• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.972 gebruikers
  • 9.370.316 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

zoeken in:

Harmonica Man

• 280 berichten
  • 0 stemmen

Ik begrijp je wel joolstein. Mijn handen jeuken om de boel te corrigeren maar daar zijn ze niet van gediend helaas. Ik spreek ook uit ervaring hoor. 1000 series heb ik er op gezet destijds. Toen werden er ook minder fouten gemaakt.

De fout is al hersteld gelukkig.

En misschien een beetje flauw maar jammer genoeg staat er ook een fout in je opmerking; laagdrempeligere dat mag gewoon laagdrempelige zijn?

Dat mag inderdaad.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

jarno1975 schreef:

In september 2019 schreef Jordy nog:

TvMeter is hard op weg om qua bezoekers en activiteit, na MovieMeter, de 2e Meter-site te worden ?

TV-Meter mijlpalen - TvMeter.nl

Lijkt me behoorlijk sterk. Ik vermoed dat MusicMeter by far nog de nummer 2 is.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4510 stemmen

dion.ollie schreef:

Goed om te horen dat de updates rondom het nieuwsbulletin en ander ontwikkelingen zo uitvoerig besproken worden. We gaan, naar eigen inzicht, kijken in hoeverre we deze feedback kunnen inpassen.

Volgens mij ook een oude wens op MovieMeter, om meer met de voorpagina te doen. Lijkt me ook prima zo met een paar van die berichten.

Op de desktop oogt het wel wat rommelig nog, vooral door het bovenste nieuwsbericht een groter plaatje te geven. Daar rechts komt dan een welkomsttekst en daaronder weer dat bericht rond Facebook met plaatje.

Dat kan volgens mij strakker: als je MovieMeter op Facebook naar boven verplaatst, en het Welkom eronder, vind ik dat rustiger ogen. Het is wel logischer dat het Welkom bovenaan staat, maar de lay-out wil ook wat. Maar je moet maar kijken, misschien ben ik de enige die dat vind

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Vind het inderdaad niet mooi ogen, zowel de nieuwssectie als het welkomstblokje niet (dat lettertype van dat laatste is ook niet in lijn met de rest van de voorpagina). En als je een melding hebt dan valt dit erachter weg. Maar goed, ik neem aan dat hier nog wel aan gewerkt wordt.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Verbaast me dat er nog zoveel mensen via de homepage passeren. Ik heb gewoon een bookmark op de update pagina staan. In die zin boeit de verandering me ook niet zo veel, maar het oogt wel een beetje snel in elkaar geknutseld.

Shadowed

• 11345 berichten
  • 6677 stemmen

Vind de nieuwspagina best leuk. Fusie tussen TV-meter en MovieMeter lijkt me echter niks. Ik kom naar MovieMeter om films te beoordelen, geen series. Wat mij betreft blijven de sites gewoon op zichzelf.

horizons

• 5687 berichten
  • 2402 stemmen

Eens. Tv meter niet samen gooien met movie meter.

En net als onderhond is mijn snel koppeling rechtstreeks de film update pagina.

polopolo150

• 197 berichten
  • 563 stemmen

Ik wil een beklag doen. Ik kan mijn mail adres niet wijzigen op deze site. Ik heb de mail van deze website gemaild om het te veranderen maar meer informatie werd gevraagd. Welke informatie extra nodig is, is niet gezegd en er wordt ook niet meer op gereageerd.

Ik hoop dat iemand nog iets voor mij kan betekenen want mijn domein loopt af en ik krijg geen respons meer terwijl de datum van verlopen steeds dichterbij komt.

brajoapau (moderator series)

• 789 berichten
  • 225 stemmen

polopolo150; volgens mij kan je daarvoor een PM verzenden naar één van de moderators en dan zullen zij het wel even aanpassen voor je.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4082 stemmen

Zoekfunctie is weer stuk. Ik kan niet op usernames zoeken.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Aangezien ik eerlijkheidshalve niet zo'n filmnieuwsvolger zijn vind ik het wel fijn om nu een makkelijk overzicht te hebben van het belangrijkste nieuws.

Alleen in het kader van de gewenste opbouwende kritiek: de kakofonie aan verschillende fonts zou ik... anders doen.

Picker

• 368 berichten
  • 2808 stemmen

En wanneer werkt de zoek functie op andere gebruikers weer??

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

Website was weer onbereikbaar vanochtend.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 berichten
  • 1247 stemmen

Quentin schreef:

Website was weer onbereikbaar vanochtend.

We hebben vanochtend inderdaad een korte storing gehad.

dion.ollie (hoofdredacteur)

• 634 berichten
  • 1247 stemmen

Picker schreef:

En wanneer werkt de zoek functie op andere gebruikers weer??

Daar wordt momenteel hard aan gewerkt en zal vermoedelijk op zeer korte termijn opgelost zijn. Wanneer precies, kunnen we helaas niet zeggen.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Even iets anders, korte mededeling. Voorheen was ik onder mijn eigen naam bekend op MovieMeter, maar vanwege privacyredenen is bij uitzondering mijn username gewijzigd. De meesten zullen mijn avatar wel herkennen. De crewtag achter de naam zal anders misschien een belletje doen rinkelen.

BarryEgan

• 76 berichten
  • 2081 stemmen

Teveel last van groupies, HJ?

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Ja, begon de spuigaten uit te lopen.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

De site van TV-meter werkt niet goed. Layout is vernacheld.

Edit: geldt ook voor de andere metersites.

chevy93

• 12753 berichten
  • 1323 stemmen

Dat geldt voor alle sites, behalve MovieMeter.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Om 12:35 klapte inderdaad MusicMeter eruit, sindsdien is er geen lay-out meer op de metersites (MovieMeter gelukkig nog wel).

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

De andere metersites werken weer.

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

De zoekfunctie op een user werkt niet.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Leland Palmer schreef:

Even iets anders, korte mededeling. Voorheen was ik onder mijn eigen naam bekend op MovieMeter, maar vanwege privacyredenen is bij uitzondering mijn username gewijzigd. De meesten zullen mijn avatar wel herkennen. De crewtag achter de naam zal anders misschien een belletje doen rinkelen.

Je zal niet de enige zijn die om die reden misschien zijn naam wil wijzigen. Staat de site ook open voor andere users om dit te doen?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je zal niet de enige zijn die om die reden misschien zijn naam wil wijzigen. Staat de site ook open voor andere users om dit te doen?

Jazeker. Als het om identieke privacyredenen gaat (volledige eigen naam in username) dan is die mogelijkheid er natuurlijk voor iedereen, niet enkel voor de crew.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Jazeker. Als het om identieke privacyredenen gaat (volledige eigen naam in username) dan is die mogelijkheid er natuurlijk voor iedereen, niet enkel voor de crew.

Je kan natuurlijk ook een herkenbare nickname hebben of anoniemer op deze site willen gaan. Er werd jarenlang gezegd dat het technisch een issue was om van naam te veranderen, omdat oude discussies met quotes dan vreemd oogden. Maar schijnbaar kan het dus nu wel. Dan zou het netjes zijn als anderen de optie ook krijgen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Dat vinden we nog steeds (belang van herkenbaarheid van discussies / users).

Daarin verandert niks (ik kan dus ook mijn username niet veranderen).

Dit heeft met de privacywetging te maken, vandaar deze uitzondering.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Ik vind het ook wel fijn als wij als gewone users deze optie krijgen (DAN WEL TEGEN VERGOEDING!), er is best veel vraag naar btw.

-------

Het taggen met het apenstaartje lukt bij mij nog steeds niet.

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Wanneer ik op de frontpage met mijn muis op mijn avatar ga staan rechtsboven verschijnt het menu maar half. Dit is alleen op de frontpage, op andere pagina's gaat het wel goed.

https://www.mupload.nl/img/ey6ux5523vai.jpg

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Idem dito hier.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.