• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.131 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.594 acteurs
  • 199.689 gebruikers
  • 9.420.184 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Kraay

• 6190 berichten
  • 1475 stemmen

606 schreef:

kan iemand deze vertalen AUB

Korte versie

In a world of church closures, bankrupt dioceses and scandalized clergy, "Sinner" is the story of one Catholic priest's attempt to redeem his vocation and regain his integrity through an inconvenient muse. When his fundamentalist subordinate attacks Lil (Georgina Cates), a grifter who preys on celibates, Father Anthony Romano (Nick Chinlund) intervenes with the police and reluctantly provides her asylum in his rectory. Soon Father Anthony finds his private world invaded when Lil discovers a secret he has carefully hidden from his colleagues and parishioners

Kort:

Sinner gaat over de poging van een katholieke priester zijn roeping in/af (kweeniet wat in het Nederlands het passends is) te lossen...

Voor de rest kom ik er niet uit, echt een raar stuk tekst dat heel vrij vertaald moet worden omdat alles in het nederlands niet letterlijk kan. Het lijkt mee sowieso een saaie film.

Lui (crew films)

• 3495 berichten
  • 12165 stemmen

Reservoir Dogs schreef:

Deze keer ga ik er niet als een aasgier opspringen om die film zelf toe te voegen. Maar in plaats daarvan wil ik Kr!kke zijn eerste toevoeging gunnen.

Hij vraagt of iemand hem toe wil voegen, dus ik denk niet dat hij het zelf zal doen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb hem gisteren al toegevoegd. Een eerste toevoeging is zowieso niet makkelijk als als de film niet op imdb staat. Je moet toch altijd bronnen erbij vermelden vanwaar je de info als speelduur, regisseur, acteurs, poster, plot,..... hebt gevonden.

Een film waarvan alle info op imdb staat is veel makkelijker, zeker als het een eerste toevoeging betreft.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ Reservoir Dogs

Jammer dat je je berichtje hebt weggehaald.

Reservoir Dogs

• 1393 berichten
  • 819 stemmen

Nomak schreef:

@ Reservoir Dogs

Jammer dat je je berichtje hebt weggehaald.

Ja, als ik hem had laten staan gingen we er misschien ruzie over maken

Spartaan1986

• 3615 berichten
  • 2176 stemmen

Lui schreef:

Ik heb de film zojuist voor je toegevoegd.

Ik weet niet hoe lang het gemiddeld duurt voordat een film erop staat maar ik ziem hem nog niet op de site.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Oh nee hoor, ruzie zullen we niet krijgen.

Kr!kke vroeg zelf of iemand de film wilde toevoegen. Vorige week al.

En het lijkt me ook wel een interessante film, vandaar dat ik het niet kon laten.

Geef toe, een eerste toevoeging waarvan je niets kan terugvinden op imdb is niet voordehandliggend. Altijd iets moeilijker om dan betrouwbare bronnen te vinden.

Lui (crew films)

• 3495 berichten
  • 12165 stemmen

Spartaan1986 schreef:

(quote)

Ik weet niet hoe lang het gemiddeld duurt voordat een film erop staat maar ik ziem hem nog niet op de site.

Zodra ik zie dat hij erop staat zal ik je even een pm sturen, ik denk zo over een dag of 2-3.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77271 stemmen

Is er iemand die een beetje Zweeds kan het gaat om de vertaling van het plot van de film Raggare!

Filmen följer ett gäng unga raggare i Sverige på 50-talet. I raggargänget finns de som varit med ett tag och nykomlingarna som är både förväntansfulla och nervösa. Bibbans föräldrar letar efter sin dotter på det lokala fiket där gänget brukar hänga, men ingen vill tala om för dem vart hon tagit vägen

L_T_B

• 266 berichten
  • 505 stemmen

stinissen schreef:

Is er iemand die een beetje Zweeds kan het gaat om de vertaling van het plot van de film Raggare!

De Zweeds -> Engels vertaling:

The film follows a gang of young raggare in Sweden in the 50ies. In the raggar gang there are those that have been with the gang for a while and the new comers that are both expectant and nervous. Bibban's parents look for thier daughter at the local café where the gang use to hang around, but noone wants to tell them where she has gone.

De Engels -> Nederlands vetaling:

De film volgt een groep raggare-jongeren in Zweden in de jaren '50. In de groep zitten een aantal personen die al een tijd lang in de groep zijn en een paar nieuwkomers die zowel oplettend als nerveus zijn. Bibban's ouders zoeken hun dochter in een lokaal café waar de groep meestal rondhangt, maar niemand wil ze vertellen waar ze is.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77271 stemmen

Beste Paul bedankt voor het vertalen , snel en goed je bent een kanjer

Het woord 'raggare' heb ik vervangen voor vrouwenjagers.

Nogmaals dank

gr

Henk

Spartaan1986

• 3615 berichten
  • 2176 stemmen

Lui schreef:

(quote)

Zodra ik zie dat hij erop staat zal ik je even een pm sturen, ik denk zo over een dag of 2-3.

Ok is goed man

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik doe een poging met The Dead Talk Back (1993), maar het is erg lastig een goed plaatje te vinden. Is het dan goed dit plaatje http://i31.photobucket.com/albums/c372/ryanmediocre2/MST3Knewshot.jpg dusdanig te versnijden totdat het gewenste formaat eruit komt? Het bronplaatje is er in principe groot genoeg voor...

Lui (crew films)

• 3495 berichten
  • 12165 stemmen

Komt dat plaatje uit de film?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lui schreef:

Komt dat plaatje uit de film?

De bovenste 70% wel (even snelle uitleg; dit is een still uit een MST3K aflevering. De bioscoopstoelen en de 3 figuurtjes rechtsonder horen dus niet bij de film).

Dus mag ik de onderste 30% wegsnijden en vervolgens het links en rechts wat bijsnijden om het formaat weer OK te krijgen?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Mag deze film erop? Ik twijfel omdat volgens sommige bronnen het een soort van theaterstuk is waaronder deze site.

stephan73

• 6269 berichten
  • 14501 stemmen

Metalfist schreef:

Mag deze film erop? Ik twijfel omdat volgens sommige bronnen het een soort van theaterstuk is waaronder deze site.

Als het inderdaad een registratie is van een theaterstuk, dan kan hij niet worden toegevoegd. Maar, mocht dit toch echt filmisch zijn (en niet duidelijk een theaterstuk), dan kan hij er wel op!

606

• 23882 berichten
  • 12305 stemmen

606 schreef:

kan iemand deze vertalen AUB

Korte versie

In a world of church closures, bankrupt dioceses and scandalized clergy, "Sinner" is the story of one Catholic priest's attempt to redeem his vocation and regain his integrity through an inconvenient muse. When his fundamentalist subordinate attacks Lil (Georgina Cates), a grifter who preys on celibates, Father Anthony Romano (Nick Chinlund) intervenes with the police and reluctantly provides her asylum in his rectory. Soon Father Anthony finds his private world invaded when Lil discovers a secret he has carefully hidden from his colleagues and parishioners

wie kan deze moeilijke tekst vertalen ?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Heb het even geprobeerd maar dat is echt een irritante tekst, heb je niets beter te vinden?

606

• 23882 berichten
  • 12305 stemmen

Metalfist schreef:

Heb het even geprobeerd maar dat is echt een irritante tekst, heb je niets beter te vinden?

Misschien jij.

De film heet Sinnen uit 2007

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

606 schreef:

(quote)

Misschien jij.

De film heet Sinnen uit 2007

Ben je daar zeker van?

edit: Laat maar de film is Sinner blijkbaar.

Hidden away in small town America, in an anemic parish on the brink of bankruptcy, Father Anthony Romano finds himself at a mid-career crisis in the wake of both his personal conflicts and the real world scandals that have left the Catholic Church an anathema to so many. When his junior colleague, a fundamentalist named Stephen, clashes with a prostitute who preys on Catholic priests, Anthony finds his private world invaded and his deepest secrets exposed by a modern day Mary Magdalene.

Probeer hier maar eens mee.

606

• 23882 berichten
  • 12305 stemmen

Metalfist schreef:

(quote)

Ben je daar zeker van?

Sorry sinner R

Lui (crew films)

• 3495 berichten
  • 12165 stemmen

Als het plaatje uit de film komt, en het geen setfoto/geposeerde foto of wat dan ook is, en als dat ook bevestigd wordt op de link, dan mag je dat volgens mij wel doen. Ik zie trouwens wel dat er een streep doorheen loopt (bij de mond)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Arendsogen want dat zag ik niet Maar dank je, ik ga hier wel een poging mee doen...

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

http://www.imdb.com/title/tt0095488/

Ik ben geen held met toevoegen tot zover.

Maar deze staat er niet op dacht ik.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4921 stemmen

Probeer het eens zou ik zeggen. Wie niet waagt, wie niet wint Het is ook niet zo'n moeilijke, aangezien alle info beschikbaar is.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Heb het al meerdere malen geprobeerd.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4921 stemmen

Wat lukt er niet, misschien kan ik helpen?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Heb het in het verleden bij andere films geprobeerd.

Heb er ook geen tijd voor op het moment.

Als iets van het plaatje niet goed was, moest ik weer helemaal opnieuw beginnen. Ervoer het als vrij vervelend.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4921 stemmen

Plaatje gewoon 200 pix. breed maken met irfanview, dan kan het nooit misgaan. Voor deze film die je aangeeft is alles beschikbaar. Binnen een paar minuten gepiept lijkt me. Als het plaatje niet goed is, hoef je niet opnieuw te beginnen, maar wordt er aangegeven om het in een goed formaat te maken. Ik denk dat je dan iets anders verkeerd doet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.