, 02:05 on BBC Two (England, Northern Ireland, Wales only)

Maar er zijn toch ook fotoshop-programma's waar je lelijke of pixelachtige plaatjes kunt verfraaien of helderder kunt maken, of niet?

Ikzelf kan het niet. Ik gebruik alleen Irfanview en ben daar verder geen ster in.

3:05 is ook Zaterdagochtend (Vrijdagnacht), dus dat klopt gewoon!

En een slecht plaatje, dat echt te klein is, kan je echt niet mooi maken met photoshop. Je hebt daar een groter bronplaatje voor nodig!

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Owja, da's waar, officiëel is dat zaterdag!

Over dat plaatje; ik heb eind van de middag óók al gekeken via google, maar er is verder inderdaad helemaal niks te vinden!

Ach ja, dan houdt het op.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nee hoor.

Heb (denk ik) een still gevonden. Heb net de film ter beoordeling naar de crew doorgestuurd. Als ze nu snel even kijken dan staat hij er misschien voor zaterdag op.

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Ik hoop niet hetzelfde plaatje als dat van Meneer Bungel, want die wordt dus afgekeurd!

Bovendien komt de film morgen (vrijdagnacht) al op TV, dus zelfs als je toevoeging incl. plaatje correct is, zal hij er zeker niet voor die tijd op staan helaas.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Nee, 't is een ander plaatje dan dat van Meneer Bungel.

Tja, allicht zal zaterdag - op voorwaarde dat hij goedgekeurd wordt natuurlijk - te vroeg komen.

Tenzij stephan73 een extraatje doet

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond ook wel een still, zoekend op acteur Robert Morley/The ghosts... , maar die zag er erg slecht uit. Zal mij benieuwen Jawaddedadde ofdiefilmeropkomt...

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Ik vond ook wel een still, zoekend op acteur Robert Morley/The ghosts... , maar die zag er erg slecht uit. Zal mij benieuwen Jawaddedadde ofdiefilmeropkomt...

Ah...bedoel je deze?

(afbeelding)

Verkleind viel die nog wel mee vond ik...

Edit: 't is per slot van rekening een film uit 1947. Een beetje flexibiliteit mag wel

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Verkleind viel die nog wel mee vond ik...

Lijkt mij wel een geschikt plaatje!

Jawaddedadde schreef:

Tja, allicht zal zaterdag - op voorwaarde dat hij goedgekeurd wordt natuurlijk - te vroeg komen.

Ahum, vrijdagnacht dus!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ja, die bedoelde ik. Proberen kan altijd.

David Bowie

• 14 berichten
  • 0 stemmen

In tegenstelling tot op Boekmeter voeg ik hier eigenlijk nooit iets toe. Ik zou graag de Finse film Elokuu/The Harvest Month er op hebben. Dus wie zin heeft om deze toe te voegen, graag!

(afbeelding)

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Heb hem doorgestuurd naar de crew.

David Bowie

• 14 berichten
  • 0 stemmen

Dank u wel! Nu maar met klamme handjes afwachten.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

David Bowie schreef:

In tegenstelling tot op Boekmeter voeg ik hier eigenlijk nooit iets toe. Ik zou graag de Finse film Elokuu/The Harvest Month er op hebben. Dus wie zin heeft om deze toe te voegen, graag!

(afbeelding)

Hij staat er al op! Gaat snel tegenwoordig

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Zou iemand deze misschien willen toevoegen. Het is een oude film dus misschien veel werk. Kijk maar even, maar bij voorbaat dank.

Bachelor of Hearts (1958) - imdb.com

606

• 23882 berichten
  • 12305 stemmen

Dk2008 schreef:

Zou iemand deze misschien willen toevoegen. Het is een oude film dus misschien veel werk. Kijk maar even, maar bij voorbaat dank.

Bachelor of Hearts (1958) - imdb.com

Moet alleen nog een poster vinden

Barfly

• 1885 berichten
  • 1749 stemmen

(afbeelding)

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Zojuist ingestuurd!

Ik had al een ander plaatje!

Ik ben al drie kwartier bezig met de film, dus ik wist niet dat jullie er ook al mee bezig waren!

Sorry voor het eventuele ongemak en jullie inspanningen/voorbereidingen, maar ik wist het écht niet!

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Ik heb trouwens nog een vraag:

Ik heb een paar dagen terug de films Ded Na Si Lolo en Zona Sur toegevoegd op MM. Deze staan er inmiddels op.

Maar ik heb een dag dáárvoor ook de film Dawson Isla 10 toegevoegd, en die staat nog niet op de site!

Weet iemand hoe dat kan??

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

Hartstikke bedankt 606 / Barfly en narva77 voor jullie inzet en ben benieuwd of hij over een aantal dagen bij de updates verschijnt.

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Ik was er al mee bezig vóórdat ik zag dat anderen er ook mee bezig waren. Dit om misverstanden te voorkomen!

Dk2008

• 11172 berichten
  • 788 stemmen

narva77 schreef:

Ik was er al mee bezig vóórdat ik zag dat anderen er ook mee bezig waren. Dit om misverstanden te voorkomen!

Misschien is het dan handig om in het vervolg dat als iemand een oproep plaatst en degene wil hem wel toevoegen, dat er eerst een bericht wordt geplaatst dat hij/zij dat wel wil doen, dit om eventuele conflicten te vermijden en de ander kan dan zijn tijd voor een andere film gebruiken.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Hij staat er al op! Gaat snel tegenwoordig

Omdat er ook meer crew is zoals ik al op had gehamerd, het heeft dus ook z'n effect.

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

Dk2008 schreef:

Misschien is het dan handig om in het vervolg dat als iemand een oproep plaatst en degene wil hem wel toevoegen, dat er eerst een bericht wordt geplaatst dat hij/zij dat wel wil doen, dit om eventuele conflicten te vermijden en de ander kan dan zijn tijd voor een andere film gebruiken.

Dit is idd heel handig!

Echter, ik ben gelijk aan de slag gegaan, en ik heb pas 45 minuten later weer in het forum gekeken. Toen zag ik pas dat anderen er ook al mee bezig waren.

Dus natuurlijk is het handig, maarja, dan had ik wél het forum eerder moeten lezen!

Zinema (crew films)

• 10281 berichten
  • 7343 stemmen

Net toegevoegd: Two to Tango (1988). Staat dus in de wachtlijst, waarvan akte.

Potverkoffie, als het goed gaat mijn 2e toevoeging.

narva77 (crew films)

• 12745 berichten
  • 6549 stemmen

narva77 in het Topic "Ik Zoek een Filmtitel!" schreef:

Lijkt mij idd waarschijnlijker dat het "To Live Again" is. Alhoewel die veel minder bekend is dan "Nell".

Staat nog niet op de site. Maar wel op IMDB;

To Live Again (1998)

Zojuist de film "To Live Again" (1998) toegevoegd! Dit om misverstanden te voorkomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.