- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
horizons
-
- 5687 berichten
- 2402 stemmen
Dat vinden we nog steeds (belang van herkenbaarheid van discussies / users).
Daarin verandert niks (ik kan dus ook mijn username niet veranderen).
Dit heeft met de privacywetging te maken, vandaar deze uitzondering.
Dus in principe iedereen die onder zijn eigen naam aanwezig is komt in aanmerking.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Als je volledige naam herkenbaar is in je username.
Waku
-
- 5456 berichten
- 6491 stemmen
In De Site > Algemeen > Recensie na plaatsen niet in overzicht:
Moviemeter moderators, wat is er toch aan de hand met mijn favoriete website?
Na het niet kunnen vinden van mijn eerdere vroegere post berichten in de zoek op gebruiker functie ,valt mij tot mijn schrik nu ook op dat ik na het schrijven van een recensie op plaatsen druk en vervolgens zie dat mijn recensie helemaal niet toegevoegd is.
...Hebben hier meer leden last van?
Erg frustrerend als je naar een kwartier tikken je recensie helemaal niet op de pagina ziet. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Oei, dat is erg vervelend zeg. 
Je bent de eerste die het meldt. Misschien een tijdelijke hapering bij versturen / aankomen van bericht op website. Hopelijk is het geen grote storing die (nog steeds) speelt bij meerdere users.
Uit voorzorg kan je voorlopig je bericht opslaan in kladblok / notitiebestand zodat je je recensie niet kwijt bent mocht het weer niet lukken.
Laat even weten of het nog steeds speelt.
De zoeken op user bug daar wordt aan gewerkt.
Waku
-
- 5456 berichten
- 6491 stemmen
Inmiddels lukt het weer om recensie te plaatsen 
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Ik had gister exact hetzelfde. Na de tekst gekopieerd te hebben en drie keer te proberen/refreshen lukte het wel.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Inmiddels lukt het weer om recensie te plaatsen
Één tip die mij ooit ook verteld is en ik gebruik hem zelf ook.. Schrijf je recensies in 'Word', kopieer deze vervolgens hier naar de site. Mocht er dan wat voorvallen houdt je altijd je tekst, ook al als je PC uitvalt deze slaat vaak automatisch je bestanden op.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Als je volledige naam herkenbaar is in je username.
En blijkbaar ook in het geval van alleen een achternaam dus? Hoe zit dat dan met een voornaam?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
En blijkbaar ook in het geval van alleen een achternaam dus? Hoe zit dat dan met een voornaam?
Goed dat je het even vraagt.
Alleen je voornaam of achternaam dan in principe niet.
Deze user kon echter aantonen dat hij vanwege de branche waarin hij werkzaam is toch last ondervindt van zijn eigen achternaam in de username, omdat hij herkend werd en er door bepaalde bedrijven er op aangesproken werd bij het geven van negatieve stemmen op bepaalde films. Daarom zijn we coulant geweest bij dit verzoek, maar dit gaat dus om een uitzondering.
John Milton
-
- 24218 berichten
- 13383 stemmen
Ik denk al, zie opeens ‘Malick’ in de lijst met priveberichten staan. Dacht heel even ‘wie is dat’, maar dat duurde niet lang 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
omdat hij herkend werd en er door bepaalde bedrijven er op aangesproken werd bij het geven van negatieve stemmen op bepaalde films.
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Na meerdere keren "nee, bedankt" te hebben aangegeven krijg ik nog steeds de melding/vraag of ik een pushbericht wil ontvangen bij "belangrijk filmnieuws".
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Goed dat je het even vraagt.
Alleen je voornaam of achternaam dan in principe niet.
Deze user kon echter aantonen dat hij vanwege de branche waarin hij werkzaam is toch last ondervindt van zijn eigen achternaam in de username, omdat hij herkend werd en er door bepaalde bedrijven er op aangesproken werd bij het geven van negatieve stemmen op bepaalde films. Daarom zijn we coulant geweest bij dit verzoek, maar dit gaat dus om een uitzondering.
Je zal maar een job mislopen omdat je niet van de juiste films houdt...
tijs.k
-
- 139 berichten
- 6 stemmen
Na meerdere keren "nee, bedankt" te hebben aangegeven krijg ik nog steeds de melding/vraag of ik een pushbericht wil ontvangen bij "belangrijk filmnieuws".
Ik ook, erg irritant, vooral omdat ik niet zit te wachten hierop (ook niet op serienieuws op MM overigens). Voor sommigen een fijne toevoeging denk ik, maar misschien wat vriendelijker dit niet op te laten dringen met deze melding, maar gewoon met een button die niet zo in het beeld springt?
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
meter_fan is er al aandacht voor de volgende zaken, we horen niks van je..
- Het zoeken naar gebruikers werkt niet.
- Het taggen met apenstaartje werkt niet (althans bij mij sowieso niet)
- De pop-up box bij je avatar opent niet op de hoofdscherm (Jarno heeft hier een screenschot van geplaatst op de vorige pagina).
Toch wel een bepaalde dingen wat ik aardig irritant vind. Het snel-taggen werkt nu dus gewoon voor geen reet. En ik wou graag Theunissen op zoeken via de search bar maar dit lukte mij ook niet.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Hoe kan het dat er zo weinig wordt gecommuniceerd over toch best structurele fouten zoals hierboven genoemd door Kondoro0614?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Valt me mee dat het feedbacktopic nog niet is afgeschaft door de nieuwe eigenaar, gezien de betrokkenheid naar crew en community vrijwel nihil lijkt.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Het spoiled brat gehalte ligt hier de laatste tijd toch wel erg hoog.
Ben het er wel mee eens dat het allemaal iets actiever kan opgevolgd worden, maar dat er niet dezelfde inzet zou zijn als toen Jordy het nog in handen had was ook wel te verwachten. Verder wordt er redelijk duidelijk gecommuniceerd en begrijp ik dat gezien de vaak nogal boertige reacties men niet de hele tijd op iedereen wenst te reageren.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Ofschoon de toon niet altijd de schoonheidsprijs verdient, is het toch niet vreemd dat men graag een reactie krijgt op het niet of slecht functioneren van een aantal basisfunctionaliteiten van de site? Zeker wanneer deze langere tijd aanhouden (zoals het zoeken op gebruikers). Het is ook vreemd dat het zoeken naar gebruikers op de andere metersites wel werkt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het spoiled brat gehalte ligt hier de laatste tijd toch wel erg hoog.
Ben het er wel mee eens dat het allemaal iets actiever kan opgevolgd worden, maar dat er niet dezelfde inzet zou zijn als toen Jordy het nog in handen had was ook wel te verwachten. Verder wordt er redelijk duidelijk gecommuniceerd en begrijp ik dat gezien de vaak nogal boertige reacties men niet de hele tijd op iedereen wenst te reageren.
Volgens mij is er niks raars aan dat mensen vragen om goed werkende basisfunctionaliteiten die jarenlang gewoon goed hebben gewerkt. In combinatie met een heel gebrekkige communicatie. Je hoeft niet elk bericht te beantwoorden, deed Jordy ook niet, maar zo minimaal als dit is gewoon spijtig. Al is de communicatie wel beter geworden, geef iedereen graag het voordeel van de twijfel. Op andere metersites zoals Gamesmeter werken zaken als zoeken op gebruiker of leden taggen wel. Dan mag men zich hier best afvragen waarom dit hier al weken plat ligt lijkt me.
Kondoro
-
- 11519 berichten
- 2861 stemmen
Ik vind mijn toon nog redelijk netjes. Maar als ik zie dat er problemen zijn die volgens mij al vanaf de kerst aankakken, Ajax&Litmaten1 in de 'Zoeken op de site' topic meermaals vraagt naar een reactie of actie vanwege het gebruikers zoeken wat niet werkt dan haal ik het nogmaals aan. En als wij als gebruikers constant genegeerd worden zie ik over een poos steeds meer (en ook geliefde) gebruikers vertrekken.
- EDIT:
Ik kan Ajax&Litmaten1 nou ook weer niet taggen. Niet met apenstaartje maar ook niet in de codes of via het knopje boven mijn tekstvlak...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Ik vind mijn toon nog redelijk netjes. Maar als ik zie dat er problemen zijn die volgens mij al vanaf de kerst aankakken, Ajax&Litmaten1 in de 'Zoeken op de site' topic meermaals vraagt naar een reactie of actie vanwege het gebruikers zoeken wat niet werkt dan haal ik het nogmaals aan. En als wij als gebruikers constant genegeerd worden zie ik over een poos steeds meer (en ook geliefde) gebruikers vertrekken.
Het is nu ook niet dat je vanaf kerstmis niets hebt gehoord. Vrijdag werd nog gemeld dat er aan gewerkt wordt. Ik hoop mee dat het probleem snel wordt opgelost, omdat dit toch een vrij belangrijke optie is van deze site. Het is idd lastig en kan misschien beter gecommuniceerd worden. De crew volgt het zeker mee op en benadrukt het belang van de problematiek.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Zoeken op de site - MovieMeter.nl
Hier staat toch een reactie?
Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - MovieMeter.nl
En hier nog eens. Hoe moeilijk is het dan om gewoon te lezen en braaf af te wachten? Zo'n hoop kinderachtig "waarom is het nog niet klaar" gejengel gaat het proces echt niet versnellen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zoeken op de site - MovieMeter.nl
Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - MovieMeter.nl
En hier nog eens. Hoe moeilijk is het dan om gewoon te lezen en braaf af te wachten? Zo'n hoop kinderachtig "waarom is het nog niet klaar" gejengel gaat het proces echt niet versnellen.
De communicatie is al een stuk verbeterd inderdaad. Neemt niet weg dat mensen zich wel terecht vragen stellen wat er aan de hand is. Maar je hebt gelijk dat we gewoon beter kunnen wachten.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Ik kan Ajax&Litmaten1 nou ook weer niet taggen. Niet met apenstaartje maar ook niet in de codes of via het knopje boven mijn tekstvlak...
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Gezien het op de overige sites wel werkt, lijkt het me ook weer niet zo'n hardnekkig probleem. En los daarvan, er is toch niets op tegen om een melding als 'het gaat toch iets langer duren dan verwacht' te plaatsen? Dat hoeft uiteraard niet voor ieder wissewasje, maar dit lijkt me (klaarblijkelijk) een functionaliteit die door velen gemist wordt.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
er is toch niets op tegen om een melding als 'het gaat toch iets langer duren dan verwacht' te plaatsen?
Nee, maar voor wat hoort wat, en aangezien MM een gratis site is ... moest iedereen hier nu 20EUR/maand neerleggen voor het gebruik zou het een ander verhaal zijn.
Met al deze negatieve stemmingsmaking doe je gewoon niemand een plezier.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nee, maar voor wat hoort wat, en aangezien MM een gratis site is ... moest iedereen hier nu 20EUR/maand neerleggen voor het gebruik zou het een ander verhaal zijn.
Met al deze negatieve stemmingsmaking doe je gewoon niemand een plezier.
Anderzijds, zonder gebruikers geen MM en dus geen inkomsten voor de nieuwe eigenaren. Je hebt elkaar wel degelijk nodig.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Elke partij heeft de andere inderdaad nodig, maar ik heb al reacties (niet nu, wel in het verleden) zien passeren van mensen die denken dat ze God de Keizer zijn.
Doet me soms denken aan klanten bij mij op het werk die het laagste van het laagste contract afsluiten maar dan wel verwachten dat ze behandeld worden alsof de firma failliet zal gaan als ze weggaan. Er zijn grenzen en ik kan me voorstellen dat de huidige eigenaar door de manier van communiceren (en dan vooral de toon) van bepaalde mensen zoiets heeft van 'salut en de kost, we zijn beter af zonder jullie' Ze zullen zich pas zorgen beginnen maken als de ene na de andere vertrekt maar het concept van Moviemeter is zo goed en uniek (in België/Nederland) dat er veel zullen blijven denk ik.
Op het werk hebben we ook al wel eens een doosje Celebrations geopend wanneer een klant die voor het minste dreigde weg te gaan effectief wegging.. Om dan een halfjaar later met hangende pootjes terug te komen maar dat terzijde.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Elke partij heeft de andere inderdaad nodig, maar ik heb al reacties (niet nu, wel in het verleden) zien passeren van mensen die denken dat ze God de Keizer zijn.
Eens hoor, wederzijds respect moet je hebben. Maar de toon is vermoedelijk soms ook een tikje bot geweest doordat er niet werd gecommuniceerd. En soms komen forumteksten wat onaardiger over dan de poster ze heeft bedoeld. Althans, dat merk ik bij mezelf wel eens
En het is gewoon wennen dat een betrokken beheerder als Jordy er niet meer is. Dat kost aanpassingstijd omdat de nieuwe eigenaar het contact van meer afstand doet, wat overigens mag, maar wat wrevel op kan wekken als het niet lekker loopt.
Laten we maar hopen dat het allemaal snel weer werkt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.