- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1475 stemmen
kan iemand deze vertalen AUB
Korte versie
In a world of church closures, bankrupt dioceses and scandalized clergy, "Sinner" is the story of one Catholic priest's attempt to redeem his vocation and regain his integrity through an inconvenient muse. When his fundamentalist subordinate attacks Lil (Georgina Cates), a grifter who preys on celibates, Father Anthony Romano (Nick Chinlund) intervenes with the police and reluctantly provides her asylum in his rectory. Soon Father Anthony finds his private world invaded when Lil discovers a secret he has carefully hidden from his colleagues and parishioners
Kort:
Sinner gaat over de poging van een katholieke priester zijn roeping in/af (kweeniet wat in het Nederlands het passends is) te lossen...
Voor de rest kom ik er niet uit, echt een raar stuk tekst dat heel vrij vertaald moet worden omdat alles in het nederlands niet letterlijk kan. Het lijkt mee sowieso een saaie film.
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12165 stemmen
Deze keer ga ik er niet als een aasgier opspringen om die film zelf toe te voegen. Maar in plaats daarvan wil ik Kr!kke zijn eerste toevoeging gunnen. 
Hij vraagt of iemand hem toe wil voegen, dus ik denk niet dat hij het zelf zal doen 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik heb hem gisteren al toegevoegd. Een eerste toevoeging is zowieso niet makkelijk als als de film niet op imdb staat. Je moet toch altijd bronnen erbij vermelden vanwaar je de info als speelduur, regisseur, acteurs, poster, plot,..... hebt gevonden.
Een film waarvan alle info op imdb staat is veel makkelijker, zeker als het een eerste toevoeging betreft.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ Reservoir Dogs
Jammer dat je je berichtje hebt weggehaald.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Ja, als ik hem had laten staan gingen we er misschien ruzie over maken 
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
Ik heb de film zojuist voor je toegevoegd.
Ik weet niet hoe lang het gemiddeld duurt voordat een film erop staat maar ik ziem hem nog niet op de site.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Oh nee hoor, ruzie zullen we niet krijgen.
Kr!kke vroeg zelf of iemand de film wilde toevoegen. Vorige week al.
En het lijkt me ook wel een interessante film, vandaar dat ik het niet kon laten.
Geef toe, een eerste toevoeging waarvan je niets kan terugvinden op imdb is niet voordehandliggend. Altijd iets moeilijker om dan betrouwbare bronnen te vinden.
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12165 stemmen
Ik weet niet hoe lang het gemiddeld duurt voordat een film erop staat maar ik ziem hem nog niet op de site.
Zodra ik zie dat hij erop staat zal ik je even een pm sturen, ik denk zo over een dag of 2-3.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Is er iemand die een beetje Zweeds kan het gaat om de vertaling van het plot van de film Raggare!
Filmen följer ett gäng unga raggare i Sverige på 50-talet. I raggargänget finns de som varit med ett tag och nykomlingarna som är både förväntansfulla och nervösa. Bibbans föräldrar letar efter sin dotter på det lokala fiket där gänget brukar hänga, men ingen vill tala om för dem vart hon tagit vägen
L_T_B
-
- 266 berichten
- 505 stemmen
Is er iemand die een beetje Zweeds kan het gaat om de vertaling van het plot van de film Raggare!
De Zweeds -> Engels vertaling:
De Engels -> Nederlands vetaling:
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77271 stemmen
Beste Paul bedankt voor het vertalen , snel en goed je bent een kanjer 
Het woord 'raggare' heb ik vervangen voor vrouwenjagers.
Nogmaals dank
gr
Henk
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
Zodra ik zie dat hij erop staat zal ik je even een pm sturen, ik denk zo over een dag of 2-3.
Ok is goed man
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik doe een poging met The Dead Talk Back (1993), maar het is erg lastig een goed plaatje te vinden. Is het dan goed dit plaatje http://i31.photobucket.com/albums/c372/ryanmediocre2/MST3Knewshot.jpg dusdanig te versnijden totdat het gewenste formaat eruit komt? Het bronplaatje is er in principe groot genoeg voor...
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12165 stemmen
Komt dat plaatje uit de film?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Komt dat plaatje uit de film?
De bovenste 70% wel (even snelle uitleg; dit is een still uit een MST3K aflevering. De bioscoopstoelen en de 3 figuurtjes rechtsonder horen dus niet bij de film).
Dus mag ik de onderste 30% wegsnijden en vervolgens het links en rechts wat bijsnijden om het formaat weer OK te krijgen?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14501 stemmen
Mag deze film erop? Ik twijfel omdat volgens sommige bronnen het een soort van theaterstuk is waaronder deze site.
Als het inderdaad een registratie is van een theaterstuk, dan kan hij niet worden toegevoegd. Maar, mocht dit toch echt filmisch zijn (en niet duidelijk een theaterstuk), dan kan hij er wel op!
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
kan iemand deze vertalen AUB
Korte versie
In a world of church closures, bankrupt dioceses and scandalized clergy, "Sinner" is the story of one Catholic priest's attempt to redeem his vocation and regain his integrity through an inconvenient muse. When his fundamentalist subordinate attacks Lil (Georgina Cates), a grifter who preys on celibates, Father Anthony Romano (Nick Chinlund) intervenes with the police and reluctantly provides her asylum in his rectory. Soon Father Anthony finds his private world invaded when Lil discovers a secret he has carefully hidden from his colleagues and parishioners
wie kan deze moeilijke tekst vertalen ?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Heb het even geprobeerd maar dat is echt een irritante tekst, heb je niets beter te vinden?
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Heb het even geprobeerd maar dat is echt een irritante tekst, heb je niets beter te vinden?
Misschien jij.
De film heet Sinnen uit 2007
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Misschien jij.
De film heet Sinnen uit 2007
Ben je daar zeker van?
edit: Laat maar de film is Sinner blijkbaar.
Hidden away in small town America, in an anemic parish on the brink of bankruptcy, Father Anthony Romano finds himself at a mid-career crisis in the wake of both his personal conflicts and the real world scandals that have left the Catholic Church an anathema to so many. When his junior colleague, a fundamentalist named Stephen, clashes with a prostitute who preys on Catholic priests, Anthony finds his private world invaded and his deepest secrets exposed by a modern day Mary Magdalene.
Probeer hier maar eens mee.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Ben je daar zeker van?
Sorry sinner R
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12165 stemmen
Als het plaatje uit de film komt, en het geen setfoto/geposeerde foto of wat dan ook is, en als dat ook bevestigd wordt op de link, dan mag je dat volgens mij wel doen. Ik zie trouwens wel dat er een streep doorheen loopt (bij de mond)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Arendsogen want dat zag ik niet
Maar dank je, ik ga hier wel een poging mee doen...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
http://www.imdb.com/title/tt0095488/
Ik ben geen held met toevoegen tot zover.
Maar deze staat er niet op dacht ik.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4921 stemmen
Probeer het eens zou ik zeggen. Wie niet waagt, wie niet wint
Het is ook niet zo'n moeilijke, aangezien alle info beschikbaar is.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Heb het al meerdere malen geprobeerd.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4921 stemmen
Wat lukt er niet, misschien kan ik helpen?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Heb het in het verleden bij andere films geprobeerd.
Heb er ook geen tijd voor op het moment.
Als iets van het plaatje niet goed was, moest ik weer helemaal opnieuw beginnen. Ervoer het als vrij vervelend.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4921 stemmen
Plaatje gewoon 200 pix. breed maken met irfanview, dan kan het nooit misgaan. Voor deze film die je aangeeft is alles beschikbaar. Binnen een paar minuten gepiept lijkt me. Als het plaatje niet goed is, hoef je niet opnieuw te beginnen, maar wordt er aangegeven om het in een goed formaat te maken. Ik denk dat je dan iets anders verkeerd doet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.