- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
John Milton
-
- 24329 berichten
- 13500 stemmen
Here we go 
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen, eerst maar eens wennen komende 2 weken. En bugs zullen er gerust zijn, dat is altijd. Ik kreeg net al de eerste "er zijn geen berichten in dit topic" (dit topic).
Wordt vast wel glad gestreken tzt.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Waar zijn mijn persoonlijke lijstjes gebleven? Hoop toch niet dat ik die kwijt ben...
Verder, mooi maar wel wennen.
Die staan nu naast privéberichten, laatste icoontje, klik op het Map icoon.
Of volg / bookmark deze link: https://www.moviemeter.nl/my/lists
kos
-
- 46785 berichten
- 8929 stemmen
Waar zijn mijn persoonlijke lijstjes gebleven? Hoop toch niet dat ik die kwijt ben...
Verder, mooi maar wel wennen.
Onder je profiel.
glockster
-
- 30 berichten
- 524 stemmen
Pffff wat een zooitje is deze site geworden, snel weg en naar IMDB...
Rickyman
-
- 1283 berichten
- 2775 stemmen
De vernieuwde site vind ik wat verwarrend.
Hoe plaats je een stem? Druk op 'mijn stem' of naam, maar er gebeurd niets..
DionneDarko
-
- 648 berichten
- 6163 stemmen
Oh gelukkig, bedankt allebei voor de info.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Teleurstellend, om het mild te verwoorden.
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
De vernieuwde site vind ik wat verwarrend.
Hoe plaats je een stem? Druk op 'mijn stem' of naam, maar er gebeurd niets..
Beweeg op een filmpagina over het gele blok Stemmen. Dan zie je sterren verschijnen. Door er over heen te bewegen kun je de gewenste stem selecteren en aanklikken.
leatherhead
-
- 3556 berichten
- 1813 stemmen
Uiteraard is het wennen, maar mijn eerste indruk is op zich wel positief. Vind alleen op de filmpagina's zelf toch iets teveel ''clutter'', je moet door aardig wat info en drukte heenscrollen voordat je bij de daadwerkelijke berichten/meningen bent. Vooral het aantal afbeeldingen per pagina mag van mij wel wat gereduceerd worden, ik hoef bijvoorbeeld echt niet een complete kolom aan afbeeldingen van de betreffende acteurs bij elke film te zien.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Is het nu trouwens al mogelijk om van username te veranderen en is er een manier om al mijn stemmen van series niet mee te nemen? Of moet ik die nu allemaal handmatig van dit profiel verwijderen?
TMP
-
- 1942 berichten
- 1766 stemmen
Uiteraard is het wennen, maar mijn eerste indruk is op zich wel positief. Vind alleen op de filmpagina's zelf toch iets teveel ''clutter'', je moet door aardig wat info en drukte heenscrollen voordat je bij de daadwerkelijke berichten/meningen bent. Vooral het aantal afbeeldingen per pagina mag van mij wel wat gereduceerd worden, ik hoef bijvoorbeeld echt niet een complete kolom aan afbeeldingen van de betreffende acteurs bij elke film te zien.
Eens. Die informatie is ook nogal dubbelop, want er is een apart tabblad 'cast & crew' zie ik. Ik hoef ook niet te zien op welke vijf a zes streamingsdiensten een film niet beschikbaar is. Dat voegt niks toe.
Rickyman
-
- 1283 berichten
- 2775 stemmen
Bedankt Kappeuter! We gaan het proberen. 
Onderhond
-
- 87687 berichten
- 13040 stemmen
je moet door aardig wat info en drukte heenscrollen voordat je bij de daadwerkelijke berichten/meningen bent.
Dat is ook mijn eerste indruk. Maar is het ook geen toeval dat het "forum" linkje in de navigatie he voorlaatste item is denk ik. De nadruk lijkt te liggen op het informatieve, minder op het community gedeelte.
Enige echt storende vind ik totdusver dat animatietje om de menu balk na het scrollen (het Moviemeter logo dat erbij komt). Verder oogt het wel netjes en lijkt de site mij ook wel iets sneller als voorheen.
IH88
-
- 9784 berichten
- 3195 stemmen
Daarom maak ik sowieso een tabblad zodat ik direct bij het forum gedeelte van MM kom. Dan is het maar één klik. Leuk dat je nu ook een top 10 series kan invoegen. Gaat nog aardig lastig worden!
IH88
-
- 9784 berichten
- 3195 stemmen
Als serieliefhebber ben ik zeer positief over de nieuwe site. Maar ik denk dat het voor de filmliefhebbers wel even wennen is.
Shadowed
-
- 11606 berichten
- 6831 stemmen
Mijn feedbackpunt is dat de gebruikers zelf wat lijken te vervagen onder de kolossale hoeveelheid informatie. De vorige lay-out gaf toch een wat "closer" gevoel. Verder vind ik het er allemaal mooi uitzien.
Bobbejaantje
-
- 2355 berichten
- 2117 stemmen
Wanneer ik naar mijn profiel ga voor een overzicht van mijn 'meningen', krijg ik enkel een overzicht van de films maar wanneer ik klik op 'series' is er niets meer te bekennen. Nochtans staan mijn berichten bij de series nog steeds aangemerkt als meningen.
Rickyman
-
- 1283 berichten
- 2775 stemmen
Het stemmen wil bij mij niet lukken. Ook werken de icoontjes niet, om bijv je bericht te wijzigen of te quoten etc. Is niet erg hoor, zullen nog schoonheidsfoutjes zijn...
kappeuter (crew films)
-
- 74730 berichten
- 5988 stemmen
Het stemmen wil bij mij niet lukken. Ook werken de icoontjes niet, om bijv je bericht te wijzigen of te quoten etc. Is niet erg hoor, zullen nog schoonheidsfoutjes zijn...
Welke configuratie / browser gebruik je?
Rickyman
-
- 1283 berichten
- 2775 stemmen
Kappeuter, via Firefox op m'n i-pad.
Misschien verouderd, werkt op sommige sites ook niet goed.
Maar deze vernieuwde MM werkt verder wel sneller dan voorheen.
jester
-
- 820 berichten
- 1274 stemmen
Ziet er prima uit wat mij betreft, ook veel mogelijkheden wat betreft toplijsten. Natuurlijk is het even wennen, maar mijn eerste indruk is zeker positief!
Pieter Montana
-
- 6680 berichten
- 2296 stemmen
Ik vind het niet slecht! Het is uiteraard wel weer wennen. De startpagina komt mij wel wat 'druk' over? Ietsje teveel info en afbeeldingen en cijfertjes voor mijn ogen.
Mac Hammer Fan
-
- 6239 berichten
- 7481 stemmen
Ik zou toch nog een suggestie willen geven. Maak de velden van plotomschrijving en bronnen in de toevoegpagina groter. Dat is handiger want nu moet je teveel scrollen.
Voor de rest is het prima hoor.
Pieter Montana
-
- 6680 berichten
- 2296 stemmen
Ik sluit me aan, de filmpagina is inderdaad wel heel druk. Bv. is het nodig dat we weten bij welke streamingservice de film niet beschikbaar is?
horizons
-
- 5700 berichten
- 2432 stemmen
Uiteraard is het wennen, maar mijn eerste indruk is op zich wel positief. Vind alleen op de filmpagina's zelf toch iets teveel ''clutter'', je moet door aardig wat info en drukte heenscrollen voordat je bij de daadwerkelijke berichten/meningen bent. Vooral het aantal afbeeldingen per pagina mag van mij wel wat gereduceerd worden, ik hoef bijvoorbeeld echt niet een complete kolom aan afbeeldingen van de betreffende acteurs bij elke film te zien.
Eens. Overwegend vind ik forum nu best fijn uitzien. De homepage van MM hééé'l erg druk maar die gaan we toch niet snelkoppelen De filmpagina is inderdaad te druk; daar was de oude layout vele malen fijner.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Onoverzichtelijk zooitje zo. De filmpagina's zijn een gedrocht. Kleine poster en vervolgens word je overladen met informatie die heus wel wat minder opvallend (of weggelaten) had mogen worden (zoals vroeger). Voegen die grote afbeeldingen etc van acteurs nou zoveel toe? Naar mijn mening niet. Er is nu een soort van Nederlandse IMDB rip-off van gemaakt terwijl MovieMeter echt genoeg karakter had om op zich zelf een goede interessante site te zijn
Thiver
-
- 481 berichten
- 5501 stemmen
Ik hoef ook niet te zien op welke vijf a zes streamingsdiensten een film niet beschikbaar is. Dat voegt niks toe.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
