- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Onderstaande fout was meerdere keren aangekaart, maar zou nu verholpen moeten zijn op alle meter-sites. Bedankt voor de input.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Op TvM en BM ondervind ik nog steeds hinder (mobiel).
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
HALVE TAMME. 606 Foutje! Ook daar inmiddels weer werkend.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Wat betreft BM: even de pagina verversen (shift+f5) wellicht?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Misschien een stomme vraag: zit er ook een f5 knop op mobiele telefoons? Op het gebied van telefoons ben ik namelijk geen expert. Actie uitgevoerd op pc. Geen verandering zichtbaar op tel.
horizons
-
- 5700 berichten
- 2432 stemmen
Misschien een stomme vraag: zit er ook een f5 knop op mobiele telefoons? Op het gebied van telefoons ben ik namelijk geen expert. Actie uitgevoerd op pc. Geen verandering zichtbaar op tel.
Meeste browser hebben daar een knopje voor. Ook op smartphone.
606
-
- 23883 berichten
- 12351 stemmen
Bij een recensie bij films heb ik nu eronder een heel groot wit vlak zitten waar niks is.
Mac Hammer Fan
-
- 6240 berichten
- 7481 stemmen
Gebruik Safari 13.0.3 op Mojave 10.14.6. (meest recente updates). De achtergrond van Moviemeter lijkt vandaag verandert maar hier loopt er iets mis. Hele delen van de webpagina zijn zwart en onleesbaar.
Is dat een comptabiliteitsprobleem?
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1828 stemmen
Wat is er in godsnaam aan de hand met die reclame-banners?
Op MusicMeter ga ik rechtstreeks naar een Nintendo-sites, gelijk op welke link (bv. Forum, Updates, etc) ik klik. Op het forum etc kan ik meer dan de helft van de posts niet meer lezen omdat de hele achtergrond in 't zwart staat. Ook zo op MovieMeter. En in andere delen staat de Nintendo-achtergrond achter de teksten.
Hopelijk snel fixed?
Dit zowel in Chrome als Vivaldi en Edge. (PC / laptop)
GoodOldJack
-
- 1339 berichten
- 4655 stemmen
Zelfde probleem hier, die pokémon reclame doet de site serieus spacen. Kan praktisch niks lezen en wat ik wel kan lezen is tussen delen van een pokémon door.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1828 stemmen
Op MovieMeter is de "storing" dan nog minder erg dan op MusicMeter, die site is volledig onbruikbaar nu. Gelijk waar je op klikt, ga je door naar deze site:
www.nintendo.be/nl/Games/Nintendo-Switch/Pokemon-Sword-1522111.html
AGE-411
-
- 10343 berichten
- 751 stemmen
Ben ik de enige bij wie de opmaak van de site compleet vernield is door die reclame van Pokémon? Kan zelfs de berichten niet lezen!
Edit: Ok, ik ben blijkbaar niet de enige.
Esteban
-
- 3606 berichten
- 1828 stemmen
De Nintendo-banners zijn verdwenen. En het probleem dus ook.
Fransman
-
- 3053 berichten
- 2294 stemmen
In De Site > Algemeen > Certificaat:
Krijg sinds vandaag de melding dat het beveiligingscertificaat van de MovieMeter-pagina is verlopen. Moet ik me daar iets van aantrekken? En hoe kan ik die beveiligingsmeldingen verhelpen? Want ik neem aan dat er niks mis is met MovieMeter. Zijn er meer mensen die deze melding hebben gekregen?
interista2001
-
- 254 berichten
- 3902 stemmen
Ja kreeg hem net ook. Ik denk niet dat het iets ernstigs is. De webmaster moet gewoon iets vernieuwen
horizons
-
- 5700 berichten
- 2432 stemmen
Site certificaat update nodig.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Super irritant. Elke pagina op MM die je bezoekt krijg je de melding. Het is onbruikbaar zo. Hopelijk gebeurt er snel wat aan
horizons
-
- 5700 berichten
- 2432 stemmen
Als ik in Firefox 1x aangeef dat ik de risico's begrijp (per sessie) krijg ik de vraag niet meer.
horizons
-
- 5700 berichten
- 2432 stemmen
Ik denk dat ze op music meter nu helemaal paranoia worden...
jarno1975 (moderator series)
-
- 10989 berichten
- 2803 stemmen
Had er ook last van. Lijkt nu opgelost te zijn.
rep_robert
-
- 27539 berichten
- 4135 stemmen
Hier nog steeds gewoon de meldingen
GrafGantz
-
- 198 berichten
- 2779 stemmen
Ik denk dat ze op music meter nu helemaal paranoia worden...
Hoezo worden? 
Shadowed
-
- 11606 berichten
- 6831 stemmen
Melding is er bij mij nog steeds in ieder geval. Heeft inderdaad blijkbaar met een verouderd certificaat te maken.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Er zijn wat problemen met het verlengen van het beveiligingscertificaat.
Hier wordt aan gewerkt!
meter_fan
-
- 180 berichten
- 84 stemmen
Was inderdaad niets meer dan een certificaatprobleempje, zoals hierboven al meerdere malen is aangegeven. Inmiddels verholpen en daarmee zijn alle Meter-sites 'gewoon' weer bereikbaar.
Bedankt voor 't melden!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
