- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Staat nog niet in de wachtrij.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 berichten
- 7444 stemmen
Zou iemand de volgende IFFR-titel willen toevoegen: A Tiger in Winter | IFFR (staat (nog) niet om imdb). De onuitspreekbare Koreaanse titel, de synopsis en crew etc staan in de link. Let op op IFFR-pagina staat geen streepje in de naam van de regisseur, maar dat hoort wel, hij staat namelijk al op de site: Kwang-kuk Lee
Poster: https://pbs.twimg.com/media/DJiH-0rV4AAOdri.jpg
Extra info:
Of misschien kan de crew zien of hij al in de wachtrij staat? Altijd beetje tricky met titels die niet op imdb staan, omdat je dan geen melding krijgt.
Als iedereen zich houdt aan de afspraak van titels die niet op imdb verschenen zijn te posten bij het draadje "Welke films heb je ingestuurd" is het geen probleem. Kleine moeite toch?
Ik heb "A Tiger In Winter" ingestuurd.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 berichten
- 5070 stemmen
Nog een IFFR-toevoegverzoekje:
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
badfans69
-
- 3962 berichten
- 6126 stemmen
Ook verzoekje Gaston Lagaffe (2018) - IMDb
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Kan iemand de volgende IFFR-titel aan de site toevoegen: Peranbu (2018) - IMDb?
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Heb al een tijdje niets meer toegevoegd, maar worden inzendingen van reguliere toevoegers sneller verwerkt?
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Heeft iemand tijd en zin om de docu "Dollar Heroes" (Denemarken, 2018) in te sturen? Komt vanavond op NPO2. Staat niet op IMDb.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Heeft iemand tijd en zin om de docu "Dollar Heroes" (Denemarken, 2018) in te sturen? Komt vanavond op NPO2. Staat niet op IMDb.
Ingestuurd!
badfans69
-
- 3962 berichten
- 6126 stemmen
Kan iemand de volgende IFFR-titel aan de site toevoegen: Peranbu (2018) - IMDb?
Ingezonden
badfans69
-
- 3962 berichten
- 6126 stemmen
verzoekje Yutham Sei (2011) - IMDb
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8538 stemmen
Iemand zin om deze toe te voegen: Nao 't Zuuje - 2Doc.nl? Gister op de NPO en draait ook succesvol in de bioscoop: Kristallen film voor Nao 't Zuuje · Filmfonds.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Bedankt!
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
Verzoekje:
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Bij Overig > Televisie > Black Mirror:
Dan kunnen we alle Twilight Zone afleveringen ook wel gaan toevoegen. En zo zijn er nog aardig wat series.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Hoe vreemd ook, het voldoet aan de regels. (Afgesloten verhaal en > 45 min.)
Toch ben ik hier geen voorstander van. Nu staat de ene aflevering er wel op en de andere niet vanwege de lengte, terwijl alle afleveringen ook gewoon op TVMeter staan. Ik vind het 'rommelig', zo'n incomplete serie op MovieMeter.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Dan kunnen we alle Twilight Zone afleveringen ook wel gaan toevoegen. En zo zijn er nog aardig wat series.
Dat vraag ik me af hoor. Twilight Zone dat betreft vaak meerdere verhalen binnen een aflevering, da's een andere opzet. En de oudere series te korte speelduur.
Reeksen als Masters of Horror
Criteria:
- Plot EN hoofdpersonages verschillen per deel en de verhalen hebben niets met elkaar te maken.
- Dergelijke reeksen zijn volledig toevoegbaar.
Zie ook One Night Stand reeks.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Hoe vreemd ook, het voldoet aan de regels. (Afgesloten verhaal en > 45 min.)
Het gaat om de reeksen als Masters of Horror regel die we al jaren hebben.
Dat laatste is wel erg jammer inderdaad. Maar dat geldt ook voor de One Night Stand reeks. Sommige films zijn ook daar korter dan 45 minuten en staan dus niet op MM.
Dus wat dat betreft niets nieuws.
Misschien nog eens de minimumeis aanpassen naar 40 minuten, maar dan kun je uiteindelijk de grens wel steeds verder opschuiven en blijf je bezig...
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Inderdaad, de eis naar 40 minuten verschuiven is letterlijk het probleem verschuiven. Ik weet dat we de regel al jaren hebben, en dateert van ver voor de komst van TVMeter.
Misschien moet juist door de komst van TVMeter de MovieMeter-eis omhoog en moet een serie gewoon op TVMeter in plaats van én op TVMeter, en een incomplete versie op MovieMeter, wat heb je daar nou aan?
Ik zou er voor zijn om series, ongeacht speelduur en of een verhaal wordt afgerond of niet, op TVMeter te zetten en van MovieMeter af te halen, dus ook Masters of Horror.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Criteria:
- Plot EN hoofdpersonages verschillen per deel en de verhalen hebben niets met elkaar te maken.
- Dergelijke reeksen zijn volledig toevoegbaar.
Black Mirror voldoet toch niet aan het laatste criterium? De reeks is niet volledig toevoegbaar aangezien er 4 delen zijn die niet lang genoeg zijn.
trebremmit
-
- 3014 berichten
- 1465 stemmen
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Black Mirror voldoet toch niet aan het laatste criterium? De reeks is niet volledig toevoegbaar aangezien er 4 delen zijn die niet lang genoeg zijn.
Nee dat is een misverstand, dat slaat op wat anders.
Bij de voorgaande regel in de Wiki is er sprake van een expliciet maximum:
'Serie TV-films: De reeks heeft maximaal vijf delen.'
Dus in dit geval wordt er mee bedoeld dat er geen maximum is waar de reeks aan moet voldoen. Ja mits de speelduur toereikend is natuurlijk.
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 berichten
- 76920 stemmen
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Heeft iemand zin en tijd om deze toe te voegen? Draait op het SXSW.
Is een kortfilm (43 minuten).
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Iemand deze : Devil's Tree: Rooted Evil (2018) - IMDb
Lui (crew films)
-
- 3490 berichten
- 11862 stemmen
Iemand deze : Devil's Tree: Rooted Evil (2018) - IMDb
Is ingestuurd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Zie eerdere toelichting in dit topic.
arno74
-
- 8700 berichten
- 3342 stemmen
Ik ben er wel blij mee beavis, Black Mirror kijk ik niet, maar op een andere site kwam ik de Christmas Special White Christmas (2014) tegen als aanbevolen film met een erg hoge score. En dat was inderdaad een voltreffer (na ja, 4*). Op diezelfde site staan ook 'films' van Sherlock Holmes die ook hoog scoren en die mij niks lijken, en ook niet op MM mogen, dus ik denk dat de toevoegregels van MM prima zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.