- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
Nou ja, excuses voor het ongemak allemaal. 
Mac Hammer Fan
-
- 6038 berichten
- 7453 stemmen
Nou ja, excuses voor het ongemak allemaal. 
Geen probleem hoor.
Ondertussen heb ik de meeste films uit je lijst al kunnen toevoegen.
alex65
-
- 1 berichten
- 156 stemmen
Heb geprobeerd The Cyberstalking toe te voegen, alleen lukt het me niet om hiervan een poster of iets dergelijks te vinden.
Misschien kan iemand anders nog een poging wagen.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14457 stemmen
Is iemand het Spaans machtig? Ik kan geen Engelstalig plot vinden voor Paco and the Magical Picture Book!
"La historia gira en torno a una niña que sufre una grave lesión cerebral. La pequeña vive en un hospital rodeada de amigos imaginarios que surgen de un libro de cuentos con el que está obsesionada."
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Is iemand het Spaans machtig? Ik kan geen Engelstalig plot vinden voor Paco and the Magical Picture Book!
"La historia gira en torno a una niña que sufre una grave lesión cerebral. La pequeña vive en un hospital rodeada de amigos imaginarios que surgen de un libro de cuentos con el que está obsesionada."
Nadat een meisje ernstig hersenletsel heeft opgelopen, spendeert ze haar leven in een ziekenhuis. In het ziekenhuis wordt ze omringt door denkbeeldige vrienden afkomstig uit een sprookjesboek.
Zo iets?
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Als iemand een goed plaatje voor Shin onna tachiguishi retsuden heeft wil ik die wel toevoegen.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14457 stemmen
Nadat een meisje ernstig hersenletsel heeft opgelopen, spendeert ze haar leven in een ziekenhuis. In het ziekenhuis wordt ze omringt door denkbeeldige vrienden afkomstig uit een sprookjesboek.
Zo iets?
Mijn dank is groot! 
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14457 stemmen
Als iemand een goed plaatje voor Shin onna tachiguishi retsuden heeft wil ik die wel toevoegen.
Alsjeblieft!

Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Hartelijk bedankt, heb hem zojuist toegevoegd. 
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12873 stemmen
Erg fraaie poster 
Ken het project verder wel, maar vrees dat het niet meteen te bezichtigen valt met verstaanbare subs.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Jij weet waarschijnlijk precies wat het is, daarom:
http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Criteria_voor_toevoegbaarheid
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ok, bedankt. Iemand die deze film erop wil zetten..? Het lukt me niet echt om het plaatje erop te krijgen. Handigheid in die dingen zal ik wel nooit krijgen...
Discovered at age 12, Celine Dion rose to international stardom after winning the Euro Vision song contest. She burst onto the U.S. stage by recording the award winning theme song from Disney's 'Beauty and the Beast' and went on to sell 200 million albums worldwide after recording 'My Heart Will Go On' from the blockbuster film 'Titanic'. All the while she kept her private life out of the public eye.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Heb je het plaatje wel of kan je niet één vinden?
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Ik heb wel een plaatje, ja.. Van ca. 20 kb.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Heb je een link? Wil ik de film wel toevoegen voor je.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Heb je ook een link die aangeeft dat dit plaatje ook echt uit de film komt?
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Nee, eigenlijk niet... Maar misschien is http://cache.daylife.com/imageserve/0bIUcTG3CAbFw/610x.jpg een beter plaatje..? Als deze link tenminste werkt...
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Wel een duidelijk plaatje, maar als er niet bijstaat dat het ook daadwerkelijk een plaatje uit de film is kan ie' niet geaccepteerd worden.
-edit- Heb inmiddels zelf één gevonden 
kos
-
- 46710 berichten
- 8867 stemmen
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Klopt, maar ik heb al een goede foto gevonden inmiddels.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als iemand zin heeft deze toe te voegen (plaatje staat erbij):
Mac Hammer Fan
-
- 6038 berichten
- 7453 stemmen
Als iemand zin heeft deze toe te voegen (plaatje staat erbij):
Ik wil ervoor kijken. Bedankt voor het plaatje.
Hij is "uploadklaar".
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14457 stemmen
Ik heb er nu geen tijd voor, maar als iemand Street Fighter (2009) wil toevoegen.. Ga je gang!
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Ik voeg Street Fighter wel voor je toe Stephan
Bedankt voor de info.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Ik heb van de week deze Japanse B-Film voor een prikkie aangeschaft. Staat echter niet op de site. Kan ook geen plaatje vinden. Iemand???
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Is een andere hoes dan de mijne (dit is een Engelse, ik heb een Aziatische), maar de naam van de regisseur klopt en ook dat het op een TV serie gebaseerd is. Ik kon alleen maar oude titels van de regisseur of die TV serie vinden. Dank!
Ja die ander is te klein (die van Knisper is ook niet geweldig, amar daar is nog wel wat van te maken). Vreemd dat het mij niet lukte om iets dergelijks te vinden. Er zijn ook meerdere films met een dergelijke titel. Bij die van belchinees kan ik niet checken of dat de goede Sure Death is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.