- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ja, die heb ik! Naar op de site van panorma (het DVD label) kon ik geen plaatje vinden. Heb je ook een link, anders gaat stephan73 weer moeilijk doen.... 
Edit: stop maar, ik denk dat het nu wel gaat lukken! 
Hannibal
-
- 9360 berichten
- 3284 stemmen
En op ware grootte:
Heb jij zo´n klein DVD spelertje? 
Wel erg pixelachtig trouwens dat plaatje.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Originele poster
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Wel erg pixelachtig trouwens dat plaatje.
Ik heb trouwens Irfanview gebruikt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik heb m net toegevoegd en stephan de nieuwe link van kappeuter doorgemaild. Lijkt die nieuwe je beter dan die DVD? stephan73 heeft ze beide ontvangen trouwens.
Mijn ervaring met Irfanview is trouwens dat er behoorljk wat kwaliteit verloren gaat.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Mag deze op de site?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14458 stemmen
Volgens mij wel, als ik zo de beelden op Youtube zie!
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
En deze: http://www.imdb.com/title/tt0450124/ ?
Het is film van een toneelstuk, volgens mij ook opgenomen op het podium. Deze opname zijn als 'tv-film' uitgezonden op de Italiaanse tv. Verder zien de stills er wel meer filmisch uit, dan dat je letterlijke naar een podium kijkt.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
En deze: http://www.imdb.com/title/tt0450124/ ?
Het is film van een toneelstuk, volgens mij ook opgenomen op het podium. Deze opname zijn als 'tv-film' uitgezonden op de Italiaanse tv. Verder zien de stills er wel meer filmisch uit, dan dat je letterlijke naar een podium kijkt.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7412 stemmen
Kan iemand hier een degelijk prentje van maken?
http://www.cultomovies.com/Pagine/VHS/Gialli/Immagini/Thrauma1.jpg
kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
Heb je hier wat aan?

Als je had gezegd welke (Trauma) film het was, kon ik je misschien beter helpen.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7412 stemmen
Bedankt, maar komt dit door de keuring?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14458 stemmen
Om welke film gaat dit.. Plaatje is op zich goed, maar ik moet weten om welke film het gaat..
Mac Hammer Fan
-
- 6038 berichten
- 7454 stemmen
Om welke film gaat dit.. Plaatje is op zich goed, maar ik moet weten om welke film het gaat..
De film heet eigenlijk "Thrauma"
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen

(afbeelding)
kan iemand het alsnog even doen ??
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14458 stemmen
De film heet eigenlijk "Thrauma"
Als deze videohoes inderdaad bij dezeldde Thrauma hoort dan (graag met link) kan hij wel worden toegevoegd!
Mac Hammer Fan
-
- 6038 berichten
- 7454 stemmen
Op de link http://www.cultomovies.com/Pagine/VHS/Gialli/Immagini/Thrauma1.jpg herken je de namen van de acteurs, het zijn dezelfde als op de IMDB link.
Mac Hammer Fan
-
- 6038 berichten
- 7454 stemmen
@brucecampbell
ik heb je een PM gestuurd om je te helpen met een afgekeurde toevoeging.

kArIzMa_Movie
-
- 1290 berichten
- 334 stemmen
@brucecampbell
ik heb je een PM gestuurd om je te helpen met een afgekeurde toevoeging. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ik heb overlaatst een tevergeefse poging gedaan om Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Alien, Flesh Eating, Hellbound, Zombified Living Dead Part 2: In Shocking 2-D toe te voegen die al in de rejections stond. Had de film op een site gevonden en hem laten lopen en zo een prt scr van genomen.
Nu was dit te onduidelijk maar nu zag ik dat Zuzuu eigenlijk een goed idee had. De beelden van de film zijn hetzelfde als de originele Night of the Living Dead maar met andere dialogen opgezet... (soort van remake dus) en nu had Zuzuu een screenshot van de originele night of the living dead genomen en die ingestuurd maar die is er ook niet door geraakt... Maar zou dit eigenlijk niet moeten lukken? Het zijn tenslotte toch dezelfde beelden.
Zuzuu
-
- 557 berichten
- 757 stemmen
Ik ben het met je eens Metalfist, maar kort geleden had ik een gesprek via pm met één van de crew hierover. Die vertelde mij dat het beter was om hiervoor een originele dvdposter te gebruiken. Al weet ik niet waarom.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7412 stemmen
Kan iemand de vouwen uit dit plaatje halen?
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Die vertelde mij dat het beter was om hiervoor een originele dvdposter te gebruiken. Al weet ik niet waarom.
Maar dat is nu net het probleem. Er is alleen een filmposter te vinden van vreselijk slechte kwaliteit en die dan ook nog eens veel te klein is.
Mac Hammer Fan
-
- 6038 berichten
- 7454 stemmen
In zo'n geval is het onmogelijk, omdat je nog met verschillende kleuren zit tussen de vouwen. Hopeloos zou ik zeggen.
Maar er is wel een alternatief hier:

Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ook ik heb een vouwprobleem. Over een klein gedeelte van de poster, puur blauw, gaat het van lichtblauw ineens naar donkerblauw. Het lijkt me niet echt moeilijk, denk ik, om dat te verzachten, maar met Gimp kom ik er niet uit
. Het plaatje staat op:
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen

(Duur klus: ca 20 min.; '200-pixel': 65kB.)
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 4040 stemmen
Posters met zulke pixels kunnen echt niet, hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.