- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Een onzuivere kwestie moet je bespreken met de corruptors zelf inderdaad. Zal veel uithalen zo.
Moord en brand schreeuwen in dit topic en bij de film zeker wel...
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Het lijkt zoals jij het beschrijft inderdaad nog al vreemd djelle, maar omdat ik enkel jou kant hoor ga ik geen grote oordelen geven.
De feiten zijn er, ik heb het verwijderde stuk laten zien (heb er geen letter aan veranderd kunnen de mods bevestigen), en het laat dan ook zwart op wit zien dat het louter filmkritiek betreft.
Zelfs met een geschiedenis in het achterhoofd is het absoluut ongegrond zoiets dan te gaan knippen. Meningen verschillen nu eenmaal, als je niets mag belachelijk vinden dat de ander nu net goed vond is het einde zoek. Zoiets gebeurd dagelijks hier (zowel bij Ramon zelf als anderen)
Zelfs users die onze voorgeschiedenis goed kennen hebben al aangegeven dat ze Ramon's typische paranoia en groteske verwijtenspolitiek naar mij toe maar erg onozel vinden (hij blijft dan ook in het verleden steken). En nu plots gaan de mods daarin nog mee ook! (en dan mag ik ze niet van partijdigheid verdenken ook nog). Het moet niet gekker worden hier.
Moord en brand schreeuwen in dit topic en bij de film zeker wel...
Tja ik ben kwaad natuurlijk. En terecht.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Gewoon djelle zijn manier van schrijven.
Voila. Iedereen ziet dat. Iedereen die in 2011 leeft en een beetje stabiel kan denken.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Misschien dat de betreffende moderator het hier even kan uitleggen
Het is hier opvallend stil van moderatorszijde. Ze weten goed genoeg dat ze fout zijn hoor. Je zal ze er niet snel over zien discussieren wees daar maar zeker van. Ofwel wimpelen ze het wel af of verwijderen ze het hier met een smoesje na verloop van tijd, want dit is een discussie die ze niet kunnen winnen. Zeker niet in een forum waar iedereen kan zien hoe krom de moderatorsactie effectief wel was (zowel voor mensen die de 'voorgeschiedenis' kennen als de andere).
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Zover moet je het geen eens laten komen djelle, ik snap je onrust maar als het escaleert zou dat toch wel erg jammer zijn.
Geen idee waarom er geen mod op reageert? misschien onbewust of ze laten het zoals het is?
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ofwel zijn ze te trots om hun fout toe te geven en terug te komen op hun beslissing, ofwel zijn ze daadwerkelijk partijdig, ...ik weet het niet. Maar ik zal het in elk geval niet zomaar laten rusten, daarvoor vind ik dit veel te onrechtvaardig.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Hou je dan ook bij die zogenaamde feiten. Ik zie eigenlijk alleen een kans die je pakt om Ramon onderuit te halen,wat mensen achter je te scharen en inderdaad een hoop stampij te maken. Op zijn ergst is er een keer een bericht onterecht van je verwijderd. Het gaat hier niet over de afschaffing van de grondwet. Je maakt jezelf wel erg belangrijk. Probeer eens tijd vrij te maken om achter een goede film aan te gaan, want daar lijk je er niet veel van te zien.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Mijn God, een normaal mens vraagt gewoon via pm aan een mod waarom dat stukje is verwijderd, maar djelle ontploft meteen en moet iedereen laten weten hoe inhumaan hij wel niet is behandeld. Geen wonder dat de mods niet reageren, en maar goed dat ik geen mod ben.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ik zie eigenlijk alleen een kans die je pakt om Ramon onderuit te halen,wat mensen achter je te scharen en inderdaad een hoop stampij te maken.
Het is juist Ramon die elke kans grijpt om mij onderuit te proberen halen (onze laatste Au Hasard discussie gemist?) En dan trappen de mods er nog een keertje in ook! Voor mij heeft dit hier nog niet eens zo erg met Ramon an sich te doen, ik neem vooral aanstoot aan de ongegronde moderatorsactie mocht dit nog niet duidelijk zijn...
Het gaat hier idd niet om de grondwet, maar nogmaals als dit zomaar kan is het einde zoek. Voor mij is het erg belangrijk, omdat ik mij persoonlijk heel erg beledigd voel met hun actie (alleen al omdat ze de indruk wekken dat ik het inderdaad expres gedaan had).
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Geen idee waarom er geen mod op reageert?
Ze laten meestal eerst mensen afreageren en daarna wordt de hele zooi verwijderd.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Mijn God, een normaal mens vraagt gewoon via pm aan een mod waarom dat stukje is verwijderd, maar djelle ontploft meteen en moet iedereen laten weten hoe inhumaan hij wel niet is behandeld. Geen wonder dat de mods niet reageren, en maar goed dat ik geen mod ben.
Ik kan gewoon niet tegen onrechtvaardigheid, dan trap je inderdaad wel op mijn hart ja. Mijn berichten zijn al vaker verwijderd (terecht en soms met bedenkingen mijnerzijds) maar hier gaat het echt ver alle fatsoen te buiten. Dit is een belangrijke discussie voor iedereen. Als ze met dat soort redenen kunnen knippen in recensies, zijn wij allemaal een potentieel target morgen. En al zeker als we ooit een (zwaar) geschil hadden met iemand.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Laatste dagen bugs op de iphone. Paginanummers werken niet, evenals herstel en stemlibks. Anderen ook?
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Hou je dan ook bij die zogenaamde feiten.
Hoeveel feiten wil je nog meer zien trouwens? Ik verwees naar de betreffende pagina voor het volledige stuk (Yagyû Ichizoku no Inbô), en heb geplaatst wat dan precies is verwijdert.
Namelijk dit:
Toppunt is misschien nog wel de bijdrage van Sonny Chiba, die zijn geinig ooglapje weet te vergezellen van een belachelijke oude wijvenknots. Hoe snel kan je cool in een frats omtoveren? Het moment waarop we hem zien 'schuilen' achter een rots, terwijl Stevie Wonder hem nog zou spotten met die mislukte cactus die overal uitsteekt, is dan ook helemaal om in de broek te doen.
Noem hier 1 reden, die niet op iedereen toepasbaar is inclusief Ramon en eigenlijk de logica zelve is dat kritiek weleens conflicteert, om hier een persoonlijke aanval naar iemand te zien.
Nogmaals de mods hebben het fout, ze zullen het inderdaad gewoon laten uitblussen misschien want ze hebben geen poot om op te staan.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Laatste dagen bugs op de iphone. Paginanummers werken niet, evenals herstel en stemlibks. Anderen ook?
Bij mij werkt het goed, javascript toevallig uitgezet? anders wellicht bij de Safari instellingen even je cache legen.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Bij mij werkt het ook goed op de Ipod. (werkt net als Iphone toch?)
Ik heb ook geen paginanummers maar moet op "meer meningen en recensies" dingesen 
Stemmen ook al een paar keer gedaan, vandaag nog, geen enkel probleem.

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Denk dat Reinbo op de normale versie van de site doelt ipv de mobiele versie.
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Misschien dat de betreffende moderator het hier even kan uitleggen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Doel idd op de normale versie van de site.
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Doel idd op de normale versie van de site.
Die werkt bij mij ook prima. Net even een stem geplaatst en verwijderd, ging goed.
wihu61
-
- 1000 berichten
- 533 stemmen
waarom blijven de afbeeldingen hier wel staan:
Film >> Toplijsten en favorieten >> Verkiezing van de mooiste actrice aller tijden
en hier niet?
principe is toch hetzelfde?
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Bij films mag je geen plaatjes plaatsen en in forumtopics wel. Bij de filmpagina's is dit derhalve uitgeschakeld.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen

Ai ai, dit geeft wel een heel scheef beeld weer van dit meesterwerk! Dit staat nu op de hoofdpagina van MM
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Oehh, bovenstaand plaatje ga ik inlijsten!
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Hij is wel goed ja!
Maarehh als ik de site zou hebben had ik dit aangepast. 
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een vraag. Mag je een topic openen of bestaat er een topic wanneer je twijfels hebt over de gedragsregels (blijkbaar mag het hier niet ondanks Knisper liet weten van wel)?
Knisper
-
- 13038 berichten
- 1278 stemmen
Dit hele topic is niet bedoeld om specifieke gevallen of specifieke users te bespreken. Wanneer je algemene feedback of opmerkingen hebt over de gedragsregels, dan is dit daarvoor de juiste plek. Specifieke gevallen worden (zoals altijd) via pm besproken.
djelle
-
- 6070 berichten
- 0 stemmen
En wat is de reden daarvan? Is het dan eerder een soort fascistisch systeem hier waarbij de mods maar kunnen doen wat ze willen en 'specifieke gevalletjes' isloren, met geen enkele democratische uitlaatklep op de site voor onrechtmatigheden? Waarom kunnen uitzonderlijke/twijfelgevallen niet door een soort filtertopic met de algemene opinie als soort van graadmeter (uiteraard met spreekverbod voor de betrokken partijen)? Lijkt me geen slecht idee, alleen al als bliksemafleider voor kwaaie djelle's
.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Omdat je anders conflicten gaat krijgen tussen de members en dingen die verkeerd overkomen misschien? het lijkt me simpel waarom ze liever een pm willen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.