menu

De Site / Algemeen / Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:
geplaatst:
Bij bioscoop zie ik helemaal niets meer staan, op geen enkel tabblad. Is dat de bedoeling? Er staat toch wel van alles in de planning qua releases?

geplaatst:
chiel schreef:
Bij bioscoop zie ik helemaal niets meer staan, op geen enkel tabblad. Is dat de bedoeling? Er staat toch wel van alles in de planning qua releases?
Bioscoopnieuws

geplaatst:

Bedankt! Maar handig dat ik t eerst hier moet vragen, zorg dan dat er een zinnetje staat dat de bioscoopagenda niet werkt. Wat een gepruts op de Metersites de laatste tijd. Net ook weer last van de laatste pagina-bug

kappeuter (crew)
geplaatst:
chiel

Het kwam doordat de agenda nog leeg is voor deze maand waardoor het bioscoop-overzicht niet meer goed werkte. Dat is nu aangepast!

juni
juli

geplaatst:
Ik wil users zoeken om te kunnen taggen voor een nieuw project, maar ik krijg meestal geen resultaten via de zoekfunctie...

edit: kennelijk een probleem dat al bestaat sinds februari

geplaatst:
Het nieuws lijkt de laatste dagen wel meer op nieuws i.p.v. clickbait!

geplaatst:
alexspyforever schreef:
Ik wil users zoeken om te kunnen taggen voor een nieuw project, maar ik krijg meestal geen resultaten via de zoekfunctie...

edit: kennelijk een probleem dat al bestaat sinds februari

Ik wou net 'joolstein' ook al taggen, lukt me nog steeds niet via het apenstaartje. Een terugkerend probleem.

geplaatst:
Wachten jullie wel lang genoeg? Als ik @jool ingeef, dan krijg ik joolstein gewoon te zien maar het lijkt wel alsof de zoekmachine eventjes wakker moet worden.

geplaatst:
Werkt bij mij ook.

En anders heb je ook nog bij je berichteninterface handmatig de optie van ''gebruiker noemen''.

geplaatst:
Metalfist schreef:
Wachten jullie wel lang genoeg? Als ik @jool ingeef, dan krijg ik joolstein gewoon te zien maar het lijkt wel alsof de zoekmachine eventjes wakker moet worden.

Doet het nu inderdaad wel. Gisteren sowieso wel langer gewacht maar toen kwam die niet.

geplaatst:
Is het mogelijk om op de pagina van de regisseurs te zien welke films ik gezien heb van de regisseur?

geplaatst:
missl: Als je de films die je gezien hebt een stem hebt gegeven, zou je op de regisseurpagina op "stemtabel" kunnen klikken (dit staat vlak boven de lijst met films). Je krijgt dan achter de films een hokje met daarin je waardering of de tekst "mijn stem...". Films met een waardering/cijfer heb je dan gezien, de rest nog niet. Hopelijk is dit wat je zoekt, een andere methode zou ik zo snel niet weten.

geplaatst:
Heino1980 schreef:
missl: Als je de films die je gezien hebt een stem hebt gegeven, zou je op de regisseurpagina op "stemtabel" kunnen klikken (dit staat vlak boven de lijst met films). Je krijgt dan achter de films een hokje met daarin je waardering of de tekst "mijn stem...". Films met een waardering/cijfer heb je dan gezien, de rest nog niet. Hopelijk is dit wat je zoekt, een andere methode zou ik zo snel niet weten.

Thanks, via jouw manier gaat het al een stuk sneller.

geplaatst:
De mobiele site werkt traag.

geplaatst:
VIJF artikelen om diarree van te krijgen.

Wat een armoede, en dan heb ik het nog niet eens over die pseudo-fascistische zin uit een artikel van eerder vandaag: "Filmmakers genieten een zeker artistieke vrijheid, maar uit de geschiedenis is meerdere malen gebleken dat ook zij te ver kunnen gaan."

geplaatst:
Oké, oké, ik neem het terug.

geplaatst:
Het on demand-filmoverzicht werkt niet meer voor NPO.

Overzicht van alle films op NPO Start

Of ligt het aan mij dat er geen titels meer staan?

geplaatst:
Is het alweer mogelijk om links aan te brengen tussen films op MoMe en albums met filmmuziek op MuMe?

dion.ollie (hoofdredacteur)
geplaatst:
boermetkiespijn schreef:
Het on demand-filmoverzicht werkt niet meer voor NPO.

Overzicht van alle films op NPO Start

Of ligt het aan mij dat er geen titels meer staan?

Dit heb ik meegenomen en toegevoegd aan de buglijst. Zal prioriteit krijgen. Bedankt voor het melden.

kappeuter (crew)
geplaatst:
chiel schreef:
Is het alweer mogelijk om links aan te brengen tussen films op MoMe en albums met filmmuziek op MuMe?

Er is mij geen storing bekend. Volgens mij werkt het tooltje voor het aanbrengen van de links tussen de -Meter sites wel.
Je kunt een verzoek sturen met linksuggesties naar neo.

neo (crew)
geplaatst:
Met Firefox werkt het al een tijdje niet. Met een andere browser, Edge in dit geval, werkt het nu wel.

geplaatst:
Wat ik me afvraag, zit er in de Moviemeter site-data (ik ben echt een leek op dat vlak) geen poll-mogelijkheid om in te bouwen in topics? Kan me voorstellen dat een poll bijvoorbeeld best leuk is om te peilen hoevaak de leden bv naar de film gaan. Of hoeveel films ze kijken. De meeste fora hebben dat wel.

geplaatst:
Zoekfunctie werkt weer maar half.......

geplaatst:
Badalamenti schreef:
Zoekfunctie werkt weer maar half.......

dion.ollie

Ik merk het ook. Je krijgt maar 1 of 2 titels via het zoeken.

Hoe kan dit toch steeds zeg.

geplaatst:
Same here...

geplaatst:
Als je een mainstream titel ingeeft werkt het wel..... misschien is dat de bedoeling

606
geplaatst:
Zoekfuntie werkt niet!

geplaatst:
werkt idd niet ik krijg zelfs totaal niets van titels

dion.ollie (hoofdredacteur)
geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

dion.ollie

Ik merk het ook. Je krijgt maar 1 of 2 titels via het zoeken.

Hoe kan dit toch steeds zeg.

Ik wou dat ik het antwoord voor je had! Ik ga het doorgeven. Een basisfunctionaliteit als dit hoort niet kapot te gaan.

geplaatst:
Ik zocht naar silver linings playbook. De film werd niet gevonden. Hij staat nochtans op moviemeter. Zelde geval met sulla mia pelle en diverse andere titels.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:00 uur

geplaatst: vandaag om 10:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.