- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Hier nog steeds gewoon de meldingen
https://i.postimg.cc/cCCKM5Q6/MM-niet-veilig-15112019.png
Zopas dit bericht na "F5" weer weg...
Graaf Machine
-
- 10095 berichten
- 1526 stemmen
Ah, weer bereikbaar. Kon sinds gisteravond niet op de site. Vermoedde al dat het dit standaardprobleempje was.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Er zijn wat problemen met het verlengen van het beveiligingscertificaat.r
Hier wordt aan gewerkt!
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Het staat inderdaad op de planning om de Wiki-pagina's binnenkort bij te werken. Wanneer dat zal gebeuren kan ik niet zeggen.
Mac Hammer Fan
-
- 6239 berichten
- 7481 stemmen
Het veiligheidscertificaat probleem is nu opgelost en alle teksten zijn nu leesbaar. De zwarte velden zijn weg.?
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Klik onderaan de melding op 'meer informatie en instellingen'.
Daar kun je evt. klikken op 'alles uitzetten'.
Mochizuki Rokuro
-
- 18945 berichten
- 16694 stemmen
Op mobiel werkt dat bij mij ook niet, want daar valt die melding buiten het klikbare scherm. Wellicht dat horizons ook op mobiel bedoelt? Zou fijn zijn als dat kan worden aangepast.
horizons
-
- 5700 berichten
- 2432 stemmen
Ja, idd mobiel. Zowel Firefox als Opera.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Wissen jullie de internetgeschiedenis continu op je mobiel oid? Die cookies meldingen heb ik al eeuwen niet meer gezien op de mobiel. Komt alleen sporadisch naar voren als ik op een andere browser/ander apparaat de site bezoek
horizons
-
- 5700 berichten
- 2432 stemmen
Wissen jullie de internetgeschiedenis continu op je mobiel oid? Die cookies meldingen heb ik al eeuwen niet meer gezien op de mobiel. Komt alleen sporadisch naar voren als ik op een andere browser/ander apparaat de site bezoek
Nee. Laatst de algemene nieuwe melding geaccepteerd voor MovieMeter. Maar vanacht was automatisch uitgelogd en bij bezoeken site verscheen een melding dat ik cookies moest accepteren om op de site te kunnen.
In Firefox heb ik standaard tracking cookies en 3rd party cookies geblokkeerd...
Karaya
-
- 17 berichten
- 62 stemmen
Ik krijg nog steeds melding dat ik een onbeveiligde site wil bezoeken zodra ik wil inloggen op moviemeter.
alexander038
-
- 997 berichten
- 1400 stemmen
Ik kon vandaag niet inloggen op de meter sites en heb mijn wachtwoorden moeten veranderen.
Hebben meer mensen hier last van gehad?
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Ik kon vandaag niet inloggen op de meter sites en heb mijn wachtwoorden moeten veranderen.
Hebben meer mensen hier last van gehad?
Probleem is ons niet bekend, dus bedankt voor 't melden. Probeer je gewoon met gebruikersnaam- en wachtwoord in te loggen? Of via een externe bron zoals Google en/of Facebook? Laatstgenoemde is al een tijdje inactief, waardoor je inderdaad je wachtwoord even zal moeten resetten, maar dat is niet iets van de laatste dagen.
Karaya, dit kan een cache dingetje zijn van je browser. Even de boel goed vernieuwen kan helpen. 
alexander038
-
- 997 berichten
- 1400 stemmen
Probeer je gewoon met gebruikersnaam- en wachtwoord in te loggen? Of via een externe bron zoals Google en/of Facebook? Laatstgenoemde is al een tijdje inactief, waardoor je inderdaad je wachtwoord even zal moeten resetten, maar dat is niet iets van de laatste dagen.
Bedankt voor je reactie.
Was gewoon gebruikersnaam en wachtwoord voor desbetreffende meter site.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Misschien off-topic, maar oppassen, dit blijkt een spam-account: Wertoukiloa
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3690 stemmen
Misschien off-topic, maar oppassen, dit blijkt een spam-account: Wertoukiloa
Yep. Is geband. Dank voor het laren weten.
Harmonica Man
-
- 280 berichten
- 0 stemmen
Ja ik had er ook last van. Bedankt.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 berichten
- 4527 stemmen
Alweer, irritant zeg!
John Milton
-
- 24328 berichten
- 13498 stemmen
Hoop dat dat niet verder toe gaat nemen.
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4655 stemmen
En ik maar denken dat de dames (al twee keer gehad) oprecht eenzaam waren en interesse hadden in mijn persoon op basis van mijn avatar
.
Daar gaan mijn spaarcenten die ik ondertussen al via een Nigeriaanse bank heb verstuurd naar gegevens die ze mij privé hadden doorgespeeld.
Kondoro
-
- 11566 berichten
- 2896 stemmen
Had daar ook een bericht van ontvangen. Jammer dat deze 'bots' nu ook MovieMeter beginnen aan te tasten, houdt het lekker op Facebook dat gezeik.
Van Bommel
-
- 38 berichten
- 2587 stemmen
Heb nu ook al 2 berichten gehad van onbekenden.
stephan-0115
-
- 1359 berichten
- 2293 stemmen
Ik ook al 2 berichten. Jammer, moet toch maar sneller reageren volgende keer 
Theunissen
-
- 12322 berichten
- 5536 stemmen
Ik heb er vandaag ook eentje ontvangen van Wertoukiloa. Dat is volgens mij de eerste keer dat ik een spam bericht heb ontvangen op MovieMeter.
Pepino
-
- 473 berichten
- 827 stemmen
Kunnen jullie eens ophouden met Kira van redate.me te verwijderen? Steeds wanneer ik wil reageren voor een afspraakje, is ze weer weg 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.


