• 16.399 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.804 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Knisper schreef:

Dit lijkt me een foto van de set. Die kunnen helaas niet gebruikt worden. Alleen als het een beeld uit de film is, kan het gebruikt worden.

OK, en kan deze wel toegevoegd worden: Unstoppable (2010), maar kan een UK film onder de zelfde titel (lekker verwarrend).

Plot is nogal mager, maar wel filmposter.

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Waarom niet? Poster ziet er op het eerste gezicht goed uit.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

narva77 schreef:

Waarom niet? Poster ziet er op het eerste gezicht goed uit.

't Plot is maar 1 regel....

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Beetje lastig geval, omdat het een independent productie is, waarvan op dit moment nog weinig te zeggen is over de distributie (gaat de film op filmfestivals draaien of niet), want hij moet nog uitkomen.

Zou dan eventueel wel het voordeel van de twijfel kunnen krijgen, maar dan heb je wel een uitgebreider plot dan op imdb nodig. Poster is prima.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Vreemd genoeg staan er nog films op de site waarvan het plot maar 1 regel is.

Waren de regels voor het toevoegen in het verleden dan anders dan tegenwoordig?

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Ja klopt!

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Heeeel vroeger. Er staan nog genoeg films uit de beginperiode op de site met een te kort plot, still met zwarte banden boven en beneden, posters uit een ander land, etcetera etcetera. Correcties zijn altijd welkom bij de crew (I presume).

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Dogie Hogan schreef:

OK, en kan deze wel toegevoegd worden: Unstoppable (2010), maar kan een UK film onder de zelfde titel (lekker verwarrend).

Plot is nogal mager, maar wel filmposter.

Is inmiddels al ingestuurd. Sorry, kon het niet laten

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

Knisper schreef:

Beetje lastig geval, omdat het een independent productie is, waarvan op dit moment nog weinig te zeggen is over de distributie (gaat de film op filmfestivals draaien of niet), want hij moet nog uitkomen.

Hij gaat zeker draaien, kijk maar op:

razorfilms.co.uk

en

www.screendaily.com

stephan73

• 6269 berichten
  • 14501 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Ik denk dat Dogie hier om vroeg omdat van plan was om hem zelf toe te voegen. Niet echt netjes!

Trouwens het festival waar je naar linkt is een vaag festival waar independent (amateur?) films draaien! Is niet echt duidelijk was Unstoppable eigenlijk is!

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5832 stemmen

Waarom worden toevoegingen geweigerd omdat de posters/covers Nederlands zijn (wel gewoon oorspronkelijke titel), terwijl er tientallen, misschien wel honderden films op deze site buitenlandse posters/covers hebben? Is het zo dat het bij de ene wel en de andere niet mag? Of is het gewoon slordigheid?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Omdat, ik val in herhaling:

Mug schreef:

Heeeel vroeger. Er staan nog genoeg films uit de beginperiode op de site met een te kort plot, still met zwarte banden boven en beneden, posters uit een ander land, etcetera etcetera. Correcties zijn altijd welkom bij de crew (I presume).

De toevoegcriteria zijn in de loop der jaren strenger geworden.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Wat Mug zegt, klopt inderdaad. Dit zijn de criteria die we hanteren: Poster - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Dus dat zijn posters uit het land van herkomst of een internationale poster met de Engelse titel (buiten algemene posters, zijn dat in principe Amerikaanse en Engelse hoezen).

In de praktijk glipt er echter af en toe nog wel eens een Nederlandse hoes doorheen, doordat er geen Nederlandse tekst op staat, waardoor hij niet als dusdanig herkend wordt. Maar dat gebeurt dan niet bewust.

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

stephan73 schreef:

Ik denk dat Dogie hier om vroeg omdat van plan was om hem zelf toe te voegen. Niet echt netjes!

Ja, dat weet ik ook wel. Echter, omdat het plot op IMDB maar uit één regel bestaat, zou je dus een te korte synopsis hebben op MM, en zou de toevoeging dus ook niet worden geaccepteerd.

En ja, dan moet je dus een beetje creatief zijn, en proberen om met dat kleine beetje informatie wat je hebt, toch iets te maken. Dus dat heb ik geprobeerd.

En bovendien, het is echt niet de eerste keer hier op MM dat iemand anders er net wat sneller bij is, of iemand anders er met zijn eventuele toevoeging "vandoor gaat", dus jouw reactie vind ik ietwat overdreven.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14501 stemmen

Het topic heet ZELF films toevoegen. Niet het ik vraag of het erop mag, zodat iemand anders achter mijn rug snel die titel toevoegd topic. Gewoon niet netjes, wie weet heeft Dogie ondertussen allang een beter plot gevonden? Dan kan hij hem niet meer toevoegen omdat jij het al hebt gedaan. Zo motiveer je iemand niet echt om op dit topic eerst te vrragen of het er wel op mag!

Maar ja, als het overdreven is om te zeggen dat iemand een film wegpakt van een ander, dan is dat maar zo!

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

narva77 schreef:

(quote)

Hmmm... jammer van de voorbereidingen; niet erg sportief, eerder triest eigenlijk....

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11944 berichten
  • 5359 stemmen

En zojuist een zeer interessante docu over New Orleans toegevoegd.

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

stephan73 schreef:

Het topic heet ZELF films toevoegen. Niet het ik vraag of het erop mag, zodat iemand anders achter mijn rug snel die titel toevoegd topic. Gewoon niet netjes, wie weet heeft Dogie ondertussen allang een beter plot gevonden? Dan kan hij hem niet meer toevoegen omdat jij het al hebt gedaan. Zo motiveer je iemand niet echt om op dit topic eerst te vrragen of het er wel op mag!

Maar ja, als het overdreven is om te zeggen dat iemand een film wegpakt van een ander, dan is dat maar zo!

Dogie_Hogan schreef:

Hmmm... jammer van de voorbereidingen; niet erg sportief, eerder triest eigenlijk....

Oké, jullie hebben gelijk! Het was inderdaad niet netjes van mij, en ik bied bij deze mijn excuses aan!

En ja, misschien had Dogie idd allang een beter plot gevonden, alhoewel ik ook geen uitgebreider plot kon vinden.

Maar ik blijf erbij dat het niet de eerste keer is, dat zoiets gebeurt. Ik heb het al eerder gezien hier.

Anyway, ik zal het in het vervolg niet meer doen!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Mag deze op MM?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14501 stemmen

Het is volgens dat stukje een multi-media project. Als je meer info hebt over deze "film / docu / wat het ook mag zijn", dan kunnen we het beter bekijken, maar vooralsnog weet ik nog niet wat het nou is!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

stephan73 schreef:

vooralsnog weet ik nog niet wat het nou is!

Ik ook niet en meer info kan ik zo gauw ook niet vinden, dus wie zin heeft...?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14501 stemmen

Aanstaande Vrijdag zendt de BBC een film uit die nog niet op MM staat!

The Ghosts of Berkeley Square (1947) - imdb.com

Ikzelf heb moeite om hier wat van te vinden, dus als iemand anders wel wat weet te vinden... dan mag hij worden toegevoegd!

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

stephan73 schreef:

Ikzelf heb moeite om hier wat van te vinden, dus als iemand anders wel wat weet te vinden... dan mag hij worden toegevoegd!

Hmmm... heb deze film hier ook al bijna 2 jaar inkompleet liggen: geen afbeelding te vinden...

Ook hier staat ie niet tussen, had misschien een still gestaan.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Deze is alles wat ik kon vinden, maar die zal niet geschikt zijn?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14501 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Deze is alles wat ik kon vinden, maar die zal niet geschikt zijn?

Nee helaas, die is maar 144 pixels breed! En kwaliteit is ook niet erg goed!

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Apple - Movie Trailers - Love

Deze nieuwe film staat volgens mij niet op deze site.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

nachtbraker schreef:

Apple - Movie Trailers - Love

Deze nieuwe film staat volgens mij niet op deze site.

Dat kan kloppen. Ik zou zeggen: volg de titel van dit topic, en het is opgelost.

nachtbraker

• 276 berichten
  • 0 stemmen

Die eer laat ik aan anderen die het leuk vinden een film toe te voegen

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Heb hem net doorgestuurd naar de crew. Even geduld dus nog.

narva77 (crew films)

• 12743 berichten
  • 6549 stemmen

stephan73 schreef:

Hoe laat komt ie dan? Want ik kan hem niet vinden in de TV-gids. Weet je zeker dat ie vrijdagnacht komt?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.