- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Wie kan je dit vertalen voor me
Is een Plot van de film Sinner
Set in contemporary America in the wake of the Catholic sex scandal where entire dioceses went bankrupt and priests have become cultural pariahs, Father Anthony Romano faces the midlife crisis of his generation of clergy. When his young fundamentalist colleague clashes with a prostitute who preys on celibates, Father Romano intervenes with the police and provides asylum in his rectory to a woman named Lil. Soon, Father Romano finds his personal life invaded when this savvy hustler discovers a secret he’s been hiding from his colleague, his parish and the outside world. Lil launches a blackmail scheme upon her host and the two become inextricable as they delve into their personal demons in this story of reconciliation, friendship and golf.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Set in contemporary America in the wake of the Catholic sex scandal where entire dioceses went bankrupt and priests have become cultural pariahs, Father Anthony Romano faces the midlife crisis of his generation of clergy. When his young fundamentalist colleague clashes with a prostitute who preys on celibates, Father Romano intervenes with the police and provides asylum in his rectory to a woman named Lil. Soon, Father Romano finds his personal life invaded when this savvy hustler discovers a secret he’s been hiding from his colleague, his parish and the outside world. Lil launches a blackmail scheme upon her host and the two become inextricable as they delve into their personal demons in this story of reconciliation, friendship and golf.
Niemand ??
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Je kunt zelf geen Engels?
Nee ben er heel slecht in sorry
Anders had ik het zelf gedaan
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ik wil nog even terugkomen op de vraag die Onderhond stelde over Ghost in the Shell 2.0.
De film heeft een aparte imdb pagina en is inderdaad een van scratch opnieuw opgenomen film.
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Na de film gezien te hebben ben ik niet meer 100% zeker dat het in zijn geheel om een shot for shot remake gaat. Wat ik wél weet is dat het gehele kleuren pallet gewijzigd is (en de film daardoor totaal anders oogt) en dat enkele scènes wél opnieuw (in 3D) gemaakt zijn. Verder zijn veel voertuigen en andere elementen in de film vervangen voor 3D modellen. Ook zijn enkele van de sfeer intermezzo's (om ze zo maar te noemen) geheel vervangen voor 3D varianten welke vaak wat langer duren dat in het origineel (2.0 is in zijn geheel 3min langer).
Een andere belangrijke reden waarom ik vind dat deze alsnog toegevoegd moet worden is dat er wijzigingen in de voice cast zijn gedaan. The Puppet Master werd in het origineel ingesproken door Iemasa Kayumi en in 2.0 door Yoshiko Sakakibara (van een mannen naar een vrouwen stem). Alle stemmen zijn overigens overnieuw ingesproken.
Ik ben van mening dat 2.0 meer dan genoeg verschilt van het origineel om een eigen toevoeging te krijgen.
Hier wat screens om zelf een beeld te kunnen vormen.;
http://austrianotakulife.wordpress.com/2008/12/28/ghost-in-the-shell-v20-renewal-version/
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me ook. Screens net doorgenomen. Wereld van verschil (en wat mij betreft ook niet echt een verbetering).
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Lijkt me ook. Screens net doorgenomen. Wereld van verschil (en wat mij betreft ook niet echt een verbetering).
Neen. Ook de wijzigingen die wel goed uit de verf komen hadden van mij niet gehoeven. Het origineel moeten ze gewoon laten zoals hij is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wie deze wil toevoegen, ga je gang:
http://www.imdb.com/title/tt0058666/
http://www.imdb.com/title/tt0059813/
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Doe dat ff lekker zelf. Je hebt toch vakantie?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ben je weer te lui om een paar keer op de muis te klikken voor me ... ?
neo
-
- 15436 berichten
- 10056 stemmen
Neen. Ook de wijzigingen die wel goed uit de verf komen hadden van mij niet gehoeven. Het origineel moeten ze gewoon laten zoals hij is.
Eens. Die witte gloed vind ik alles behalve een verbetering.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Geraakt er iemand aan een poster voor Ann Vickers?
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
kan als nog iemand helpen
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Vind het behoorlijk lang als plot hier op MM. Kun je niet een kortere in het Engels vinden?
-fal
-
- 2028 berichten
- 2290 stemmen
Je kunt er toch zelf het belangrijkste uithalen.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Geraakt er iemand aan een poster voor Ann Vickers?

Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Is er iemand goed in frans die dit even voor me kan vertalen svp?
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
In Film > Overige films > The Children:
Deze film:
http://www.imdb.com/title/tt1172571/
Komt ie niet uit in Nederland? Mag ie er om een bepaalde reden niet op?
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
In Film > Overige films > The Children:
Deze film: http://www.imdb.com/title/tt1172571/
Komt ie niet uit in Nederland? Mag ie er om een bepaalde reden niet op?
Wat let je? Ga je gang....

New Years Eve, and two families are gathering together to celebrate the holiday.
What begins as a relaxing vacation for Elaine and Jonah turns suddenly into a vicious fight for their lives when the children mysteriously begin to take ill and lash out. This terrifying new horror pits a family against itself as the kids turn on their parents with horrifying consequences.

Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
Zou iemand anders het voor mij kunnen doen? Ik ben er niet zo handig in. Raar trouwens dat ie er nog niet op stond aangezien hij in diverse Britse bioscopen heeft gedraaid.
Lui (crew films)
-
- 3495 berichten
- 12165 stemmen
Ik heb de film zojuist voor je toegevoegd.
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
Vind het behoorlijk lang als plot hier op MM. Kun je niet een kortere in het Engels vinden?
Korte versie
In a world of church closures, bankrupt dioceses and scandalized clergy, "Sinner" is the story of one Catholic priest's attempt to redeem his vocation and regain his integrity through an inconvenient muse. When his fundamentalist subordinate attacks Lil (Georgina Cates), a grifter who preys on celibates, Father Anthony Romano (Nick Chinlund) intervenes with the police and reluctantly provides her asylum in his rectory. Soon Father Anthony finds his private world invaded when Lil discovers a secret he has carefully hidden from his colleagues and parishioners.
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
Ik heb de film zojuist voor je toegevoegd.
Ok bedankt man
606
-
- 23882 berichten
- 12305 stemmen
kan iemand deze vertalen AUB
Korte versie
In a world of church closures, bankrupt dioceses and scandalized clergy, "Sinner" is the story of one Catholic priest's attempt to redeem his vocation and regain his integrity through an inconvenient muse. When his fundamentalist subordinate attacks Lil (Georgina Cates), a grifter who preys on celibates, Father Anthony Romano (Nick Chinlund) intervenes with the police and reluctantly provides her asylum in his rectory. Soon Father Anthony finds his private world invaded when Lil discovers a secret he has carefully hidden from his colleagues and parishioners
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
ik heb enkele dagen geleden enkele martial arts films gekocht, en 1 vind ik niet op de site. Het betreft:
asian fanatics: the bad one: the legend
Zou iemand deze willen toevoegen aub? (ik ben daar zelf niet zo goed in
)
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
ik heb enkele dagen geleden enkele martial arts films gekocht, en 1 vind ik niet op de site. Het betreft:
asian fanatics: the bad one: the legend
Zou iemand deze willen toevoegen aub? (ik ben daar zelf niet zo goed in
)
Volgens mij is het een TV Serie en mag dus niet worden toegevoegd.
Ik kan hem namelijk niet op IMDb vinden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Niet alles staat op Imdb
Poster:

Plot:
Yoji Himuro is de meest beruchte zwaardvechter in de Japanse onderwereld.
Zijn zwaard heeft al menig bloederig slachtoffer gemaakt.
Als hij na een lange gevangenisstraf eindelijk wordt vrijgelaten gaat hij aan het werk voor zijn celmaat Juro Sarashina oftewel ’South Sarashina’.
Zijn doelwit: De leider van de Hong Kong Maffia.
Maar op zijn pad vindt hij de elf bodyguards van de man.
Zal het hem lukken zijn doelwit te bereiken?
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Deze keer ga ik er niet als een aasgier opspringen om die film zelf toe te voegen. Maar in plaats daarvan wil ik Kr!kke zijn eerste toevoeging gunnen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.