- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
ik kan maar geen goede afbeelding vinden
, iemand suggesties ?
is het eigenlijk verplicht om een afbeelding toe te voegen of kan ik dit op 1 of andere manier omzeilen?
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5183 stemmen
Dat is verplicht.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Dat is verplicht.
maar ik vind echt niets, heb echt al een tijdje liggen zoeken...
Barfly
-
- 1885 berichten
- 1749 stemmen
Volgens mij staat er op de link die volgt een still die je kunt gebruiken i.p.v. een poster voor A friend of the family.
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12169 stemmen
En hier heb je hem in het goede formaat:

Stuur tijdens het toevoegen wel de link naar de pagina waarop de still staat mee.
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2612 stemmen
Even een vraagje. ''V - the original miniseries''... die is schijnbaar niet toevoegbaar... aan welke criteria (of welk criterium) voldoet deze miniserie niet?
Het gaat dan over deze miniserie: V (1983) (TV) - imdb.com
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14501 stemmen
Even een vraagje. ''V - the original miniseries''... die is schijnbaar niet toevoegbaar... aan welke criteria (of welk criterium) voldoet deze miniserie niet?
Het gaat dan over deze miniserie: V (1983) (TV) - imdb.com
Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
"Mini-series met een vervolg mogen toegevoegd worden, mits er drie jaar tussen de afzonderlijke series zit."
In het geval van V is het vervolg "V: The Final Battle" één jaar later gemaakt. Zit dus geen drie jaar tussen!
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2612 stemmen
Wat een vreemd criterium... waarom wordt dat als voorwaarde gehanteerd?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14501 stemmen
Deze regel is in het leven geroepen voor mini-series als Prime Suspect en La Piovra. Daar werd elk jaar een deel van uitgebracht, en omdat MM toch voornamelijk een film-site is en geen serie-site, is er voor die regel gekozen!
Ik weet even niet zo snel waar het topic is dat over V gaat, maar dat is de enige plek om een cijfer te kunnen geven en over de serie te praten.
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2612 stemmen
Wat trouwens wel vreemd is, is dat deel 2 (V - the final battle) wel hier als film op MM staat... terwijl dat dus slechts een tweede deel van een tweedelige serie is.
Malick
-
- 9149 berichten
- 690 stemmen
Tryptyk rzymski (2007) - imdb.com
Lengte 65 minuten
Grandhotel (2006) - imdb.com
Fallow Land (Úgor)
Regisseur: Dominik Matwiejczyk (http://www.imdb.com/name/nm2289741/)
Bijzonderheden: Polen, 2005, 61 minuten.
Linkje --> Filmfestival Parkstad Limburg - filmfestivalparkstadlimburg.nl &BID=3&archief=TRUE
Zijn deze films al toegevoegd..?
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Wie kan er voor mij een goed plot vinden
van de film
Quantum Apocalypse 2009
alvast bedankt
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12169 stemmen
Heb je zelf al gezocht? Na een halve minuut kwam ik er al een tegen!
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Heb je zelf al gezocht? Na een halve minuut kwam ik er al een tegen!
Ja ik heb heel wat afgezocht.
anders had ik het niet gevraagd.
Maar zeker bedankt
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
aerts007
-
- 1324 berichten
- 54 stemmen
Bedankt, ik kreeg geen respons als ik the road in vulde,toch niet van 2009. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Geen dank. Soms krijg je niet genoeg zoekresultaten, als je dan de regisseur kent is de film zo gevonden. 
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
'k zou anders ook wel eens een film willen toevoegen.
Misschien een niet al te moeilijke om te beginnen?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Misschien kun je dan eens aan de rejections lijst beginnen? Soms moet je maar een klein iets aanpassen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77275 stemmen
Onderhond
-
- 87653 berichten
- 12957 stemmen
Wat doet MM eigenlijk met een film als Red Cliff, die origineel in 2 delen (samen ~260 minuten) is uitgebracht, maar in Europa als mix van 145 minuten wordt uitgebracht?
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten. Zou de mix hier ook bijgezet kunnen worden?
Ik heb die versie namelijk gezien, maar omdat er hier enkel de twee afzonderlijke delen staan, heb ik nog niet gestemd.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
Misschien kun je dan eens aan de rejections lijst beginnen? Soms moet je maar een klein iets aanpassen.
Oké, 'k zal is zien. 
doodah
-
- 1538 berichten
- 1242 stemmen
Hoe kan ik die lijst gewoon vinden?
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Wat doet MM eigenlijk met een film als Red Cliff, die origineel in 2 delen (samen ~260 minuten) is uitgebracht, maar in Europa als mix van 145 minuten wordt uitgebracht?
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77275 stemmen
Hoe kan ik die lijst gewoon vinden?
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Commentaar bij "afgekeurde" toevoeging:
Commentaar bij afkeuren: Heb je informatie over de release van deze film? Heeft het in de bioscoop gedraaid, is op tv geweest of op filmfestivals? Het klinkt me nogal dubieus in de oren.
'dubieus' ?!? Oordeel zelf...
Titel: "The Obama Deception"
Omschrijving, ik citeer: "Deze documentaire vernietigd het mythe dat Barak Obama het beste voor heeft met het Amerikaans volk. Het Obama fenomeen is een HOAX dat zorgvuldig is gecreëerd door de kapiteins van de Nieuwe Wereld Orde."
Dat is geen omschrijving, dat is gewoon een knullig geschreven persoonlijke opvatting dat als een feit wordt gepresenteerd; door sommige ook gezien als een "recensie".
Er mag ook wat "strenger" gelet worden op wat iemand als plot omschrijving meestuurt. Natuurlijk mag er best een 'statement' worden gemaakt, maar alsjeblieft, niet op een opzichtige wijze zoals bovenstaande voorbeeld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.