menu

De Site / Algemeen / Zoeken op de site

zoeken in:
Datzelfde vind ik van het klimaatprobleem: gewoon direct oplossen.

Via regisseur werkt gelukkig nog maar het is omslachtig. Nog niet genoeg oliegeld (bizar dat, of is dat ook een bug) gehad om sneller te werken?

het "zoeken" van een user werkt ook helaas wat slecht. Bereik je met het kopiëren van een profiel hetzelfde resultaat: een tag/ melding? zie: Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging - MovieMeter.nl

Via duckduckgo/Google werkt wel "titel+moviemeter"

kappeuter (crew)
En zoals in een ander forumtopic ook gemeld, kun je voorlopig deze alternatieve zoekfunctie gebruiken:

Filmoverzicht - Speur door duizenden films op MovieMeter

Goedemiddag allen,

Het was even een speurwerk. Maar we denken het opgelost te hebben. Langzaam zal in de loop van de dag de zoekmachine met 130.000 films weer gevuld worden. Dat is even een rekenwerkje voor de computers en dat kost tijd. Maar probeer het na een uurtje nog eens en het vermoeden is dat alles dan weer zal werken naar behoren.

Bedankt voor de betrokkenheid van iedereen. De mailbox stond roodgloeiend .

Grts,
Roy

606
Gaat nog niet helemaal lekker, ook de regisseurs niet.
https://www.mupload.nl/img/s2engvu.jpg

kappeuter (crew)
Heb je het voorgaande bericht wel gelezen?

EDIT:
Jouw voorbeeld betreft gewoon regisseurs met dezelfde naam. Vandaar dat die meerdere keren gevonden wordt.
Er zat wel ten onrechte een vermelding te veel in, omdat twee pagina's bij dezelfde regisseur hoorden. Dat heb ik verbeterd.

https://www.moviemeter.nl/site/search?q=Matt+Mitchell

Ik ook . Momenteel is het bij mm 1 stap vooruit, en 2 stap achteruit

Hij vind bij mijn geen gebruikers meer. Niet via de main site wide searchbar, maar ook niet bij films/topics.

danuz schreef:
Hij vind bij mijn geen gebruikers meer. Niet via de main site wide searchbar, maar ook niet bij films/topics.
Nog steeds niet. Je kunt ook geen bericht meer sturen via zoeken. Wel door het profiel van de user op te sporen en dan 'Stuur Bericht' te klikken.

Idem dito.

Je kan ook niet in een topic van een willekeurige film zoeken op een gebruikersnaam, om bv snel iemands review te vinden.

Schiet allemaal niet op met het zoeken.

meter_fan

Het probleem is (bij mij) nogsteeds niet opgelost! Krijgen we in ieder geval nog feedback van een moderator of meter_fan?

Het zoeken van de gebruikers is bekend. We hopen het snel opgelost te hebben, danuz.

Ook via All My movies werkt moviemeter niet.
mvg

De zoekfunctie werkt niet. (Safari). Noch And Then We Danced noch Levan Akin (regisseur) worden gevonden.

In De Site > Algemeen > zoeken:

De zoekfunctie werkt niet

Gaat veel nieuwe leden kosten....

Filmclub62 schreef:
De zoekfunctie werkt niet. (Safari). Noch And Then We Danced noch Levan Akin (regisseur) worden gevonden.

And Then We Danced (2019) - MovieMeter.nl

Via extern zoeken (google, bing, etc) wel nog.

geregeld vind de zoekfunctie recente films niet !!!!
dan wel via de browser als je in geeft titel van de film en moviemeter
lukt het meestal wel
dus voor verbetering vatbaar
anders is moviemeter o.k

Gaan we weer...

Inderdaad weer op de vrijdag stuk.

Drama weer dit...

Op dit moment vind je alleen regisseurs en forum topics.

Duidelijk geval dat na de server verhuizing de aansturing van de database vernaggeld is. Het laatste bericht issue hoort daar ook bij.
De index matcht niet meer.

Films zoeken lukt me weer, maar andere gebruikers nog steeds niet

meter_fan schreef:
Het zoeken van de gebruikers is bekend. We hopen het snel opgelost te hebben, danuz.

Schiet nog niet erg op...

De zoekfunctie voor films waar weinig op gestemd is werkt nog niet: bijvoorbeeld:
The Dare Project (2018) - MovieMeter.nl

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.